Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

''Hvor forventet du at de skulle ta seg inn? Gjennom veggen?''

For ett idiotisk svar. Tosk. I tillegg påstår du at du diskuterer saklig.

Her har du enda ett eksempel på at du ødelegger tråder. Hvor mange vil du ha? Du har jo etterspurt hvor du øedelegger tråder. Jeg kan gjerne påpeke det for deg i det uendelig.

Men det synker ikke inn og det er ikke så morsomt å være her med disse eviglange trådene om ingenting...*sukk*

Er det ikke bare bedre å overse og ikke svare..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Men det synker ikke inn og det er ikke så morsomt å være her med disse eviglange trådene om ingenting...*sukk*

Er det ikke bare bedre å overse og ikke svare..?

Mye bedre. Det er det eneste som funker.

Disse trådene er helt vanvittig irriterende å lese. Herregud for idioti! Hva er det med dem? Hva i h****** er det med dem? Hva er det som får folk til å holde på sånn som dette i år ut og år inn?

Jeg har lyst til å sparke inn en vegg eller noe etter å ha lest litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det synker ikke inn og det er ikke så morsomt å være her med disse eviglange trådene om ingenting...*sukk*

Er det ikke bare bedre å overse og ikke svare..?

''Er det ikke bare bedre å overse og ikke svare..?''

Det er jeg faktisk helt enig i, ingen her inne skulle ha svart han, det er det vi skulle ha blitt enige om alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det ikke bare bedre å overse og ikke svare..?''

Det er jeg faktisk helt enig i, ingen her inne skulle ha svart han, det er det vi skulle ha blitt enige om alle som en.

Det er nok det vi burde gjøre. Han gir seg jo ikke - han MÅ visst ha siste ordet uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ansvarlig for dine fordommer (enten det gjelder romfolk, svarte, marsboere, eller andre).

"De" er individer, og er selvsagt ikke ansvarlige for andres hendlinger.

Det var vel en gruppe mennesker (av romfolket) som hadde tatt seg til rette her....

Individbegrepet ditt begynner å bli litt "oppbrukt" når det gjelder disse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun burde ha skrevet romfolk, men poenget er jo at det ikke har noen relevans med mindre det faktisk er snakk om de samme individene.

Det er vel nettopp relevans det har hvis det IKKE var de samme romfolkene.

Og hvis du ikke forstår uten å få det inn med teskje - jo flere ulike grupper fra romfolket det er som oppfører seg slik, jo større relevans har det - som eksempel på at dette er symptomatisk for romfolk flest (men ikke nødvendigvis alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel, det skyldes i så fall at de er husløse, og toalettløse, og er de mest diskriminerte og trakasserte menneskene i Europa.

Selvfølgelig er de husløse hvis dette er måten de oppfører seg i hus på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du har hørt om ham?

Han utryddet mellom 250000 og 500000 romfolk, som er vesentlig mer "frekt" enn å ta seg inn på en skole.

Og da vet du kanskje også hvordan det gikk med han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørr! Hørr! Her har du han som ALDRI diskuterer person på DOL, han som alltid holder seg til sak ..

...

...

...

...

...

Sorry folkens, tenkte visst på en annen!

Det "morsomme" med Sør er at han syter og klager på persontrakassering så snart han er i beit for saklige svar - men er den første til å gripe til persontrakassering når han er sterkt uenig med andre.

Det er jo ganske så morsomt, og han fremstår jo som ganske så latterlig - og liten....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det vi burde gjøre. Han gir seg jo ikke - han MÅ visst ha siste ordet uansett

Ja, hadde vi enda klart å bli enige om det. Det er flere som ikke svarer han, så det burde vi alle ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vi enda klart å bli enige om det. Det er flere som ikke svarer han, så det burde vi alle ha gjort.

Burde jo ikke være noe problem det i grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo ikke være noe problem det i grunn :)

Kanskje ikke, men jeg tror det blir vanskelig å få absolutt alle til å gjøre det, men du verden så bra det hadde vært:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, og de individene kan bli stilt for retten, men skal behandles i tråd med menneskerettighetene som individer.''

Tull og tøys Samtlige medlemmer av f.eks Hells Angels kastes ut av landet uavhengig av hva hvert enkelt individ har gjort. Det er fullt tillatt i henhold til lover og regler.

Et godt poeng - men ikke et som Sør vil la seg affisere av.

Fakta har sjelden eller aldri vært noe som Sør bryr seg om, hvis det ikke passer med hans oppfatning av verden.

Ikke rart han er litt gretten nå, som hele hans Ap styrte politiske elite har gått på tryne gang på gang siste året - med 22.juli-rapporten som pynten på det hele.....:-)

Tross alt er jo hele hans fiktive verden i ferd med å rakne i alle sømmer - så nå griper han etter de halmstrå han har, for å kunne fortsette å bruke alle de ideologiske (eller var det idiotiske?) argumenter han har pugget på siden barnsben av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én ting er at det faktisk er grisete, men helsefaren oppi dette her da?

Og hva lærer de ikke bort til sine unger....

Det er jo ikke spesielt merkelig at slik oppførsel blir vanen og ikke unntaket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke, men jeg tror det blir vanskelig å få absolutt alle til å gjøre det, men du verden så bra det hadde vært:-)

Nei - er nok noen som ikke vill latt være å svare han, det er jeg enig i. Men hadde vært veldig gøy om alle hadde klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vi enda klart å bli enige om det. Det er flere som ikke svarer han, så det burde vi alle ha gjort.

Det gjør jo egentlig ingen ting at han viser hva slags person han faktisk er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker å diskutere "Sør", ta det på doveggen hjemme hos deg selv.

Doveggen hjemme er ikke til å skrive på, like lite som gulvet er til å drite på. Det har med sivilisert oppførsel å gjøre. Å oppfordre til usivilisert oppførsel er vel ikke akkurat ... sivilisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen vansker med å holde meg til tema, men du, derimot, forsøker å diskutere "Sør".

Og du diskuterer meg, ser jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "morsomme" med Sør er at han syter og klager på persontrakassering så snart han er i beit for saklige svar - men er den første til å gripe til persontrakassering når han er sterkt uenig med andre.

Det er jo ganske så morsomt, og han fremstår jo som ganske så latterlig - og liten....:-)

Enig i det, og jeg finner det egentlig ganske så underholdende. Fyren går jo på, hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ifølge politiet har det ikke vært klager fra naboer etter at romfolk flyttet inn. Lørdag formiddag klokken 13.30 fikk de tips om at romfolk hadde flyttet inn på skolen.

– Vi ga dem et pålegg om å være ute til 15.30, og de pakket sammen og reiste. Jeg vet ikke hvor de dro, sier Grøttum.''

Så om du gjør noe ulovlig, så er det greit så lenge naboene ikke klager på det du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...