Gå til innhold

Nå truer sigøynerdamene med selvmord


Gjest Dabje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 477
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    172

  • Mandolaika

    71

  • Mrs D

    65

  • Colette

    49

Mest aktive i denne tråden

''Bryr du deg overhodet om hva andre mener, og at de kansje kan ha et poeng, eller har du rett - bestandig ? – hehehehehehehehe''

Erfaringsmessig så vet man at når det går på personangrep, forslag om psykiske diagnoser og det evinnelige preiket om å være i en "sekt" så er det fordi de ikke har noen seriøse argumenter.

:-)

''Erfaringsmessig så vet man at når det går på personangrep, forslag om psykiske diagnoser og det evinnelige preiket om å være i en "sekt" så er det fordi de ikke har noen seriøse argumenter.''

Når du slutter å svare på spørsmålene våre, Sør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romania er et land i vekst leste jeg. Det er ikke så ille der som de vil ha det til. Det sier de bare for å få sympati.

De er på bunnen av "rangstigen" i Romania, og den mest diskriminerte folkegruppen i Europa.

Noe som også blir bekreftet av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissen, bersen, prompen....Dette er duskusjon på barnehagenivå. Mandolaika svarer deg faktisk saklig og ordentlig. Og jeg skjønner ikke hvordan hun orker - dag ut og dag inn - all den tid du er fullstendig uimottakelig.

''Tissen, bersen, prompen....Dette er duskusjon på barnehagenivå. Mandolaika svarer deg faktisk saklig og ordentlig. Og jeg skjønner ikke hvordan hun orker - dag ut og dag inn - all den tid du er fullstendig uimottakelig.''

Takk. Jeg gjør det hvis jeg gidder og når jeg har tid. Jeg gjør det også litt for å irritere Sør mest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sendt hjem 800 000,- slik enkelte har gjort, så tror jeg det må være litt igjen.

Og som jeg nevnte, de må vise initiativ,og da vil de kunne få støtte.

Sør, dette er et folk som ikke vil, og da er det vanskelig.

Jeg visste forrresten ikke at Norge har svidd av 210 millioner pånet sigøynerprosjekt.

Det lærte jeg igår.

''Etter å ha sendt hjem 800 000,- slik enkelte har gjort, så tror jeg det må være litt igjen.''

Så fordi én person blant romfolket har 800000, så har alle det?

Du mener også at alle nordmenn er milliardærer siden Stein Erik Hagen er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er på bunnen av "rangstigen" i Romania, og den mest diskriminerte folkegruppen i Europa.

Noe som også blir bekreftet av denne tråden.

''De er på bunnen av "rangstigen" i Romania, og den mest diskriminerte folkegruppen i Europa.''

Totalt uten grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Tissen, bersen, prompen....Dette er duskusjon på barnehagenivå. Mandolaika svarer deg faktisk saklig og ordentlig. Og jeg skjønner ikke hvordan hun orker - dag ut og dag inn - all den tid du er fullstendig uimottakelig.''

Takk. Jeg gjør det hvis jeg gidder og når jeg har tid. Jeg gjør det også litt for å irritere Sør mest mulig.

Om han bare en eneste gang kunne stille spørsmålstegn ved sine egne oppfatninger og ta til seg at andre enn han har et poeng - innimellom.....Det tror jeg er en umulig oppgave, dessverre. For her er alt avgjort og bestemt - en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tissen, bersen, prompen....Dette er duskusjon på barnehagenivå. Mandolaika svarer deg faktisk saklig og ordentlig. Og jeg skjønner ikke hvordan hun orker - dag ut og dag inn - all den tid du er fullstendig uimottakelig.''

Takk. Jeg gjør det hvis jeg gidder og når jeg har tid. Jeg gjør det også litt for å irritere Sør mest mulig.

''Jeg gjør det også litt for å irritere Sør mest mulig. – Mandolaika''

Du irriterer ikke meg, men dine personangrep viser jo nettopp at du ikke har verken argumenter eller svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han bare en eneste gang kunne stille spørsmålstegn ved sine egne oppfatninger og ta til seg at andre enn han har et poeng - innimellom.....Det tror jeg er en umulig oppgave, dessverre. For her er alt avgjort og bestemt - en gang for alle.

Så fint at du er med på å lage dette til en personfokusert tråd, Colette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg gjør det også litt for å irritere Sør mest mulig. – Mandolaika''

Du irriterer ikke meg, men dine personangrep viser jo nettopp at du ikke har verken argumenter eller svar.

''Du irriterer ikke meg, men dine personangrep viser jo nettopp at du ikke har verken argumenter eller svar.''

Nå er det faktisk en rekke innlegg og spørsmål du ikke har svar på selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terningen

''Etter å ha sendt hjem 800 000,- slik enkelte har gjort, så tror jeg det må være litt igjen.''

Så fordi én person blant romfolket har 800000, så har alle det?

Du mener også at alle nordmenn er milliardærer siden Stein Erik Hagen er det?

Åneida, klarer de andre bare 10 prosent av dette,mså har de 80 tusen.

En godt start i hjemlandet deres det.

Jeg tror da ikke at alle sigøynere er kjeltringer, og selger barna sine sør.

Men, eh, detnbegynner en film nå.....

Du er vel for opptatt her du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De er på bunnen av "rangstigen" i Romania, og den mest diskriminerte folkegruppen i Europa.''

Totalt uten grunn?

Du har fått utførlig svar på det allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du irriterer ikke meg, men dine personangrep viser jo nettopp at du ikke har verken argumenter eller svar.''

Nå er det faktisk en rekke innlegg og spørsmål du ikke har svar på selv!

Du har fått svar gjentatte ganger, men repeterer bare de samme spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han bare en eneste gang kunne stille spørsmålstegn ved sine egne oppfatninger og ta til seg at andre enn han har et poeng - innimellom.....Det tror jeg er en umulig oppgave, dessverre. For her er alt avgjort og bestemt - en gang for alle.

''Om han bare en eneste gang kunne stille spørsmålstegn ved sine egne oppfatninger og ta til seg at andre enn han har et poeng - innimellom.....Det tror jeg er en umulig oppgave, dessverre.''

Det skjer nok ikke i vår tid, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått svar gjentatte ganger, men repeterer bare de samme spørsmålene.

''Du har fått svar gjentatte ganger, men repeterer bare de samme spørsmålene.''

Haha! Ditto!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneida, klarer de andre bare 10 prosent av dette,mså har de 80 tusen.

En godt start i hjemlandet deres det.

Jeg tror da ikke at alle sigøynere er kjeltringer, og selger barna sine sør.

Men, eh, detnbegynner en film nå.....

Du er vel for opptatt her du.

Har du 10% av Stein Erik Hagens formue?

Har du 1% av SEHs formue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er med på å lage dette til en personfokusert tråd, Colette.

''Så fint at du er med på å lage dette til en personfokusert tråd, Colette.''

Du må innrømme at det er litt stas å være hovedpersonen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er med på å lage dette til en personfokusert tråd, Colette.

Kutt ut det der....Du har en såpass spesiell personlighet at det synes jeg du må tåle. Du går inn for og provosere, og blir sur og gnaven når folk reagerer som du vil.

Det henger ikke på greip. Det er jo din personlighet som presenteres gjennom det du skriver her på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Om han bare en eneste gang kunne stille spørsmålstegn ved sine egne oppfatninger og ta til seg at andre enn han har et poeng - innimellom.....Det tror jeg er en umulig oppgave, dessverre.''

Det skjer nok ikke i vår tid, nei.

''Det skjer nok ikke i vår tid, nei.''

Nei. Men det er vel også hans mål:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut det der....Du har en såpass spesiell personlighet at det synes jeg du må tåle. Du går inn for og provosere, og blir sur og gnaven når folk reagerer som du vil.

Det henger ikke på greip. Det er jo din personlighet som presenteres gjennom det du skriver her på dol.

Pass deg nå, ellers får du fordommer-passet ditt påskrevet av Sør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...