Gå til innhold

Hvilke signal gir Vågå-saken?


PieLill

Anbefalte innlegg

Ut fra det han skriver så er jo alt det bare vås.

Men ja det blir jo et misbruk det der. Sant det.

''Ut fra det han skriver så er jo alt det bare vås. Men ja det blir jo et misbruk det der. Sant det.''

Samme hva mannen unnskylder det med er det en grov seksualisert adferd overfor en mindreårig. Jentunger skal ikke betjene sekstelefoner.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • meg__123!

    62

  • PieLill

    51

  • Mandolaika

    31

  • fineline

    16

Mest aktive i denne tråden

Jeg spør en gang til:

''Hvorfor tror du "hele DOL" reagerer på det du skriver?''

Hvorfor svare deg på det? Det har ingenting med denne saken å gjøre.

Folk får mene hva de vil. Og tro hva de vil , for det gjør de tydeligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du selv skal lese hva jeg har skrevet? Og tenke to ganger i gjennom , i og med at jeg sier at hvis han har gjort alt dette så er det forferdelig?

Det du skriver er at jeg støtter han. Og det er helt feil

Jeg skriver ikke at du støtter han.

Men jeg sier at dine utsagn som i konsekvens ansvarliggjør offeret, både i denne saken og generelt, er å gå overgripernes ærend.

Blant annet angriper du tidspunktet for anmeldelsen ved å hevde det er 'merkelig' at hun ikke har anmeldt før. Du ser ut til å nekte å ta inn over deg hvor vanskelig det er å si ifra om slike ting.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke at du støtter han.

Men jeg sier at dine utsagn som i konsekvens ansvarliggjør offeret, både i denne saken og generelt, er å gå overgripernes ærend.

Blant annet angriper du tidspunktet for anmeldelsen ved å hevde det er 'merkelig' at hun ikke har anmeldt før. Du ser ut til å nekte å ta inn over deg hvor vanskelig det er å si ifra om slike ting.

mvh

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke at du støtter han.

Men jeg sier at dine utsagn som i konsekvens ansvarliggjør offeret, både i denne saken og generelt, er å gå overgripernes ærend.

Blant annet angriper du tidspunktet for anmeldelsen ved å hevde det er 'merkelig' at hun ikke har anmeldt før. Du ser ut til å nekte å ta inn over deg hvor vanskelig det er å si ifra om slike ting.

mvh

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke at du støtter han.

Men jeg sier at dine utsagn som i konsekvens ansvarliggjør offeret, både i denne saken og generelt, er å gå overgripernes ærend.

Blant annet angriper du tidspunktet for anmeldelsen ved å hevde det er 'merkelig' at hun ikke har anmeldt før. Du ser ut til å nekte å ta inn over deg hvor vanskelig det er å si ifra om slike ting.

mvh

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skriver ikke at du støtter han.

Men jeg sier at dine utsagn som i konsekvens ansvarliggjør offeret, både i denne saken og generelt, er å gå overgripernes ærend.

Blant annet angriper du tidspunktet for anmeldelsen ved å hevde det er 'merkelig' at hun ikke har anmeldt før. Du ser ut til å nekte å ta inn over deg hvor vanskelig det er å si ifra om slike ting.

mvh

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svare deg på det? Det har ingenting med denne saken å gjøre.

Folk får mene hva de vil. Og tro hva de vil , for det gjør de tydeligvis..

''Hvorfor svare deg på det? Det har ingenting med denne saken å gjøre. Folk får mene hva de vil. Og tro hva de vil , for det gjør de tydeligvis.. – meg__123!''

Jo, det har alt med å gjøre med at du påberoper deg å være "misforstått" og at andre folk (!) "vrir og vender" på det du skriver.

Det ER en grunn til at ALLE skriver mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Det er ikke "merkelig" i det hele tatt.

Det er meget vanlig.

I den grad noe er "merkelig" så er det at en så ung jente er så modig at hun tør og orker å gå gjennom det marerittet som rettssaken er for henne.

Det er utrolig modig, og om hun hadde ventet til hun var 27 år, så ville det fremdeles vært modig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor svare deg på det? Det har ingenting med denne saken å gjøre. Folk får mene hva de vil. Og tro hva de vil , for det gjør de tydeligvis.. – meg__123!''

Jo, det har alt med å gjøre med at du påberoper deg å være "misforstått" og at andre folk (!) "vrir og vender" på det du skriver.

Det ER en grunn til at ALLE skriver mot deg.

Så fint da,Sør ...

Rart jeg blir irritert når alle vrir det slik at jeg støtter han.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det var merkelig, men jeg vet som sagt ikke. Ikke legg noe mer i det.

Hvordan mener du man skal oppfatte 'merkelig' i den sammenhengen? Som en hentydning om at noe er riktig eller galt?

Om du ikke fant noe galt ved å vente så lenge med å anmelde, ville det ikke vært noe merkelig med det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mener du man skal oppfatte 'merkelig' i den sammenhengen? Som en hentydning om at noe er riktig eller galt?

Om du ikke fant noe galt ved å vente så lenge med å anmelde, ville det ikke vært noe merkelig med det.

mvh

Ferdig med diskusjonen jeg altså :)

Ha en fin natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hahahahahahahahahahaha

''Hvorfor svare deg på det? Det har ingenting med denne saken å gjøre. Folk får mene hva de vil. Og tro hva de vil , for det gjør de tydeligvis.. – meg__123!''

Jo, det har alt med å gjøre med at du påberoper deg å være "misforstått" og at andre folk (!) "vrir og vender" på det du skriver.

Det ER en grunn til at ALLE skriver mot deg.

''Det ER en grunn til at ALLE skriver mot deg.''

''Hvorfor tror du "hele DOL" reagerer på det du skriver?''

Ingenting forlenger livet som en god latter :-)

Her er det, etter alle disse år, rette ræva som fiser !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...