Gå til innhold

Farmen-Andreas, ABB og bin Laden


Sør

Anbefalte innlegg

''Nei, han forfekter å tukte kvinner og rise barn. Han har aldri snakket om å slå kvinner. – trulteli''

Du innrømmer jo selv nedenfor at din definisjon av tukte inkluderer maktutøvelse.

Og i tillegg vil han slå barn - barnemishandling.

Dette høres virkelig ut som en kjernekar!

Han hører ut som en typisk muslimsk mann.

Men hvor blir det av kritikken din mot dem? Er det fordi det er så mange av dem at du ikke reagerer, men derimot blir voldsomt opprørt når èn norsk kristen mann uttrykker samme holdninger som mer er regelen enn unntaket blant muslimske menn?

Hva skyldes denne forskljellsbehandlingen fra din side Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 206
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    60

  • Colette

    30

  • mariaflyfly

    10

  • hidi, the scorpion

    10

''Fortsett og forsvar Sør du:-) Jeg gidder ikke mer. – Colette''

Det som forsvares er kvinners rett til IKKE å bli utsatt for psykisk og fysisk mishandling, og ende på krisesenter.

Hvilken side står du på? Er det OK at menn slår kvinner, slik Andreas forfekter?

Hvorfor MÅ du hele tiden påstå at andre mener noe annet enn hva de faktisk gjør.

Dine måter å ta andres meninger på, og vri dem til å bli noe vesentlig mer ekstremt enn hva de er ment å være, er direkte kvalmende - og sier ikke rent lite om deg som person.

Du er til tider rett og slett motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg er både bestemt og mandig''

HAHAHA

Det er flere som fant den påstanden latterlig ser jeg....

Om Sør er 10 ganger mer mann enn han fremstår på diverse forum, så er han likevel bare en oppblåst liten fjott- tror nå jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du er i hvert fall ikke den rette, Sør. – Colette''

Nei, og det er gjensidig. Jeg ønsker ikke en kvinne som trakter etter menn sender henne på krisesenter.

Sier mannen som syter og klager over at andre blir "personfokusert" mot han....

Du vet tydligvis hvordan man skal behandle kvinner og oppføre seg mot dem Sør. Det bærer jo denne tråden virkelig preg av.

En virkelig "mann" er du....he-he-he.....

Ser du virkelig ikke hvordan du sier en ting, men oppfører deg tvert om?

Du snakker om mangel på selvinnsikt....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gode diskusjoner, men ikke diskusjoner som blir svart-hvitt-tenkende og kverulerende, så derfor har jeg kun dette å si:

Jeg pleier å legge merke til hvordan mennesker oppfører seg mot hverandre, og syntes han viste gode omsorgsevner og empati overfor de andre deltagerne. De aller fleste mennesker har sine gode sider, og det må være lov å fremheve også dem.

Han viste nok vesentlig bedre evne til å omgås kvinner, enn hva Sør viser av evner til det samme her....he-he-he...

Hele denne tråden har jo blitt en kjempefarse der Sør tråkker i baret gang på gang på gang....og ser det overhode ikke selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som fant den påstanden latterlig ser jeg....

Om Sør er 10 ganger mer mann enn han fremstår på diverse forum, så er han likevel bare en oppblåst liten fjott- tror nå jeg :-)

''Det er flere som fant den påstanden latterlig ser jeg....''

Han skal vel egenlig ha skryt på ett område: Han skiller ike på kjønn når det komer til å forulempe, bruke hesrketeknikker, drite ut og plage folk som er uenig med ham i ett eller annet. Det være seg innvandringsproblematikk, religion, hundehold eller healing.

Alle blir utsatt for samme sjikane.

Men mandig? nei, så absulutt ikke. Nedrig er mer rett benevnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Det er flere som fant den påstanden latterlig ser jeg....''

Han skal vel egenlig ha skryt på ett område: Han skiller ike på kjønn når det komer til å forulempe, bruke hesrketeknikker, drite ut og plage folk som er uenig med ham i ett eller annet. Det være seg innvandringsproblematikk, religion, hundehold eller healing.

Alle blir utsatt for samme sjikane.

Men mandig? nei, så absulutt ikke. Nedrig er mer rett benevnelse.

Riktigere kan det vel neppe sies :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...