Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

Gjest geitost

Ja, for det beskriver deg. Som skriver at du skriver hundrevis av innlegg på DOL for "å irritere Sør" og fordi du synes "det er morsomt".

Hvorfor svarer du da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

Den selvinnsikten mangler du, tydeligvis.

:-)

Det er slik du har tenkt å fortsette?

''Det er slik du har tenkt å fortsette?''

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du skjønner ikke at du dummer deg loddrett ut?''

Og du snakker om personfokusering?

Jepp.

Siden dere startet med det (inkl diskusjoner om psyk diagnoer, sekter, osv) så blir tråden redusert til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har jeg skrevet at jeg skriver hundrevis av innlegg for å irritere deg? Tror du alle innleggene jeg skriver på DOL er dedikert til deg? Tenkte meg det. Du har en diagnose, definitivt.

Les innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regjerende DOL-mester i kverulering argumenterer du meget slapt i kveld.

''Som regjerende DOL-mester i kverulering argumenterer du meget slapt i kveld.''

Ja, han går på tomgang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke.

Fordommer ? Hvorfor har folk så mye fordommer mot dem, at de ikke vil ansette dem da ? Ingen folkninhele europa til og med.

Ja, jeg er en heldig person som har fått anledingen. Jeg fikk den fordi jeg innpasset meg etter noen ganske enkle regler.

Sigøynerne har også den, men vil ikke ha den.

Jeg skjønner ikke hva Hagen har med dette å gjøre.

Skal jeg anta at du mener den familiennsom solgte barna sine for 3 året pårad i Bergen, er Romanias rikeste, eller hva mener du med å blande inn Hagen.

Da får du fortsette videre her, sammens med de som gidder.

Dette står det også svar på. Opptil flere ganger.

Egentlig veldig greit hvis du leser svarene FØRST. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør kanskje ta deg en tur for å se på situasjonen i Romania.

Det er alltid greit å uttale seg på grunnlag av kunnskap.

Det er sikkert et helvete i Romania. Men det betyr ikke at folk kan komme hit for og benytte seg av vår rikdom. Vi snakker ikke her om asylsøkere/flyktninger, men om folk som tydeligvis er godt opplyst om at her kan det være penger og hente ved og ta seg en ferietur, og utnytte systemet vårt så godt de kan?

Jeg ble utrolig provosert av fyren som ville ha 100 000 for og forlate landet vårt. Hvordan kan han være i posisjon til og stille betingelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med å gjøre med sigøynere på campingplass? Som svar på ditt spørsmål så er det ingen sigøynere i Romania som dør av sult. Det er de stakkars menneskene i Afrika som gjør det, som ikke har midler til å reise til Norge.

Foreslår du setter deg litt bedre inn i situasjon før du uttaler deg om ting du åpenbart ikke vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Siden dere startet med det (inkl diskusjoner om psyk diagnoer, sekter, osv) så blir tråden redusert til det.

For du har jo aldri noe ansvar for tonen her inne? Du er jo bare saklig og vennlig, og ønsker ikke en flue fortred:-( Du forakter alle som diskuterer her inne, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Foreslår du setter deg litt bedre inn i situasjon før du uttaler deg om ting du åpenbart ikke vet noe om.

Det tipset bør du også følge selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du har jo aldri noe ansvar for tonen her inne? Du er jo bare saklig og vennlig, og ønsker ikke en flue fortred:-( Du forakter alle som diskuterer her inne, tydeligvis.

Jeg holder meg (med få unntak) til sak.

Du kan kanskje være uenig, men det er ingen som helst unnskyldning til å begynne med preik om diagnoser, sekter og alt det andre bare fordi dere ikke har argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terningen

Dette står det også svar på. Opptil flere ganger.

Egentlig veldig greit hvis du leser svarene FØRST. :-)

Du har din mening om hva som må til for sigøynerne og deres kultur.

Resten av europa, og hele dol, - inkludert undertegnede, har sin mening om hva som må til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

For du har jo aldri noe ansvar for tonen her inne? Du er jo bare saklig og vennlig, og ønsker ikke en flue fortred:-( Du forakter alle som diskuterer her inne, tydeligvis.

''For du har jo aldri noe ansvar for tonen her inne? Du er jo bare saklig og vennlig, og ønsker ikke en flue fortred:-( Du forakter alle som diskuterer her inne, tydeligvis.''

Slik har han holdt på i 12-13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert et helvete i Romania. Men det betyr ikke at folk kan komme hit for og benytte seg av vår rikdom. Vi snakker ikke her om asylsøkere/flyktninger, men om folk som tydeligvis er godt opplyst om at her kan det være penger og hente ved og ta seg en ferietur, og utnytte systemet vårt så godt de kan?

Jeg ble utrolig provosert av fyren som ville ha 100 000 for og forlate landet vårt. Hvordan kan han være i posisjon til og stille betingelsene?

Han er ikke i noen posisjon til å stille slike betingelser.

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dabje

Jeg holder meg (med få unntak) til sak.

Du kan kanskje være uenig, men det er ingen som helst unnskyldning til å begynne med preik om diagnoser, sekter og alt det andre bare fordi dere ikke har argumenter.

Takk og pris at ikke sigøynere har rett på stønader fra NAV. Man kan bare forestille seg hvor mange som ville ha utnyttet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tipset bør du også følge selv.

Så langt er det ingen i tråden som har påvist noen faktafeil i det jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Jeg holder meg (med få unntak) til sak.

Du kan kanskje være uenig, men det er ingen som helst unnskyldning til å begynne med preik om diagnoser, sekter og alt det andre bare fordi dere ikke har argumenter.

''Jeg holder meg (med få unntak) til sak.''

Kremt, du glemte visst et _aldri_ der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geitost

Så langt er det ingen i tråden som har påvist noen faktafeil i det jeg har skrevet.

''Så langt er det ingen i tråden som har påvist noen faktafeil i det jeg har skrevet.''

Har det noen gang skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...