Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

Nei - er nok noen som ikke vill latt være å svare han, det er jeg enig i. Men hadde vært veldig gøy om alle hadde klart :)

''Nei - er nok noen som ikke vill latt være å svare han, det er jeg enig i. Men hadde vært veldig gøy om alle hadde klart :)''

Du verden for et lavmål i denne delen av tråden (gjelder mrxx og Goliath også)! En ting er at dere bidrar til å forlenge den med personangrep og "baksnakking", en annen ting er at dol-brukere flest er kapable til sjøl å avgjøre hvem de vil svare og når de vil svare; de trenger ikke "allianser" og "konspirasjoner" for å avgjøre det.

Slikt hører hjemme i sandkassa og på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Det var vel en gruppe mennesker (av romfolket) som hadde tatt seg til rette her....

Individbegrepet ditt begynner å bli litt "oppbrukt" når det gjelder disse.....

Jepp, og da gjelder det de x individene, og ikke romfolk generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nettopp relevans det har hvis det IKKE var de samme romfolkene.

Og hvis du ikke forstår uten å få det inn med teskje - jo flere ulike grupper fra romfolket det er som oppfører seg slik, jo større relevans har det - som eksempel på at dette er symptomatisk for romfolk flest (men ikke nødvendigvis alle).

Nei, mennesker er uskyldige inntil det motsatte er bevist.

Grunnleggende for ethvert sivilisert samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo egentlig ingen ting at han viser hva slags person han faktisk er....

Det er sant det, men det har han gjort nå i 10 til 12 år her på Dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til "vanlige husokkupanter" som motsetter seg utkasting.

Det er vel ikke noe mer lovlig å bryte seg inn og grise til fordi vel? Nå har du rotet det kraftig til for deg selv som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei - er nok noen som ikke vill latt være å svare han, det er jeg enig i. Men hadde vært veldig gøy om alle hadde klart :)''

Du verden for et lavmål i denne delen av tråden (gjelder mrxx og Goliath også)! En ting er at dere bidrar til å forlenge den med personangrep og "baksnakking", en annen ting er at dol-brukere flest er kapable til sjøl å avgjøre hvem de vil svare og når de vil svare; de trenger ikke "allianser" og "konspirasjoner" for å avgjøre det.

Slikt hører hjemme i sandkassa og på Paradise Hotel.

Sånn går det så snart det blir klart at de ikke har argumenter. Da diskuterer de person.

Det enkleste er egentlig bare å la dem fortsette å dumme seg ut. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe mer lovlig å bryte seg inn og grise til fordi vel? Nå har du rotet det kraftig til for deg selv som vanlig.

Hvor står det at det var tilgrising?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så skriver du sikkert på doveggene dine, men jeg skriver her. Det fine med det er at det må du bare finne deg i:-)

Men nå er det jo du som har etterlyst linker om hvor du ødelegger tråder, og her fikk du en midt i fanget, så hva er det du klager på da?

*high five*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du har hørt om ham?

Han utryddet mellom 250000 og 500000 romfolk, som er vesentlig mer "frekt" enn å ta seg inn på en skole.

Å bruke det som unnskyldning over 60 år etterpå, DET er frekt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så skriver du sikkert på doveggene dine, men jeg skriver her. Det fine med det er at det må du bare finne deg i:-)

Men nå er det jo du som har etterlyst linker om hvor du ødelegger tråder, og her fikk du en midt i fanget, så hva er det du klager på da?

Hvilken link da? Du har fremdeles ikke presentert noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei - er nok noen som ikke vill latt være å svare han, det er jeg enig i. Men hadde vært veldig gøy om alle hadde klart :)''

Du verden for et lavmål i denne delen av tråden (gjelder mrxx og Goliath også)! En ting er at dere bidrar til å forlenge den med personangrep og "baksnakking", en annen ting er at dol-brukere flest er kapable til sjøl å avgjøre hvem de vil svare og når de vil svare; de trenger ikke "allianser" og "konspirasjoner" for å avgjøre det.

Slikt hører hjemme i sandkassa og på Paradise Hotel.

Men du synes det er greit at Sør holder på som han gjør? I denne tråden har han vært svært usakelig og levert motbydelige svar til sine motdebatanter i tillegg til personangrep.

Levert svar som han vet det blir krangel av og det er helt bevisst.

Forresten så skulle absolutt alle, enten ikke svart han, som hadde vært det beste, eller tatt kraftig til motmæte og stoppet han.

Husk at dette gjelder ikke hva han står for, men hvordan han diskuterer, provoserer, tillegger andre meninger og kun er ute å lage kvalme. Slik har han holdt på i over ti år.

Du kan ikke forvente at vi skal sitte rolig og ikke ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det så snart det blir klart at de ikke har argumenter. Da diskuterer de person.

Det enkleste er egentlig bare å la dem fortsette å dumme seg ut. :-)

Med vennlig hilsen

''Sånn går det så snart det blir klart at de ikke har argumenter. Da diskuterer de person.''

Ja, det er ganske innlysende, uansett hvem det gjelder ;)

Greit at man er uenige og man kan bli usaklige i debatter, men det bør foregå "face to face" og ikke som baksnakking. Til og med barna mine lærte allerede i to års-alderen at man omtaler personer som er til stede som "du", ikke "han/hun". Deltakere i debatter på et åpent nettforum anser jeg som "til stede".

Forskjell på pronomen i 2.- og 3.person er en fin ting å lære seg i tidlig alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4800592

Den viser jo at mrxx og du ødelegger tråden ved å diskutere "Sør".

For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden...*med teskje*

Men det er bare å følge tidsstemplene, så ser du at du var først med å diskutere "Sør" hver gang, og derved ødelegge tråden.

Selvmål fra deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, at du tror det sier nok mer om deg enn om dem.

''Igjen, at du tror det sier nok mer om deg enn om dem.''

Var det ikke du som mener at personangrep skal skrives på doveggen hjemme? Eller gjelder bare andre, men ikke deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du synes det er greit at Sør holder på som han gjør? I denne tråden har han vært svært usakelig og levert motbydelige svar til sine motdebatanter i tillegg til personangrep.

Levert svar som han vet det blir krangel av og det er helt bevisst.

Forresten så skulle absolutt alle, enten ikke svart han, som hadde vært det beste, eller tatt kraftig til motmæte og stoppet han.

Husk at dette gjelder ikke hva han står for, men hvordan han diskuterer, provoserer, tillegger andre meninger og kun er ute å lage kvalme. Slik har han holdt på i over ti år.

Du kan ikke forvente at vi skal sitte rolig og ikke ta igjen.

Joda, det er selvfølgelig greit at man tar igjen og forsvarer seg, det er formen jeg reagerer på. Som jeg nettopp skreiv til Sør (er lat og bruker klipp&lim):

''Greit at man er uenige og man kan bli usaklige i debatter, men det bør foregå "face to face" og ikke som baksnakking. Til og med barna mine lærte allerede i to års-alderen at man omtaler personer som er til stede som "du", ikke "han/hun". Deltakere i debatter på et åpent nettforum anser jeg som "til stede".

Forskjell på pronomen i 2.- og 3.person er en fin ting å lære seg i tidlig alder :)''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du synes det er greit at Sør holder på som han gjør? I denne tråden har han vært svært usakelig og levert motbydelige svar til sine motdebatanter i tillegg til personangrep.

Levert svar som han vet det blir krangel av og det er helt bevisst.

Forresten så skulle absolutt alle, enten ikke svart han, som hadde vært det beste, eller tatt kraftig til motmæte og stoppet han.

Husk at dette gjelder ikke hva han står for, men hvordan han diskuterer, provoserer, tillegger andre meninger og kun er ute å lage kvalme. Slik har han holdt på i over ti år.

Du kan ikke forvente at vi skal sitte rolig og ikke ta igjen.

Og igjen "glemmer" du at du har forpestet hele tråden med titalls innlegg om "Sør" i stedet for om sak.

Hvis du evner å holde deg til sak, så går det langt bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...