Gå til innhold

NHD: svingninger i energinivå; BP2?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Det er fordi du gjentatte ganger på dette forumet skal ha det til at det er spesielt synd på deg, folk må ta spesielle hensyn til deg, folk må svare deg på en "stakkars-deg" måte, du er så mye mer sliten en alle andre, og du legger deg etter NHD hele tiden, og vil ha svar på alt mulig, men får du ikke det svaret du ønsker blir du skikkelig offer. Og nå vil du tydeligvis gjerne ha en bp2-diagnose som fritar deg for ansvar.

Det er din oppfatning, og den skal du få ha.

Samtidig må jeg si til deg det samme som du sa til meg: du vet ikke hva jeg tenker.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

13

• frosken

9

• mariaflyfly

5

• XbellaX

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er din oppfatning, og den skal du få ha.

Samtidig må jeg si til deg det samme som du sa til meg: du vet ikke hva jeg tenker.

Jeg vet ikke hva du tenker, men jeg har sett hvordan du oppfører deg over lengre tid på dol.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg vet ikke hva du tenker, men jeg har sett hvordan du oppfører deg over lengre tid på dol.

Javel. Hva, eller hvor lenge, er "over lengre tid"?

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har hatt, og har, en mistanke om at hun (bl.a?) sikter til meg.

(Pga et svar jeg fikk fra henne i en annen tråd, som hun så ut til å tolke som at jeg ønsket medlidenhet og ansvarsfraskrivelse).

Nå får jeg sikkert kjeft for å si dette også, men her er grunnen til at jeg mistenker det:

''Hva er det du vil høre, egentlig? Stakkars, stakkars deg. Du klarer ingenting?

Ta ansvar for deg selv, menneske.

– cathlin''

''(Pga et svar jeg fikk fra henne i en annen tråd, som hun så ut til å tolke som at jeg ønsket medlidenhet og ansvarsfraskrivelse).''

Hun siktet helt sikkert til deg, så det trenger du ikke bruke energi til å gruble over.

Jeg synes du skal holde deg for god til å støtte opp under drittslenging om en annen dol-bruker. Selv om Cathlin ikke svarer deg det du ser ut til å ønske å høre, betyr det ikke at hun ikke kommer med nyttige innspill.

Når du skriver såpass mye som du gjør her inne, må du tåle å også få tilbakemeldinger som ikke duller med deg - du får tross alt ganske mye støtte her inne.

Skrevet

Javel. Hva, eller hvor lenge, er "over lengre tid"?

Det vet du godt selv. Du lagde også en klage tråd om meg under anonymt nick for en tid til bake, fordi du ikke hadde fått "det rette" svaret. Jeg syns den måten å kommunisere på er ganske kjip.

Gjest germinate
Skrevet

''(Pga et svar jeg fikk fra henne i en annen tråd, som hun så ut til å tolke som at jeg ønsket medlidenhet og ansvarsfraskrivelse).''

Hun siktet helt sikkert til deg, så det trenger du ikke bruke energi til å gruble over.

Jeg synes du skal holde deg for god til å støtte opp under drittslenging om en annen dol-bruker. Selv om Cathlin ikke svarer deg det du ser ut til å ønske å høre, betyr det ikke at hun ikke kommer med nyttige innspill.

Når du skriver såpass mye som du gjør her inne, må du tåle å også få tilbakemeldinger som ikke duller med deg - du får tross alt ganske mye støtte her inne.

Har jeg slengt dritt om andre også nå, da?

Det er minst andre gang du påstår at jeg gjør det eller noe lignende.

mariaflyfly
Skrevet

''Stakkarsliggjøring er slitsomt, og ser ikke at det kan være godt for noe, bortsett fra kanskje i øyeblikket til en som trenger unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse.''

Og du er? Sansynligvis er du en arrogant synser som ikke klarer å se lenger enn nesa di rekker. Ihvertfall eier du verken empati eller sympati. Det er tydelig.

''Og du er? Sansynligvis er du en arrogant synser som ikke klarer å se lenger enn nesa di rekker. Ihvertfall eier du verken empati eller sympati. Det er tydelig.''

Da foreslår jeg at du tar en titt bakover i tid på dette forumet og ser at Cathlin gjennom lang tid har kommet med mange gode svar til andre brukere, til tross for at hun ikke legger merke til at hun sliter selv.

mariaflyfly
Skrevet

Les det jeg sier.

Jeg sa støtte opp under. Det er det du gjør når du skriver

''Jeg har hatt, og har, en mistanke om at hun (bl.a?) sikter til meg.

(Pga et svar jeg fikk fra henne i en annen tråd, som hun så ut til å tolke som at jeg ønsket medlidenhet og ansvarsfraskrivelse).

Nå får jeg sikkert kjeft for å si dette også, men her er grunnen til at jeg mistenker det:

Hva er det du vil høre, egentlig? Stakkars, stakkars deg. Du klarer ingenting?

Ta ansvar for deg selv, menneske. – cathlin

– germinate''

Det minner mistenkelig om et sladrekjerringperspektiv. "Ja, for tenk, hun sa dette til meg også!"

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Stakkarsliggjøring er slitsomt, og ser ikke at det kan være godt for noe, bortsett fra kanskje i øyeblikket til en som trenger unnskyldninger og ansvarsfraskrivelse.''

Og du er? Sansynligvis er du en arrogant synser som ikke klarer å se lenger enn nesa di rekker. Ihvertfall eier du verken empati eller sympati. Det er tydelig.

Ganske leit når folk begynner å beskylde andre for mangel på empati og sympati. Det er ganske sårende.

Gjest germinate
Skrevet

Les det jeg sier.

Jeg sa støtte opp under. Det er det du gjør når du skriver

''Jeg har hatt, og har, en mistanke om at hun (bl.a?) sikter til meg.

Hva er det du vil høre, egentlig? Stakkars, stakkars deg. Du klarer ingenting?

Ta ansvar for deg selv, menneske. – cathlin

– germinate''

Det minner mistenkelig om et sladrekjerringperspektiv. "Ja, for tenk, hun sa dette til meg også!"

Jeg er lei av at folk skal påstå ting jeg ikke har tenkt.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er lei av at folk skal påstå ting jeg ikke har tenkt.

Da bør du kanskje revurdere din måte å formulere deg på her inne.

Skrevet

Det er ikke første gangen du slenger dritt om meg.

Gjest germinate
Skrevet

Javel? Det har jeg aldri i verden hatt noen tanker om. Da har du tolket meg aldeles feil. Du vet ikke hva jeg tenker :-(

Gjest germinate
Skrevet

Jeg blir faktisk kjemepelei meg når noen påstår at jeg har slengt dritt om andre - det er ikke sant overhode at jeg har hatt slike tanker :-(

Skrevet

Javel? Det har jeg aldri i verden hatt noen tanker om. Da har du tolket meg aldeles feil. Du vet ikke hva jeg tenker :-(

Så du er fritatt for ansvar for hva du skriver her inne?

Skrevet

Jeg blir faktisk kjemepelei meg når noen påstår at jeg har slengt dritt om andre - det er ikke sant overhode at jeg har hatt slike tanker :-(

Og du tror ikke jeg blir lei meg når du baksnakker meg?

Skrevet

''Og du er? Sansynligvis er du en arrogant synser som ikke klarer å se lenger enn nesa di rekker. Ihvertfall eier du verken empati eller sympati. Det er tydelig.''

Da foreslår jeg at du tar en titt bakover i tid på dette forumet og ser at Cathlin gjennom lang tid har kommet med mange gode svar til andre brukere, til tross for at hun ikke legger merke til at hun sliter selv.

Jeg tror mange, også inkludert meg selv, har lett for å bli veldig navlebeskuende og selvopptatt når man sliter psykisk, og jeg tror mange av oss har godt av å løfte nesa litt opp av og til og se at det er faktisk veldig mange andre som sliter minst like mye, og mer, rundt om kring, men som klarer å velge å gjøre det beste ut av situasjonen, uten altfor mye klaging og kreving av sympati. Tror mange kunne hatt godt av å tilbringe litt tid sammen med folk som har slike utfordinger i livet, for eksempel. Det kan hjelpe en del på selvmedlidenheten.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror mange, også inkludert meg selv, har lett for å bli veldig navlebeskuende og selvopptatt når man sliter psykisk, og jeg tror mange av oss har godt av å løfte nesa litt opp av og til og se at det er faktisk veldig mange andre som sliter minst like mye, og mer, rundt om kring, men som klarer å velge å gjøre det beste ut av situasjonen, uten altfor mye klaging og kreving av sympati. Tror mange kunne hatt godt av å tilbringe litt tid sammen med folk som har slike utfordinger i livet, for eksempel. Det kan hjelpe en del på selvmedlidenheten.

Svært godt poeng.

Skrevet

Folk som har slike utfordringer i livet,,, jeg glemte å skrive at jeg tenkte på f.eks folk med store fysiske handicap.

Gjest germinate
Skrevet

Og du tror ikke jeg blir lei meg når du baksnakker meg?

Jeg har tydelig såret deg og snakket dritt om deg, og det ber jeg om unnskyldning for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...