Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

Nei, det skyldes at man der kan diskutere saklig, fremfor rakke ned på vekselsvis jøder, muslimer, homofile, romfolk (denne måneden), og så videre.

Ja, og så personangrep, da.

Du legger jo selv opp til mye usaklighet med dine enorme provokasjoner. Men det er jo det du ønsker, og det eneste formålet du har med dine innlegg her inne.

Når sigøynerkvinnene skal få lov til og uttale seg usaklig og primitivt, så må jo vi nordmenn få lov til det også? Jeg blir provosert av mennesketyper som skal ta seg til rette i vårt land - uansett om de kommer fra Sverige eller Romania. Ser du ikke frekkheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

Det sier jo mye om deg.

''Det sier jo mye om deg.''

Ja, for du skjønner selvfølgelig ikke at det er du som gjør at det er morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får vel ikke tid til å svare på ALT.

Ei heller ønsker jeg det.

Det er dog slik at knapt noen av de som skriver i denne tråden har seriøse argumenter (utover "la dem dø"), så det tar jo begripeligvis ikke mange sekundene å svare på tulleinnleggene deres.

Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dabje

''Du har aldri vært på en campingplass hvor det har vært sigøynere skjønner jeg. Det er noe pakk som dominerer hele plassen med sin tilstedeværelse. – Dabje

''

Du har aldri hatt folk i familien din dø av sult, skjønner jeg.

Hva har det med å gjøre med sigøynere på campingplass? Som svar på ditt spørsmål så er det ingen sigøynere i Romania som dør av sult. Det er de stakkars menneskene i Afrika som gjør det, som ikke har midler til å reise til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du har aldri vært på en campingplass hvor det har vært sigøynere skjønner jeg. Det er noe pakk som dominerer hele plassen med sin tilstedeværelse. – Dabje

''

Du har aldri hatt folk i familien din dø av sult, skjønner jeg.

Dø av sult? De har fine biler, skinnjakker/fine klær og smykker i øret. Det er ikke slik jeg ser for meg folk som holder på og dø av sult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du legger jo selv opp til mye usaklighet med dine enorme provokasjoner. Men det er jo det du ønsker, og det eneste formålet du har med dine innlegg her inne.

Når sigøynerkvinnene skal få lov til og uttale seg usaklig og primitivt, så må jo vi nordmenn få lov til det også? Jeg blir provosert av mennesketyper som skal ta seg til rette i vårt land - uansett om de kommer fra Sverige eller Romania. Ser du ikke frekkheten?

Jo, men fordi om en og annen er frekk (enten de er nordmenn, svensker, romfolk, homofile, eller andre grupper) betyr ikke at alle er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Ei heller ønsker jeg det.

Det er dog slik at knapt noen av de som skriver i denne tråden har seriøse argumenter (utover "la dem dø"), så det tar jo begripeligvis ikke mange sekundene å svare på tulleinnleggene deres.

Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.

''Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.''

Aner du selv hvor latterlig morsom du er???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det sier jo mye om deg.''

Ja, for du skjønner selvfølgelig ikke at det er du som gjør at det er morsomt?

Jo, selvsagt.

Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.''

Aner du selv hvor latterlig morsom du er???

Aner du selv hvor latterlig du er?

Skal du fortsette med slike "argumenter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei heller ønsker jeg det.

Det er dog slik at knapt noen av de som skriver i denne tråden har seriøse argumenter (utover "la dem dø"), så det tar jo begripeligvis ikke mange sekundene å svare på tulleinnleggene deres.

Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.

''Det er dog slik at knapt noen av de som skriver i denne tråden har seriøse argumenter (utover "la dem dø"), så det tar jo begripeligvis ikke mange sekundene å svare på tulleinnleggene deres.

Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.''

Dette er rett og slett tragisk lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men fordi om en og annen er frekk (enten de er nordmenn, svensker, romfolk, homofile, eller andre grupper) betyr ikke at alle er det.

Har jeg sagt det? 70-åringen som uttalte seg til Nettavisen sa at det befant seg flere kriminelle i leiren, men at ikke ALLE var det. Hun kunne peke dem ut, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø av sult? De har fine biler, skinnjakker/fine klær og smykker i øret. Det er ikke slik jeg ser for meg folk som holder på og dø av sult.

Du bør kanskje ta deg en tur for å se på situasjonen i Romania.

Det er alltid greit å uttale seg på grunnlag av kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, selvsagt.

Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?

''Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?''

Det kan virke som om de fleste i denne tråden mener det er DU som dummer deg loddrett ut. Men den selvinnsikten mangler du så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er dog slik at knapt noen av de som skriver i denne tråden har seriøse argumenter (utover "la dem dø"), så det tar jo begripeligvis ikke mange sekundene å svare på tulleinnleggene deres.

Synd at det ikke er noen her som faktisk har seriøse motargumenter.''

Dette er rett og slett tragisk lesning.

Ja, for det beskriver deg. Som skriver at du skriver hundrevis av innlegg på DOL for "å irritere Sør" og fordi du synes "det er morsomt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, selvsagt.

Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?

''Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?''

Og du snakker om personfokusering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Aner du selv hvor latterlig du er?

Skal du fortsette med slike "argumenter"?

Som regjerende DOL-mester i kverulering argumenterer du meget slapt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det beskriver deg. Som skriver at du skriver hundrevis av innlegg på DOL for "å irritere Sør" og fordi du synes "det er morsomt".

Hvor har jeg skrevet at jeg skriver hundrevis av innlegg for å irritere deg? Tror du alle innleggene jeg skriver på DOL er dedikert til deg? Tenkte meg det. Du har en diagnose, definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt det? 70-åringen som uttalte seg til Nettavisen sa at det befant seg flere kriminelle i leiren, men at ikke ALLE var det. Hun kunne peke dem ut, sa hun.

Jepp.

Akkurat som hun ikke uttalte seg for alle da hun snakket om selvmord.

Romfolket er like mye individer som du og jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?''

Det kan virke som om de fleste i denne tråden mener det er DU som dummer deg loddrett ut. Men den selvinnsikten mangler du så klart.

Den selvinnsikten mangler du, tydeligvis.

:-)

Det er slik du har tenkt å fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...