Gå til innhold

Klassiske kjoler gode websider

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir så sliten av å lete på nettet på kjoler.

Er det noen som kan tipse meg om noen sider, der de selger elegante lange kjoler.

Enkelte sider jeg er på har så mange kjoler at jeg bare blir sliten, dessuten kommer det ikke frem godt nok hvilken kvalitet de har.

Jeg vil se elegant og voksen ut, ikke for utfordrende, den må dessverre være helt fotsid, jeg liker denne veldig godt, men min mann syns den er for naken, så akkurat nå ønsket jeg at jeg var en mann.

http://www.promgirl.com/shop/dresses/viewitem-PD742964

Glad om noen kan tipse meg om sikre websider, jeg må ikke se billig ut.

(da håper jeg man forstår hva jeg mener med billig)

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391461-klassiske-kjoler-gode-websider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

36

• Togli

14

• Sør

7

• Mirabell

7

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Jeg blir så sliten av å lete på nettet på kjoler.

Er det noen som kan tipse meg om noen sider, der de selger elegante lange kjoler.

Enkelte sider jeg er på har så mange kjoler at jeg bare blir sliten, dessuten kommer det ikke frem godt nok hvilken kvalitet de har.

Jeg vil se elegant og voksen ut, ikke for utfordrende, den må dessverre være helt fotsid, jeg liker denne veldig godt, men min mann syns den er for naken, så akkurat nå ønsket jeg at jeg var en mann.

http://www.promgirl.com/shop/dresses/viewitem-PD742964

Glad om noen kan tipse meg om sikre websider, jeg må ikke se billig ut.

(da håper jeg man forstår hva jeg mener med billig)

Takk for hjelp.

Enig med din mann, den der er alt for naken. Den er ikke voksen, den er knapt anstendig. Så mye som den viser, blir det vulgært for en voksen kvinne. En 18-22 åring kunne sluppet unna med det.

Disse er søte sommerkjole, ikke elegante selskapskjoler.

Denne stilen som Sør lenker til, er passe, Madelenemie. Elegante, voksne kjoler. Noe sånt kan du gå for.

Annonse

AnonymBruker

Enig med din mann, den der er alt for naken. Den er ikke voksen, den er knapt anstendig. Så mye som den viser, blir det vulgært for en voksen kvinne. En 18-22 åring kunne sluppet unna med det.

Jeg synes ikke at den er for naken. Splitten foran kan syes litt igjen, så blir den ikke så naken, og så kan man ha

en tube-singlett/topp under kjolen, slik at ikke bar hud  på magen vises:-)

Anonymous poster hash: 28258...54f

Jeg synes ikke at den er for naken. Splitten foran kan syes litt igjen, så blir den ikke så naken, og så kan man haen tube-singlett/topp under kjolen, slik at ikke bar hud  på magen vises:-)

Med de forandringene er jeg enig, gjør hun det så er ikke lenger kjolen for naken.

Denne stilen som Sør lenker til, er passe, Madelenemie. Elegante, voksne kjoler. Noe sånt kan du gå for.

Hei!

Takk, ja jeg likte den også, jeg har faktisk en som likner men den er kort, jeg er veldig glad i den kjolen og den har en liten bolerojakke til, slik at lenger utgave av denne tror jeg vil kjennes bra. Jeg vet jeg kler fargen for det har andre sagt :-) Det er fint å spørre om råd, så man ikke vekker oppmerksomhet på negativ måte og kanskje ødelegger andres selskap, så takk :-)

Håper bare fargen går selv om det er sommer? Jeg bruker den korte i juleselskap, burgunder, vinrød, jeg elsker den :-)

Jeg synes ikke at den er for naken. Splitten foran kan syes litt igjen, så blir den ikke så naken, og så kan man ha

en tube-singlett/topp under kjolen, slik at ikke bar hud  på magen vises:-)

Hei!

Hm så du mener jeg kan ha den? Jeg kunne få noen til å sy et stoff under der den er naken, jeg måtte uansett få vekk slepet, det orker jeg ikke drasse på, og splitten kan jeg godt sy litt igjen :-)

Jeg likte den burgunder og vinrøde som Sør lenket til, jeg har en lignende kjole i kort, veldig vakker, slik at overgangen ville da blitt mindre, men så vet jeg ikke om det er en tung farge å ha på seg på sommeren? Liker så godt hvtt, og kjolen må være fotsid.

Takk for lurt tips.

Hei!

Hvis jeg kan ha en slik farge på sommeren, så liker jeg den så godt at jeg tar den, den er så lik min korte kjole at jeg blir glad :-)

Jeg fikk den korte kjolen av min mann på en reise, den kostet nesten ingenting og så mange mennesker roser den, slik at en lang kjole i samme farge vil jo være sikkert.

Fortelle meg bare går fargen på sommeren?

Jeg må ha galla ikke slike sommerkjoler det ble lenket til. men ellers takk.

Hei!

:-)

Så fine, jeg liker den rosa med splitt

den champagnefargede også tror jeg :-)

Nå må jeg finne noen til å hjelpe meg.

Tenker kanskje slike lette farger passer bedre, men vet ikke? på sommeren.

Så hyggelige priser.

Annonse

Hei!

Hvis jeg kan ha en slik farge på sommeren, så liker jeg den så godt at jeg tar den, den er så lik min korte kjole at jeg blir glad :-)

Jeg fikk den korte kjolen av min mann på en reise, den kostet nesten ingenting og så mange mennesker roser den, slik at en lang kjole i samme farge vil jo være sikkert.

Fortelle meg bare går fargen på sommeren?

Jeg må ha galla ikke slike sommerkjoler det ble lenket til. men ellers takk.

Ja, fargen passer godt om sommeren. I tillegg bør du ha et lett sjal eller bolero som du kan ha over skuldrene. Sjalet tar du av når du skal danse, eller om det blir varmt når du sitter til bords.

Ja, fargen passer godt om sommeren. I tillegg bør du ha et lett sjal eller bolero som du kan ha over skuldrene. Sjalet tar du av når du skal danse, eller om det blir varmt når du sitter til bords.

Hei!

Jeg klarer ikke danse :-)

Huff som jeg øvde på vals, men det hjalp at jeg ble svingt høyt opp, det var lite for meg å gjøre, når jeg slapp å ha føttene på gulvet.

Men jeg klarer ikke danse, da snubler jeg :-) jeg får håpe ingen spør meg, jeg greier ikke det der?

Nå skal vist autismeforeningen ha dansekurs?? Stakkars alle, det skal bli litt av en forestilling?

De fleste mennene er jo ganske så stive syns jeg.

Denne liker jeg: http://www.zalando.no/little-mistress-ballkjole-lilla-lm121c02s-916.html   Den er enkel, men elegant - og man kan ha på lekker ørepynt i sølv, samt sølvfarga sko f.eks.   Jeg elsker slike draperinger på brystet :)

Hei!

Det kom bare opp sko? Kan du sende meg på nytt?

Denne liker jeg: http://www.zalando.no/little-mistress-ballkjole-lilla-lm121c02s-916.html   Den er enkel, men elegant - og man kan ha på lekker ørepynt i sølv, samt sølvfarga sko f.eks.   Jeg elsker slike draperinger på brystet :)

Hei!

Det kom bare opp sko, kan du sende meg på nytt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...