Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4800592

Den viser jo at mrxx og du ødelegger tråden ved å diskutere "Sør".

For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.

Javel? Jeg kom først inn i denne tråden da det kom tydelig frem at DU, altså Sør, fokuserte på personer og dro inn irrelevante ting i tråden. Du hadde starta ballen, for å si det sånn ...

Siden du ikke ser det selv, så har jeg kanskje et aldri så lite håp om at du en gang skal se deg selv og din oppførsel i en tråd hvis noen påpeker det. Men igjen flytter du fokus over på blant annet meg. Jeg har ALDR sagt at jeg er i tråden og diskuterer deg for å være seriøs, jeg er her for å påpeke dine feil.

At du spiller uskyldig i det hele er egentlig ganske kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Men det er bare å følge tidsstemplene, så ser du at du var først med å diskutere "Sør" hver gang, og derved ødelegge tråden.

Selvmål fra deg. :-)

Det var fordi du allerede hadde begynt med flåsete, motbydelige svar og bare var ute etter å lage en krangel.

Jeg vet ikke hvor mange som sier du ødelegger tråder og du fatter bare ikke at du gjør det. Bare denne tråden er full av innlegg med motbydelige innlegg fra deg. Litt burde vel snart synke inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fordi du allerede hadde begynt med flåsete, motbydelige svar og bare var ute etter å lage en krangel.

Jeg vet ikke hvor mange som sier du ødelegger tråder og du fatter bare ikke at du gjør det. Bare denne tråden er full av innlegg med motbydelige innlegg fra deg. Litt burde vel snart synke inn?

''Det var fordi du allerede hadde begynt med flåsete, motbydelige svar og bare var ute etter å lage en krangel.''

Og der kom bortforklaringen med "det er bare fordi".

Bare kutt personfokuserte innlegg om "Sør" - uansett unnskylding og bortforklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4800592

Den viser jo at mrxx og du ødelegger tråden ved å diskutere "Sør".

For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.

''For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.''

Det er nesten så jeg rødmer på dine vegne når dette kommer fra en person som drar inn hummer og kanari og skylder på Hitler fordi romfolket okkuperer skoler og driter ned parker og bygninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.''

Det er nesten så jeg rødmer på dine vegne når dette kommer fra en person som drar inn hummer og kanari og skylder på Hitler fordi romfolket okkuperer skoler og driter ned parker og bygninger.

Nuvel, så forsøk å argumentere med sak, fremfor person, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen "glemmer" du at du har forpestet hele tråden med titalls innlegg om "Sør" i stedet for om sak.

Hvis du evner å holde deg til sak, så går det langt bedre. :-)

Det første du gjorde var å ikke holde deg til sak. Du har ikke eneste gang diskutert problemet i hovedinnlegget, bare snakket om "hvem er vi", forfølging, trakasering, enkelindivider, osv, men ikke noe om hva som skjedde på skolen bortsett fra at det var bra at skolen ble brukt til noe positivt og at det ikke var noe problemer rundt det.

Snakker om å holde seg til sak, det har du til gode å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel, så forsøk å argumentere med sak, fremfor person, da.

''Nuvel, så forsøk å argumentere med sak,''

Du er DEN SISTE som bør beskylde andre for ikke å holde seg "til sak". Makan til surrende ralling som det du bedriver skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det var fordi du allerede hadde begynt med flåsete, motbydelige svar og bare var ute etter å lage en krangel.''

Og der kom bortforklaringen med "det er bare fordi".

Bare kutt personfokuserte innlegg om "Sør" - uansett unnskylding og bortforklaring.

Den dagen du klarer å oppføre deg på nett får du heller ikke pes.

'Husk at det er svært mange opp i gjennom årene som har tatt deg så det fyker, så du må vel snart se litt på hvordan du oppfører deg.

Men i ditt hode har alle andre feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du klarer å oppføre deg på nett får du heller ikke pes.

'Husk at det er svært mange opp i gjennom årene som har tatt deg så det fyker, så du må vel snart se litt på hvordan du oppfører deg.

Men i ditt hode har alle andre feil

Enda et irrelevant innlegg om hva du mener om "Sør" - du spammer hele tråden med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nuvel, så forsøk å argumentere med sak,''

Du er DEN SISTE som bør beskylde andre for ikke å holde seg "til sak". Makan til surrende ralling som det du bedriver skal man lete lenge etter.

Les tidsstemplene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Her var det snakk om noen timer, og de forlot stedet uten problemer av noen art, i følge politiet.''

Nå får du snart se hva du selv skriver, du skriver jo at det var uten problemer.

Du klarer jo ikke å tolke og forstå hva du selv skriver en gang.

Du skriver jo at det ikke var noe problemer med disse husokkupantene.

Igjen forsøker du å bagatelisere det som har skjedd. Det er innbrudd og hærverk det snakkes om, noe du tydeligvis synes er helt greit.

Enda et irrelevant innlegg om hva du mener om "Sør" - du spammer hele tråden med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4800592

Den viser jo at mrxx og du ødelegger tråden ved å diskutere "Sør".

For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter, så går det kanskje an å diskutere det tråden handlet om.

''For øvrig, hvis dere er ferdige med å ødelegge tråden med slike fakter,''

Du er den siste som bør beskylde andre for å ødelegge tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du gjorde var å ikke holde deg til sak. Du har ikke eneste gang diskutert problemet i hovedinnlegget, bare snakket om "hvem er vi", forfølging, trakasering, enkelindivider, osv, men ikke noe om hva som skjedde på skolen bortsett fra at det var bra at skolen ble brukt til noe positivt og at det ikke var noe problemer rundt det.

Snakker om å holde seg til sak, det har du til gode å gjøre.

Enda et irrelevant innlegg om hva du mener om "Sør" - du spammer hele tråden med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

Et godt poeng - men ikke et som Sør vil la seg affisere av.

Fakta har sjelden eller aldri vært noe som Sør bryr seg om, hvis det ikke passer med hans oppfatning av verden.

Ikke rart han er litt gretten nå, som hele hans Ap styrte politiske elite har gått på tryne gang på gang siste året - med 22.juli-rapporten som pynten på det hele.....:-)

Tross alt er jo hele hans fiktive verden i ferd med å rakne i alle sømmer - så nå griper han etter de halmstrå han har, for å kunne fortsette å bruke alle de ideologiske (eller var det idiotiske?) argumenter han har pugget på siden barnsben av....

Fin oppsummering. Han lever i en virtuell, alternativ verden.

Når det gjelder å nekte utlendinger adgang på gruppenivå viser ekesempelet med HA at det er fullt mulig, hvis det finnes sterk grunn til å tro at gruppa vil begå kriminelle handlinger. Man skulle tro dette var oppfylt til gangs når det gjelder sigøynerne, da det jo viste seg i sommer at 68 av 69 som ble sjekket hadde rulleblad.

Men selv politiet gidder vel ikke alt peset om rasisme og annet fjas fra venstreorienterte politikere og andre blinde og blåøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dabasava

Fin oppsummering. Han lever i en virtuell, alternativ verden.

Når det gjelder å nekte utlendinger adgang på gruppenivå viser ekesempelet med HA at det er fullt mulig, hvis det finnes sterk grunn til å tro at gruppa vil begå kriminelle handlinger. Man skulle tro dette var oppfylt til gangs når det gjelder sigøynerne, da det jo viste seg i sommer at 68 av 69 som ble sjekket hadde rulleblad.

Men selv politiet gidder vel ikke alt peset om rasisme og annet fjas fra venstreorienterte politikere og andre blinde og blåøyde.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, så forsøk å argumentere med sak, fremfor person, da.

Jeg later ikke som jeg diskuterer sak og ikke person. Det gjør derimot du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Hvis du bare skal diskutere "Sør" så ta det heller på doveggen hjemme. Det har ingen relevans for emnet som diskuteres her.

Siste desperate og forutsigbare forsøk fra deg - du begynte med hersketeknikker, jeg responderer på det. Du forsøkte faktisk å fordumme meg for å ha andre meninger enn deg, det er heller ikke å holde seg til sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste desperate og forutsigbare forsøk fra deg - du begynte med hersketeknikker, jeg responderer på det. Du forsøkte faktisk å fordumme meg for å ha andre meninger enn deg, det er heller ikke å holde seg til sak...

Som sagt, ta personpreik et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...