Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Det jeg skriver er i det minste sant, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

Jeg er så GLAD for at du har lært copy&paste. Det er ikke sånn at jo fler ganger du poster noe, jo mer sant blir det. Det jeg skriver er i det minste sant, ikke noe som bunner i vrangforestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.

''Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.''

Og dette er så viktig at du må skrive det omatt og omatt hvert 5 minutt, samtidig som du er så frekk at du beskylder andre for å ødelegge tråden? Er du helt innesnødd eller bare virker det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar lille man, gått tom for argumenter siden du spammer meg?

Hehe, hissige gammelerik har pågangsmot i dag ;-)

Jeg heier på deg, Mrs Doolittle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for om sak.''

Og dette er så viktig at du må skrive det omatt og omatt hvert 5 minutt, samtidig som du er så frekk at du beskylder andre for å ødelegge tråden? Er du helt innesnødd eller bare virker det slik?

Virker som en slags tvangsbesettelse dette med å _måtte_ ha siste innlegget i alle deltråder, selv om det bare er reint nonsens som postes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Kan ikke fatte vitsen med en slik hànende og respektlös tone?''

Hvid du har lest alt helt ned i tråden og allikevel spør om dette, foreslår jeg at du leser en gang til når du har blitt edru.

For et intelligent svar. Du kan tydeligvis ikke henvende deg til folk som er ueninge med deg uten à vaere vulgaer og aggressiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

For et intelligent svar. Du kan tydeligvis ikke henvende deg til folk som er ueninge med deg uten à vaere vulgaer og aggressiv.

''Du kan tydeligvis ikke henvende deg til folk som er ueninge med deg uten à vaere vulgaer og aggressiv.''

Synes det var en høflig og grei oppfordring om å slutte og dumme deg ut med fjollete spørsmål, men vil du ikke er det lite jeg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er et par stykker her som produserer hundrevis av innlegg om Sør (siden de ikke har argumenter), så du får jo sjansen til å lese om meg der! ;-)

Utover det så er hatet og trakasseringen av romfolket langt mer ensporet enn forsvar av Menneskerettighetene.

Med vennlig hilsen

''Utover det så er hatet og trakasseringen av romfolket langt mer ensporet enn forsvar av Menneskerettighetene. ''

Problemet jeg (og mange med meg tror jeg) har med din måte å forsvare disse rettighetene, er at du går helt i den andre grøften. Ingen av grøftene er noe særlig. Og jeg synes du gjør saken en bjørnetjeneste med å styre rett i den grøften. Snillisme provoserer folk som kanskje ikke egentlig er så uenige i utgangspunktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer Sør-preik.

Jeg skjønner at det ikke er så lett å svare på hvorfor ett sett regler skal gjelde for deg og noe annet for oss andre. Men det er jo svar godt nok det at du ikke har noe svar, så takk for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Utover det så er hatet og trakasseringen av romfolket langt mer ensporet enn forsvar av Menneskerettighetene. ''

Problemet jeg (og mange med meg tror jeg) har med din måte å forsvare disse rettighetene, er at du går helt i den andre grøften. Ingen av grøftene er noe særlig. Og jeg synes du gjør saken en bjørnetjeneste med å styre rett i den grøften. Snillisme provoserer folk som kanskje ikke egentlig er så uenige i utgangspunktet...

Veldig godt sagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er de individer.

Man kan gruppere individer når de har handlet på en måte som tilsier det. (Ikke bare fordi de har felles hudfarge, legning, nasjonalitet, osv.)

For eksempel, man kan gruppere kriminelle, fordi de har gjort noe kriminelt.

Man kan gruppere de individuelle romfolkene som "gjorde noe galt", men ikke gjøre resten av romfolket skyldige i det en liten gruppe har gjort.

Dette er rimelig åpenbart for de fleste, og grunnleggende.

Med vennlig hilsen

Det er faktisk ikke så mange som benekter dette Sør, men problemet ditt er at du stempler alle på forhånd og sitter bare og venter på å stille spørsmål og kommentarer for å provosere og da har du alt tapt diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reelle grunnen til at de trenger å nedverdige seg til å begynne med personangrep er stort sett alltid mangel på argumenter.

Det er her du tar helt feil Sør, hadde du enda klart å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nja, mangel på argumenter kan vel gå begge veier - det kan virke som om "ååååå stakkars meg, nå diskuterer dere MEG igjen og ikke saken" også ofte kommer som mangel på argumenter:-) – Scarlet O'Hara''

Jøss bevares, det er jo de som skriver innlegg etter innlegg med personpreik som nedverdiger seg, og viser de ikke har argumenter.

Så langt har INGEN bekreftet at individene som var på denne skolen har vært noe annet sted, kun at de er samme folkegruppe som noen andre som har gjort noe galt.

Hva så? Folk er ikke kollektivt ansvarlige for hva andre i samme folkegruppe gjør.

Poenget i denne saken var jo ikke om de hadde vært andre steder eller ikke, men at de hadde gjort innbrudd på denne skolen. Du diskurer jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her du tar helt feil Sør, hadde du enda klart å se det.

Det er jo veldig lettvint og behagelig for ham å si det er pga. mangel på argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Utover det så er hatet og trakasseringen av romfolket langt mer ensporet enn forsvar av Menneskerettighetene. ''

Problemet jeg (og mange med meg tror jeg) har med din måte å forsvare disse rettighetene, er at du går helt i den andre grøften. Ingen av grøftene er noe særlig. Og jeg synes du gjør saken en bjørnetjeneste med å styre rett i den grøften. Snillisme provoserer folk som kanskje ikke egentlig er så uenige i utgangspunktet...

Hvilken "snillisme" snakker du om?

Det eneste jeg har forfektet i denne tråden er at man ikke skal straffe folk for det andre har gjort, og det kan vel knapt nok kalles "snillisme"...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så mange som benekter dette Sør, men problemet ditt er at du stempler alle på forhånd og sitter bare og venter på å stille spørsmål og kommentarer for å provosere og da har du alt tapt diskusjonen.

''Det er faktisk ikke så mange som benekter dette Sør,''

Det er det faktisk. Hvis du leser det som står skrevet så refereres det f. eks. til hva andre romfolk på andre skoler skal ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget i denne saken var jo ikke om de hadde vært andre steder eller ikke, men at de hadde gjort innbrudd på denne skolen. Du diskurer jo noe annet.

Og likevel ble innbrudd av andre romfolk på andre skoler trukket inn.

Hvis du leser det jeg skrev først, så påpekte jeg at skolen faktisk var nedlagt. Overskriften høres nemlig ut som om det dreier seg om en operativ skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så GLAD for at du har lært copy&paste. Det er ikke sånn at jo fler ganger du poster noe, jo mer sant blir det. Det jeg skriver er i det minste sant, ikke noe som bunner i vrangforestillinger.

Igjen ødelegger du tråden med irrelevant preik om Sør, i stedet for å skrive om sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...