Gå til innhold

Hvis Breivik slipper ut om noen år og...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha.

Det kommer ikke til å skje. OM nå en meteor skulle slå ned, hele rettssystemet skulle kollapse fullstendig og han slipper ut, er han uansett alt for _feig_ til å vise seg ute blant folk igjen.

Tror også han hadde fått ny identitet for å beskytte han.

Gjest bonytt

Tror også han hadde fått ny identitet for å beskytte han.

Norge, kanskje til og med verden, er for liten til å greie å gjemme bort han der, uansett identitet.

De kunne ha plastikkoperert han, men oppsann, det har han allerede gjort. Neser f.eks. skal helst ikke opereres flere ganger, da kan resultatet bli helt elendig.

Dessuten hadde han kommet til å tilkjennegjort seg selv uansett, fordi med den narsissismen der kommer han aldri til å finne seg i å sitte stille et eller annet sted uten å gjøre seg bemerket.

Annonse

Selvfølgelig slipper han ikke ut om noen år.

Jeg er elendig til å kjenne igjen folk, så jeg ville nok ikke foretatt meg noe som helst. Og hvis han, helt hypotetisk, hadde sluppet ut igjen, så må han vel få lov til å handle som andre folk?

Men altså, problemstillingen er helt fjern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...