Gå til innhold

betale eller utsette?


laguna1

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Hehe... Jeg har sagt det før her, jeg tenderer mot å komme susende inn fra oven og etterlate meg et helvetes krater... Det er min ironiske lett bitre innsikt i min fortid og resultatet av den som viser seg.

Oj, skal si du har selvironien på plass. Selv syns jeg du sprer mye glede også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 262
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mrs D

    33

  • laguna1

    22

  • flisa

    14

  • bustebeisa

    10

Mest aktive i denne tråden

jovisst - vi klagde over dårlig råd for mange år siden -og folk påpekte røykinga vår....vi røkte for 4000 i måneden - det var jo direkte pinlig å røyke bort en hel barnehageplass...for det var det de kostet på den tiden. Så vi sluttet, og vi SPARTE faktisk 4000 i måneden til ferie i stedet, og hadde med oss 50.000 kroner på vår første ferie sammen - det var stas!!! Så, jo - anbefaler glatt å kutte røyk å alkohol :) 500 i mnd er -jo mat for en uke om man er flink.

Pengene har nok en tendens til og forsvinne uansett. Enten man drikker dem opp, røyker dem opp, ferierer dem opp eller spiser dem opp:-) Enhver får bestemme selv hva man vil bruke pengene sine på, synes jeg.

Alt annet blir bare moralisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg synes det er i overkant mye moralisering i denne tråden'' Skjønner, men jeg syns det er ganske naturlig ettersom det er verdiladde og moralske problemstillinger ts ber om synspunkt på :)

Gjetter forøvrig at jeg er helt enig i din vurdering av Luksufellen, men siden jeg kun har sett ett program (som jeg syns var både pinlig og vondt å se på) har jeg litt tynt grunnlag for å mene noe som helst ;-)

http://home.online.no/~kjtotlan/religionspsykologi/moralisering.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...