Gå til innhold

Jeg hater å jobbe, hva er galt med meg?


Importert

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Nå studerer jeg - og tar det jeg får av jobb i tillegg, til salt i maten og alt det der. Men jeg LIKER det ikke, og det er jeg i det minste ærlig rundt.

Tvert om avskyr jeg alle elementene ved jobb trådstarter godt beskriver. Og kanskje spesielt det faktum at resten av verden ser ut til å ta det som en selvfølgeat alle skal være så takknemmelige for å ha en jobb å gå til, uansett hva denne består i. Jeg er ikke det. Jeg avskyr jobben min med understrek, utropstegn og følelse. Jeg er ikke voldsomt glad i studiene mine heller, men regner med at de, på sikt, kan gi meg arbeid jeg kan leve med, og som ikke er komplett idiotisk.

Dessuten har jeg nå en gang rett på dagpengene jeg fikk( fortsatt får noen av), etter å ha jobbet i alle år før flytting. Men jeg synes NAV systemet er noe (dyrt) tull, og synes borgerlønn hadde vært en grei løsning. Som selvsagt ville ligge betraktelig under en arbeidsinntekt.

Jeg jobber dessuten frivillig, og hjelper gjerne naboer etc, med handling, hagearbeid etc. Null problem, og dette heter å være grei og hjelpsom, og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa.

''og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa''

Hva slags arbeidserfaring har du da? Hvis det er jobben med å lage guess til pub-kvelder du sikter til, kan jeg jo forstå at det ikke oppleves som så veldig meningsfullt (og nyttig), men med din inteligens kunne du sikkert greid å finne noe mer meningsfullt å gjøre, hvis du prøvde litt hardere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 236
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1

    40

  • Madelenemie

    23

  • frosken

    15

  • tonie

    11

Mest aktive i denne tråden

Nå studerer jeg - og tar det jeg får av jobb i tillegg, til salt i maten og alt det der. Men jeg LIKER det ikke, og det er jeg i det minste ærlig rundt.

Tvert om avskyr jeg alle elementene ved jobb trådstarter godt beskriver. Og kanskje spesielt det faktum at resten av verden ser ut til å ta det som en selvfølgeat alle skal være så takknemmelige for å ha en jobb å gå til, uansett hva denne består i. Jeg er ikke det. Jeg avskyr jobben min med understrek, utropstegn og følelse. Jeg er ikke voldsomt glad i studiene mine heller, men regner med at de, på sikt, kan gi meg arbeid jeg kan leve med, og som ikke er komplett idiotisk.

Dessuten har jeg nå en gang rett på dagpengene jeg fikk( fortsatt får noen av), etter å ha jobbet i alle år før flytting. Men jeg synes NAV systemet er noe (dyrt) tull, og synes borgerlønn hadde vært en grei løsning. Som selvsagt ville ligge betraktelig under en arbeidsinntekt.

Jeg jobber dessuten frivillig, og hjelper gjerne naboer etc, med handling, hagearbeid etc. Null problem, og dette heter å være grei og hjelpsom, og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa.

''Null problem, og dette heter å være grei og hjelpsom, og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa.

''

Jeg anser deg for å være en raus person som gjerne hjelper andre og deler av det du har - og det er flotte egenskaper :-)

Men jeg forstår ikke helt hvordan du kan mene at det å jobbe for deg ikke innebærer noe mer enn å tjene til "leia og brødskiva"? Ser du ikke på det å betale skatt som viktig? For meg (som absolutt kan ha dager der jobben ikke er noe spennende i det hele tatt - selv om jeg egentlig trives godt) så er det ekstremt viktig å vite at jeg er med på å betale til fellesskapet. At min arbeidsinnsats er med på at jeg slipper å betale skolepenger for barna mine, at jeg slipper å betale dersom jeg må på sykehus, at jeg kun betaler egenandel når jeg er hos legen, at min venninne som har hatt kroniske smerter i 20 år siden første svangerskap, kan få utebetalt uføretrygd osv.

Jeg har respekt på de som våger å stå i mot forbrukspresset og setter miljø, forbruksmønster, og etikk i forhold til ansvar for de fatiige i verden høyt!!!! MEN - det å prøve å sluntre unna jobbing dersom en ikke er syk - det synes jeg er feigt. Eller - du må jo gjerne gjøre det, men ikke da bruke fellesskapets penger (som jeg har jobbet for) til din inntekt.

Jeg kan også drømme om total frihet - der jeg kan bestemme dagene mine selv og fylle dem med hva jeg vil, samtidig som jeg har økonomisk frihet. Det hadde vært deilig..... for noen måneder. Men jeg som menneske hadde blitt fattigere dersom jeg ikke hadde ytt noe til fellesskapet i form av skatt eller arbeid - så sant jeg hade helse til deg. Faglig sett og intellektuelt sett, så tror jeg også jeg hadde mistrivdes med ikke å jobbe i det hele tatt. Men det hadde vært deilig for en perode å bare sust rundt og gjort det jeg ville - men jeg kunne jo ikke gjort det på andres penger - det ville ikke vært realt.

Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at Laguna kommer tilbake til saken når hun har personen som forsyner henne med fancy ord og og hardtslående argumenter tilgjengelig igjen. De er nok begge pisket ut i arbeidspraksis av NAV i dag. Det var derfor de drev og tøffet seg sånn i går. De var egentlig bare sure fordi de måtte gjøre noe for det forbaska idiotfellesskapet når det egentlig skal være omvendte roller.

Hvem er det som gjør det a? Mannen min? Katten? Forøvrig har jeg brukt dagen min på å gjøre lekser, drikke kaffe, og klø katten bak øret, så jeg beklager at jeg ikke oppfylte dine våte drømmer om at jeg, den slasken, ikke ble piska til ett eller annet ubehagelig, dyrt, ydmykende og generelt vettugt på NAV i dag :) Sorry.

Hyggelig at du synes jeg bruker fancy ord da, får du problemer er det utmerkede ordbøker på nett! ;D

Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.

*moden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa''

Hva slags arbeidserfaring har du da? Hvis det er jobben med å lage guess til pub-kvelder du sikter til, kan jeg jo forstå at det ikke oppleves som så veldig meningsfullt (og nyttig), men med din inteligens kunne du sikkert greid å finne noe mer meningsfullt å gjøre, hvis du prøvde litt hardere.

Quiz er en hobby (Som jeg tjener litt på), og den anser jeg faktisk som ganske meningsfyllt. Ellers har jeg jobbet med myyye skit.

Nå vasker jeg, og står i bar (og studerer) og fryder meg ikke. Jeg avskyr det med sjel. Og er ærlig rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Hvem er det som gjør det a? Mannen min? Katten? Forøvrig har jeg brukt dagen min på å gjøre lekser, drikke kaffe, og klø katten bak øret, så jeg beklager at jeg ikke oppfylte dine våte drømmer om at jeg, den slasken, ikke ble piska til ett eller annet ubehagelig, dyrt, ydmykende og generelt vettugt på NAV i dag :) Sorry.

Hyggelig at du synes jeg bruker fancy ord da, får du problemer er det utmerkede ordbøker på nett! ;D

Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.

*moden*

Skjønner du virkelig ikke at det er du selv som provoserer fram alle disse reaksjonene? Jeg skal ikke si at meningene dine er feil, eller i hvert fall respekterer jeg at folk tenker annerledes enn meg - men måte du snakker på da, kvinne!? Det er faktisk helt utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du virkelig ikke at det er du selv som provoserer fram alle disse reaksjonene? Jeg skal ikke si at meningene dine er feil, eller i hvert fall respekterer jeg at folk tenker annerledes enn meg - men måte du snakker på da, kvinne!? Det er faktisk helt utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten...

Jeg kjenner igjen holdningene fra dessertgenerasjonen eller de som er under 20 i dag. Ansvarsfølelse og stolthet er fremmedord, og de har et helt annet forhold til penger. Den 18-årige nevøen til en venninne gad f.eks. ikke ta sommerjobb i sommer - han synes det var så dårlig betalt. Tenker ofte at det må være curlingforeldre som har gjort dem slik, men vet ikke om det er så enkelt.

De fleste tenker imidlertid litt lengre etter å ha rundet 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som gjør det a? Mannen min? Katten? Forøvrig har jeg brukt dagen min på å gjøre lekser, drikke kaffe, og klø katten bak øret, så jeg beklager at jeg ikke oppfylte dine våte drømmer om at jeg, den slasken, ikke ble piska til ett eller annet ubehagelig, dyrt, ydmykende og generelt vettugt på NAV i dag :) Sorry.

Hyggelig at du synes jeg bruker fancy ord da, får du problemer er det utmerkede ordbøker på nett! ;D

Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.

*moden*

''Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.''

Alvorlig talt, laguna! Jeg liker deg egentlig godt, og liker dine friske innlegg med litt spark her og der, for innimellom skriver du godt. Men når du synker ned på et slikt lavmål som du gjør nå, er det bare helt patetisk :-(

Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.''

Alvorlig talt, laguna! Jeg liker deg egentlig godt, og liker dine friske innlegg med litt spark her og der, for innimellom skriver du godt. Men når du synker ned på et slikt lavmål som du gjør nå, er det bare helt patetisk :-(

Synd.

Ja. Jeg vet..;p Men jeg blir drittlei. Det er liksom ikke måte på hvor mye snakk om hvor moden, voksen og enig jeg bør bli...;p Og det i så og si en hver tråd. Dessuten hater jeg sånn imbesil drittslenging som foregår i enhver tråd jeg skriver i (og jeg synes faktisk det første innlegget mitt var ganske saklig), og at folk trekker inn hvem jeg er, (og svigermora mi..! Tror hu har vært nevnt i denne tråde også;D)

Fortell meg at jeg er femten, og jeg gjør selvsagt mitt beste. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Ja. Jeg vet..;p Men jeg blir drittlei. Det er liksom ikke måte på hvor mye snakk om hvor moden, voksen og enig jeg bør bli...;p Og det i så og si en hver tråd. Dessuten hater jeg sånn imbesil drittslenging som foregår i enhver tråd jeg skriver i (og jeg synes faktisk det første innlegget mitt var ganske saklig), og at folk trekker inn hvem jeg er, (og svigermora mi..! Tror hu har vært nevnt i denne tråde også;D)

Fortell meg at jeg er femten, og jeg gjør selvsagt mitt beste. ;p

Igjen - skal lure på hvorfor du blir behandlet på den måten gitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - skal lure på hvorfor du blir behandlet på den måten gitt ;-)

Fordi flere av dere er en bunt med identiske, moralskindignerte , lett provoserte kjerringer, med særdeles liten oppfinnsomhet - både når det kommer til å tenke utenfor vane og når det kommer til skjellsord...;)

Jeg tror "umoden" er det mest brukte ordet her på nettstedet. Og det får meg til å ønske meg, med utropstegn og dobbelstrek under, at jeg ikke blir "voksen", etter deres definisjoner, noen gang, ever..;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

Fordi flere av dere er en bunt med identiske, moralskindignerte , lett provoserte kjerringer, med særdeles liten oppfinnsomhet - både når det kommer til å tenke utenfor vane og når det kommer til skjellsord...;)

Jeg tror "umoden" er det mest brukte ordet her på nettstedet. Og det får meg til å ønske meg, med utropstegn og dobbelstrek under, at jeg ikke blir "voksen", etter deres definisjoner, noen gang, ever..;p

...og enda ser du det ikke? I rest my case....

Dessuten; følg i det minste med på hvem "dere" er - for bortsett fra kanskje i buksetråden så har ikke jeg vært med i noe hylekor her inne og tenker som regel langt utenom boksen, men det er du ikke i stand til å se i all din indignasjon og skuffelse over "hvor kjærringete vi er her inne" ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå studerer jeg - og tar det jeg får av jobb i tillegg, til salt i maten og alt det der. Men jeg LIKER det ikke, og det er jeg i det minste ærlig rundt.

Tvert om avskyr jeg alle elementene ved jobb trådstarter godt beskriver. Og kanskje spesielt det faktum at resten av verden ser ut til å ta det som en selvfølgeat alle skal være så takknemmelige for å ha en jobb å gå til, uansett hva denne består i. Jeg er ikke det. Jeg avskyr jobben min med understrek, utropstegn og følelse. Jeg er ikke voldsomt glad i studiene mine heller, men regner med at de, på sikt, kan gi meg arbeid jeg kan leve med, og som ikke er komplett idiotisk.

Dessuten har jeg nå en gang rett på dagpengene jeg fikk( fortsatt får noen av), etter å ha jobbet i alle år før flytting. Men jeg synes NAV systemet er noe (dyrt) tull, og synes borgerlønn hadde vært en grei løsning. Som selvsagt ville ligge betraktelig under en arbeidsinntekt.

Jeg jobber dessuten frivillig, og hjelper gjerne naboer etc, med handling, hagearbeid etc. Null problem, og dette heter å være grei og hjelpsom, og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa.

Jeg tror at det som provoserer mest av det du skriver, ikke egentlig er at du ikke liker å jobbe, men derimot det som nærmest virker som en fordømmelse/nedvurdering av de som anser det å brødfø seg selv gjennom eget arbeid som viktig. Det er noe med å opphøye sin egen tenkning om temaet parallelt med at man nedvurderer andres.

Jeg tror jeg kunne trives med å jobbe mindre, men det er viktig for meg å ha en jobb å gå til. Jeg liker utfordringene i jobben og jeg liker samværet og diskusjonene med kollegaer. Forhåpentligvis bidrar det jeg gjør i jobben positivt i samfunnet, jeg kan i det minste ikke se at det virker destruktivt.

Jeg opplever det også som vesentlig å brødfø meg selv gjennom arbeid. Jeg er svært opptatt av opprettholdelse av velferdsstaten, og for at folket skal være villig til å finansiere de ulike støtteordningene så tror jeg det er avgjørende at det oppfattes som at det er manglende _evne_ og ikke manglende _vilje_ som utløser rett til stønad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og enda ser du det ikke? I rest my case....

Dessuten; følg i det minste med på hvem "dere" er - for bortsett fra kanskje i buksetråden så har ikke jeg vært med i noe hylekor her inne og tenker som regel langt utenom boksen, men det er du ikke i stand til å se i all din indignasjon og skuffelse over "hvor kjærringete vi er her inne" ....

''for bortsett fra kanskje i buksetråden så har ikke jeg vært med i noe hylekor her inne ''

Jeg har ikke vært på DOL en stund, og fant herved ut at jeg måtte se om buksetråden hadde vokst...og det kan man si, ja... Wow.

Jeg tror jeg vil gjenta min støtte til laguna i den saken, og være enig i at kjerringfaktoren kan være høy her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som gjør det a? Mannen min? Katten? Forøvrig har jeg brukt dagen min på å gjøre lekser, drikke kaffe, og klø katten bak øret, så jeg beklager at jeg ikke oppfylte dine våte drømmer om at jeg, den slasken, ikke ble piska til ett eller annet ubehagelig, dyrt, ydmykende og generelt vettugt på NAV i dag :) Sorry.

Hyggelig at du synes jeg bruker fancy ord da, får du problemer er det utmerkede ordbøker på nett! ;D

Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også

Jeg begynner egentlig å bli drittlei hele nettstedet, og lurer på om jeg skal gå å snylte meg mere trygd i stedet, eller noe annet fjortisaktig og usømmelig som får dere til å miste både strikketøy og spontanabortere på direkten.

*moden*

''Jeg gidder rett og slett ikke å sitte å forsvare meg ovenfor noen sånne forstoppa, surmaga, sjølrettferdeige megger som dere lenger, herreminhatt, det er jo dusinvare overalt ellers også''

Skjønner ikke hvorfor du velger å komme med sånne utbrudd? Jeg nekter å tro at du omgås folk i hverdagen på den måten. Egentlig lurer jeg litt på hva som får deg til å uttrykke deg så ekstremt i mange av disse trådene, hva som gjør at du har så intenst behov for å protestere og markere dine synspunkter.

Jeg er enig i at du lett møtes med moralisering; dolbefolkningen har et stort innslag av voksne og ansvarlige personer, tror jeg - og mange har i tillegg oppdradd barn så du utsettes nok for litt barneoppdragelse også ;-) Men du ber virkelig om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quiz er en hobby (Som jeg tjener litt på), og den anser jeg faktisk som ganske meningsfyllt. Ellers har jeg jobbet med myyye skit.

Nå vasker jeg, og står i bar (og studerer) og fryder meg ikke. Jeg avskyr det med sjel. Og er ærlig rundt det.

Jeg tror egentlig grunnen til at du hater å jobbe er at du ikke har hatt en spennende nok jobb du faktisk trives med.

Jeg har tatt en master i shipping og finans, og jobber i shippingbransjen og synes det er dødsspennende! Hver dag er annerledels og det skjer nye ting hele tiden.

Og siden du nevner IQ i tråden her, kan jeg tilføye at jeg har en IQ høyere enn deg, og fortsatt så trives jeg veldig godt med å jobbe:-)

Men jobber man med noe man synes er drittkjedelig så skjønner jeg at man anser det som både meningsløst og at det oppleves lite lystbetont.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet O'Hara

''for bortsett fra kanskje i buksetråden så har ikke jeg vært med i noe hylekor her inne ''

Jeg har ikke vært på DOL en stund, og fant herved ut at jeg måtte se om buksetråden hadde vokst...og det kan man si, ja... Wow.

Jeg tror jeg vil gjenta min støtte til laguna i den saken, og være enig i at kjerringfaktoren kan være høy her...

''Jeg tror jeg vil gjenta min støtte til laguna i den saken, og være enig i at kjerringfaktoren kan være høy her..''

Det er jeg helt enig i, men det er noe med måten Laguna omtaler andre mennesker på, og den litt barnslige tonen hun fremstår med som provoserer mer enn meningene hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tror jeg vil gjenta min støtte til laguna i den saken, og være enig i at kjerringfaktoren kan være høy her..''

Det er jeg helt enig i, men det er noe med måten Laguna omtaler andre mennesker på, og den litt barnslige tonen hun fremstår med som provoserer mer enn meningene hennes...

Det kan kanskje være, men det kommer vel ofte etter at noen har slengt ut kommentarer om svigermorproblemer og øl osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå studerer jeg - og tar det jeg får av jobb i tillegg, til salt i maten og alt det der. Men jeg LIKER det ikke, og det er jeg i det minste ærlig rundt.

Tvert om avskyr jeg alle elementene ved jobb trådstarter godt beskriver. Og kanskje spesielt det faktum at resten av verden ser ut til å ta det som en selvfølgeat alle skal være så takknemmelige for å ha en jobb å gå til, uansett hva denne består i. Jeg er ikke det. Jeg avskyr jobben min med understrek, utropstegn og følelse. Jeg er ikke voldsomt glad i studiene mine heller, men regner med at de, på sikt, kan gi meg arbeid jeg kan leve med, og som ikke er komplett idiotisk.

Dessuten har jeg nå en gang rett på dagpengene jeg fikk( fortsatt får noen av), etter å ha jobbet i alle år før flytting. Men jeg synes NAV systemet er noe (dyrt) tull, og synes borgerlønn hadde vært en grei løsning. Som selvsagt ville ligge betraktelig under en arbeidsinntekt.

Jeg jobber dessuten frivillig, og hjelper gjerne naboer etc, med handling, hagearbeid etc. Null problem, og dette heter å være grei og hjelpsom, og har ingenting med å hate endel arbeid en finner formålsløst, teit, og komplett uten annen mening enn å tjene til leia og brødskiva, og som ofte er kontraproduktivt i forhold til individuell lykke, og ikke minst miljøet, jorda, og samfunnshelsa.

Hiver inn dette helt vilkårlig i tråden; hva med å skrive frilance for en avis? Det synes som om skriving ligger greit for deg, og det burde vel heller ikke stride mot dine moralske og etiske standpunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...