Gå til innhold

Frekkhetens grenser - romfolket


Gjest Dabasava

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 472
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    150

  • Mrs D

    43

  • mrxx

    29

  • Goliath

    29

Mest aktive i denne tråden

Og igjen "glemmer" du at du har forpestet hele tråden med titalls innlegg om "Sør" i stedet for om sak.

Hvis du evner å holde deg til sak, så går det langt bedre. :-)

Synes kanskje ikke du skal snakke for høyt om personangrep. Men denne regelen din gjelder tydeligvis alle andre og ikke deg selv. Du går svært ofte til personangrep, mens du beskylder andre for det samme..... Det henger vel ikke helt på greip??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å fordømme andre enn individene som har gjort det (og det er ingen som skriver det har skjedd på denne skolen) ER trakassering.

Romfolket har blitt jaget fra samme skole tidligere også, i juni. Da forlot de ikke bygningen ryddig og ren etter seg.

''I bygget var rommene overfylte med matrester, søppel og det som trolig er tyvegods. ''

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3413297.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Skal minne deg på dette neste gang du snakker om FrP'ere som gruppe! ;-) – Kayia''

Det må du gjerne, men medlemmer av politiske partier (enten det er Frp eller Ap eller andre) er ikke folkegrupper.

Medlemmer av politiske partier har noe felles (politikken), og har utført en handling (meldt seg inn i partiet, stemt for dem) som bekrefter at de (som individ) er i en gruppe som man kan gjøre relevante generaliseringer om.

Med vennlig hilsen

''Medlemmer av politiske partier har noe felles (politikken)''

Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Medlemmer av politiske partier har noe felles (politikken)''

Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles.

''Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles''

Fornektelse for kulturens påvirkning på individets atferd og holdninger er en av sørs virkelig store kjepphester. Så den der kommer du neppe langt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles''

Fornektelse for kulturens påvirkning på individets atferd og holdninger er en av sørs virkelig store kjepphester. Så den der kommer du neppe langt med.

''Så den der kommer du neppe langt med.''

Nei, jeg regnet jo ikke med det.... :P Men, syntes likevel jeg måtte si det...

Jeg har sansen for en god del av Sørs holdninger, men jeg har blitt mer og mer lei av hans ensporethet og skylapper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nord og ned.

''Så den der kommer du neppe langt med.''

Nei, jeg regnet jo ikke med det.... :P Men, syntes likevel jeg måtte si det...

Jeg har sansen for en god del av Sørs holdninger, men jeg har blitt mer og mer lei av hans ensporethet og skylapper...

''Jeg har sansen for en god del av Sørs holdninger''

Samme her, det er jo nettopp den store prisen jeg setter på menneskerettigheter, demokrati og frihet om gjør meg til en motstander av totalitære og umenneskelige ideologier som f.eks islamisme.

Problemet med han er det totale fraværet av respekt for ulikt tenkende, med påfølgende sjikanering, uansett om tema er innvandring, spåmenn, kristendom eller hundehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et irrelevant innlegg om hva du mener om "Sør" - du spammer hele tråden med dem.

Uansett hvor mange ganger du påstår det så blir det ikke mer sant likevel. Og det var dette med liv og lære igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Medlemmer av politiske partier har noe felles (politikken)''

Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles.

''Det har jo en folkegruppe også - de har en kultur, oppvekstvirkår osv felles. – Katt-ja''

Du og jeg har trolig samme kultur (hvis man kaller den "norsk") og oppvekstvilkår som ABB (for å sette det på spissen), uten at noen av oss ønsker å bli kategoriesert med ham.

Man velger ikke folkegruppe. Man behøver ikke å ha stort felles med dem.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så den der kommer du neppe langt med.''

Nei, jeg regnet jo ikke med det.... :P Men, syntes likevel jeg måtte si det...

Jeg har sansen for en god del av Sørs holdninger, men jeg har blitt mer og mer lei av hans ensporethet og skylapper...

Vel, det er et par stykker her som produserer hundrevis av innlegg om Sør (siden de ikke har argumenter), så du får jo sjansen til å lese om meg der! ;-)

Utover det så er hatet og trakasseringen av romfolket langt mer ensporet enn forsvar av Menneskerettighetene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et irrelevant innlegg om hva du mener om "Sør" - du spammer hele tråden med dem.

Hvorfor er det du som kan bestemme hva som er irrelevant og ikke? Til å være en som snakker nedsettende om religion har du et fantastisk behov for å leke allmektig og gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel, jeg tror ikke det er noen "normalisering" her. De ble bedt av politiet om å forlate stedet, og gjorde det umiddelbart, i følge politiet.

Håper de rydda etter seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, mangel på argumenter kan vel gå begge veier - det kan virke som om "ååååå stakkars meg, nå diskuterer dere MEG igjen og ikke saken" også ofte kommer som mangel på argumenter:-)

''Nja, mangel på argumenter kan vel gå begge veier - det kan virke som om "ååååå stakkars meg, nå diskuterer dere MEG igjen og ikke saken" også ofte kommer som mangel på argumenter:-) – Scarlet O'Hara''

Jøss bevares, det er jo de som skriver innlegg etter innlegg med personpreik som nedverdiger seg, og viser de ikke har argumenter.

Så langt har INGEN bekreftet at individene som var på denne skolen har vært noe annet sted, kun at de er samme folkegruppe som noen andre som har gjort noe galt.

Hva så? Folk er ikke kollektivt ansvarlige for hva andre i samme folkegruppe gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det du som kan bestemme hva som er irrelevant og ikke? Til å være en som snakker nedsettende om religion har du et fantastisk behov for å leke allmektig og gud.

Enda mer personpreik fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje ikke du skal snakke for høyt om personangrep. Men denne regelen din gjelder tydeligvis alle andre og ikke deg selv. Du går svært ofte til personangrep, mens du beskylder andre for det samme..... Det henger vel ikke helt på greip??

Nei, jeg går ikke "svært ofte" til personangrep.

Utover det er det du skriver kun personpreik. Hold deg til saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mange ganger du påstår det så blir det ikke mer sant likevel. Og det var dette med liv og lære igjen ...

Enda mer personpreik fra deg. Hold deg til saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen debatterer ikke. Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.

''Han misjoner, messer ut sitt budskap, alltid bredbeint og skrevende i ei pompøs sky av ordskvalder.''

Ikke ulikt en pastor som skal preke til Folket. :D All slags religion er et onde, uansett. Sørs religion også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...