Gå til innhold

Rosa slalomklær?


Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

''*gulp* Måtte du si det der... Nå kom jeg til å tenke på min mors 50-årsdag og som du sier - da var hun jo gammel! Og det er ikke lenge til jeg er like gammel... Men jeg føler meg jo ikke en dag over 30!''

Trøster: Jeg husker min barneskolelærer som halvgammel. Fant ut i ettertid at hun var 26 da hun begynte som vår frøken....

Ha ha!

It's all in the eye of the beholder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • frosken

    3

  • Dorthe

    3

  • Mary Poppins

    3

Gjest Nickløsheletida

Og min havnet på nevrokirurgen og fikk beskjed om at han sannsynligvis hadde fått både hjerneblødning og brukket ryggen hvis han ikke hadde hatt hjelm og ryggskjold

Og min havnet på sykehus i Chamonix i går for å sette på plass skulderen som kom ut av ledd etter et fall. Heldigvis ikke brukket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har en venninne som gikk på hodet i en bratt bakke (uten påkjørsel) som siden har brukt hjelm, men jeg lærte intet av hennes episode''

Vet ikke om du husker en tråd jeg hadde for lenge siden. Den handlet om sønnen min som ville ha en ny dyr hjelm. Det endte med at han fikk den hjelmen. Han falt i bakken og hjelmen sprakk. Det sier vel litt hvordan det kunne ha gått uten hjelmen. Nå kjører han brett da, gjør hopp og slikt, men alikevel. Jeg skal forresten lære meg brettkjøring nå, så jeg skal kjøpe meg hjelm ja.

''Vet ikke om du husker en tråd jeg hadde for lenge siden. Den handlet om sønnen min som ville ha en ny dyr hjelm.''

Hehe.... jeg tenkte faktisk på den tråden før jeg kom så langt som å lese at du selv hadde nevnt den i denne tråden. Tror jeg har et eget hjørne i hjernen som handler om dol-tråder;-)

Det jeg imidlertid ikke husker er hvorvidt jeg hadde eller ikke hadde forståelse for at du var villig til å gi ham ny hjelm. Tror jeg har blitt mer og mer liberal i forhold til ungdommers ønsker og behov etterhvert som jeg har forholdt meg mer og mer til ungdom ...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min havnet på sykehus i Chamonix i går for å sette på plass skulderen som kom ut av ledd etter et fall. Heldigvis ikke brukket :-)

så bra at det ikke gikk verre. God bedring til ham, jeg er redd for min for han er så vågal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

så bra at det ikke gikk verre. God bedring til ham, jeg er redd for min for han er så vågal.

Det er det han også er. Han hadde tatt et hopp og landet feil. Var visst veldig smertefullt. Ble hentet med scooter, videre med sykebil og nå går han med armen i bind og må ha fysioterapi for at den ikke skal stivne.Dumt at det er høyrearmen, da han ikke får brukt den på skolen, men det kunne ha gått verre, tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...