Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

''Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Ikke ulikt en pastor som skal preke til Folket. :D All slags religion er et onde, uansett. Sørs religion også.

Enda mer obsessivt personpreik fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Enda mer personpreik fra deg. Hold deg til saken.

Hahaha, skal bli artig å se deg skjønne at jeg gjør som JEG vil. Jeg påpeker Sørs feil, mangler og utidigheter så mye jeg selv vil og så lenge jeg selv vil. Det er en misjon, og jeg har ikke tenkt å gi meg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.

''Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Men har er (ufrivillig) morsom, det skal han ha. Trenger man en god latter er det bare å lese igjennom litt av den åndsforlatte rallingen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Ikke ulikt en pastor som skal preke til Folket. :D All slags religion er et onde, uansett. Sørs religion også.

''Ikke ulikt en pastor som skal preke til Folket. :D All slags religion er et onde, uansett. Sørs religion også.''

HELT riktig observert. Han har lagd sin egen private religion, men seg selv som profet og mentor, og med en forskrudd vrangtolkning av Menneskerettighetene som basis i stedet for Bibelen elelr koranen, men hvor den samme svart/hvitt og ond/god tankegangen gjennomsyrer misjoneringen hans.

Heldigvis ser det bare ut til at han har greid å sanke et snaut dusin kvinnelige og ett mannlig disippel i løpet av 10-12 år. Så han blir neppe millionær slik han som fant opp Scientologikirken ble:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Men har er (ufrivillig) morsom, det skal han ha. Trenger man en god latter er det bare å lese igjennom litt av den åndsforlatte rallingen hans.

''Trenger man en god latter er det bare å lese igjennom litt av den åndsforlatte rallingen hans''

Derom ingen tvil. Som stand-up komiker, og/eller som parodi på en såkalt antirasist kunne han antaglig tjent penger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nja, mangel på argumenter kan vel gå begge veier - det kan virke som om "ååååå stakkars meg, nå diskuterer dere MEG igjen og ikke saken" også ofte kommer som mangel på argumenter:-) – Scarlet O'Hara''

Jøss bevares, det er jo de som skriver innlegg etter innlegg med personpreik som nedverdiger seg, og viser de ikke har argumenter.

Så langt har INGEN bekreftet at individene som var på denne skolen har vært noe annet sted, kun at de er samme folkegruppe som noen andre som har gjort noe galt.

Hva så? Folk er ikke kollektivt ansvarlige for hva andre i samme folkegruppe gjør.

''Jøss bevares, det er jo de som skriver innlegg etter innlegg med personpreik som nedverdiger seg, og viser de ikke har argumenter.''

Du har spamma innboksen min med omtrent 10 meldinger med så og si likelydende ordlyd a la "Nok et innlegg med personfokusering fra deg". Omtrent som geitekillingen som hadde lært å telle til ti.

Spammemeldingene dine er ikke en gang originale, men viser klart mangel på argumenter fra deg. For å påpeke det igjen: Jeg kom inn i denne tråden da du begynte med personangrep og usakligheter, rett og slett for å påpeke en ukultur du slår ned på hos andre, men som du ikke holder deg for god til å bedrive selv. Hva slags verdighet viser DU ved å gå på igjen og igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en knust rute, en ødelagt lås, og alarmen var klippet over.

OK, da rydda de vel opp i det da, som siviliserte mennesker gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jøss bevares, det er jo de som skriver innlegg etter innlegg med personpreik som nedverdiger seg, og viser de ikke har argumenter.''

Du har spamma innboksen min med omtrent 10 meldinger med så og si likelydende ordlyd a la "Nok et innlegg med personfokusering fra deg". Omtrent som geitekillingen som hadde lært å telle til ti.

Spammemeldingene dine er ikke en gang originale, men viser klart mangel på argumenter fra deg. For å påpeke det igjen: Jeg kom inn i denne tråden da du begynte med personangrep og usakligheter, rett og slett for å påpeke en ukultur du slår ned på hos andre, men som du ikke holder deg for god til å bedrive selv. Hva slags verdighet viser DU ved å gå på igjen og igjen?

Ja, du har fått svar på dine egne personfokuserte innlegg.

Resten av innlegget ditt er også kun personpreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''å være tyv og drite ned annen manns eiendom er noe man er født til, og følgelig ikke kan kritiseres for'' Greide ikke helt holde orden på individualitet og kollektivitet etterhvert i grunnen, og det gjorde ikke debattanten heller så jeg. Det henger ikke på greip at "enkeltindividene" på Osloskolen handlet som de gjorde fordi deres forfedre på gruppenivå ble trakasert for 60 år siden ;)

''Det henger ikke på greip at "enkeltindividene" på Osloskolen handlet som de gjorde fordi deres forfedre på gruppenivå ble trakasert for 60 år siden ;)''

Nei, men det er et stadig tilbakevendende argument i Sørs religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Trenger man en god latter er det bare å lese igjennom litt av den åndsforlatte rallingen hans''

Derom ingen tvil. Som stand-up komiker, og/eller som parodi på en såkalt antirasist kunne han antaglig tjent penger på dette.

Kan ikke fatte vitsen med en slik hànende og respektlös tone? Hva er poenget med à henge ut folk slik du gjör her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, skal bli artig å se deg skjønne at jeg gjør som JEG vil. Jeg påpeker Sørs feil, mangler og utidigheter så mye jeg selv vil og så lenge jeg selv vil. Det er en misjon, og jeg har ikke tenkt å gi meg med den.

Igjen ødelegger du tråden med personpreiket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har fått svar på dine egne personfokuserte innlegg.

Resten av innlegget ditt er også kun personpreik.

Det er en Absolutt Sannhet, lett beviselig, at din holdning til liv og lære er noe rivende galt med. At du ikke holder deg for god til å selv bruke teknikker og diskusjonsformer du slår hardt ned på hos andre. Om man følger tidsstempelet i de to trådene fra i går og i dag, så er det ikke vanskelig å se at mitt første innlegg der jeg pekte på dette overfor deg kom etter at du hadde kommet med utidige karakteristikker til Nickløsheletida (?).

Det er greit at du fossror, men det er neppe bare jeg som legger merke til at de innleggene der du blir virkelig satt på plass, der slutter du å svare mens du svarer på ubetydeligheter som kunne vært lagt døde for lengst. Der man VIRKELIG taler Roma midt imot og vrir på latterlighetene dine så de slår tilbake på deg selv.

Det er flaut som du holder på, du som oppfordrer folk til å gjøre usiviliserte ting som å skrive på doveggen sin. I tillegg maser du om hvordan romfolket ble behandlet under krigen SAMTIDIG som du påpeker at ett individ ikke er ansvarlig for det et annet individ har gjort. Og det kaller du slående argumenter, hva? Jeg kaller det å slå ihjel seg selv og egen argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ødelegger du tråden med personpreiket ditt.

Nei, du ødelegger tråden. Det hadde du gjort lenge før jeg begynte å påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Absolutt Sannhet, lett beviselig, at din holdning til liv og lære er noe rivende galt med. At du ikke holder deg for god til å selv bruke teknikker og diskusjonsformer du slår hardt ned på hos andre. Om man følger tidsstempelet i de to trådene fra i går og i dag, så er det ikke vanskelig å se at mitt første innlegg der jeg pekte på dette overfor deg kom etter at du hadde kommet med utidige karakteristikker til Nickløsheletida (?).

Det er greit at du fossror, men det er neppe bare jeg som legger merke til at de innleggene der du blir virkelig satt på plass, der slutter du å svare mens du svarer på ubetydeligheter som kunne vært lagt døde for lengst. Der man VIRKELIG taler Roma midt imot og vrir på latterlighetene dine så de slår tilbake på deg selv.

Det er flaut som du holder på, du som oppfordrer folk til å gjøre usiviliserte ting som å skrive på doveggen sin. I tillegg maser du om hvordan romfolket ble behandlet under krigen SAMTIDIG som du påpeker at ett individ ikke er ansvarlig for det et annet individ har gjort. Og det kaller du slående argumenter, hva? Jeg kaller det å slå ihjel seg selv og egen argumentasjon.

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du ødelegger tråden. Det hadde du gjort lenge før jeg begynte å påpeke det.

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Kan ikke fatte vitsen med en slik hànende og respektlös tone? Hva er poenget med à henge ut folk slik du gjör her?

''Kan ikke fatte vitsen med en slik hànende og respektlös tone?''

Hvid du har lest alt helt ned i tråden og allikevel spør om dette, foreslår jeg at du leser en gang til når du har blitt edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Dakar lille man, gått tom for argumenter siden du spammer meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar lille man, gått tom for argumenter siden du spammer meg?

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...