Gå til innhold

Klassiske kjoler gode websider

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er alt for mange pene kjoler å velge blant, da vil jeg at De skal velge, altså menneskene jeg har noe med, feks Bella Dotte og andre ... :-) Jeg har bestilt den ene, og bestiller jeg en til, så kan jeg ta den som kler meg best, jeg tror og håper jeg får tid til justeringer/sy/tilpasse. Jeg vet andre som bestiller kjoler på net og de er fornøyde, det er damer jeg hører om gjennom min mann, ingen jeg kjenner personlig.

Men rart at den nå koster bare 199 dollar? Når den kostet 399.- for noen dager siden?

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

36

• Togli

14

• Sør

7

• Mirabell

7

Mest aktive i denne tråden

Hei!

:-) ok

Da kan jeg selge den med lappen på til deg hvis den ikke passer?  :)  Jeg er str 34.

Er str 34 small eller ekstra small? Jeg har bestilt small, men er redd den er for stor?

Skal selge den uansett for jeg liker ikke ha klær hengende som jeg ikke bruker, jeg gir da bort, men det vil være lurt å selge. For jeg sparer til noe helt spesielt, men når jeg er ferdig spart komme en viktig utgiftspost også må jeg bruke pengene likevel, derfor ender mine spareprosjekter med at andre får noe de trenger istedet.

Hei!

:-) ok

Da kan jeg selge den med lappen på til deg hvis den ikke passer?  :)  Jeg er str 34.

Er str 34 small eller ekstra small? Jeg har bestilt small, men er redd den er for stor?

Skal selge den uansett for jeg liker ikke ha klær hengende som jeg ikke bruker, jeg gir da bort, men det vil være lurt å selge. For jeg sparer til noe helt spesielt, men når jeg er ferdig spart komme en viktig utgiftspost også må jeg bruke pengene likevel, derfor ender mine spareprosjekter med at andre får noe de trenger istedet.

Str. 34 er nok X-small tror jeg...Selv bruker jeg str 36/small. Jeg tror imidlertid ikke jeg kan ta meg råd til en kjole i den prisklassen nå, men jeg er ganske sikker på du får solgt den om du ikke kan bruke den selv :)

Str. 34 er nok X-small tror jeg...Selv bruker jeg str 36/small. Jeg tror imidlertid ikke jeg kan ta meg råd til en kjole i den prisklassen nå, men jeg er ganske sikker på du får solgt den om du ikke kan bruke den selv :)

Hei!

Den koster nå plutselig bare 199 dollar :-)

Ok takk, da skal jeg se om det står mål, på dem, er ikke så nøye på 34 eller 36 alltid, men på bukser og klær som skal sitte er det jo viktig. 

Ha en fin kveld, jeg har en spesiell kveld :-)

Hei!

Forresten kjøpte jeg akkurat en sort bukse med glidlås i siden på H/M, str 36 fordi de hadde ikke 34 og jeg måtte ha en bukse fort. Den er for stor og hvis du vil kan jeg sende den til deg. Det er ikke hemper til belte heller.

Annonse

Hei!

Den koster nå plutselig bare 199 dollar :-)

Ok takk, da skal jeg se om det står mål, på dem, er ikke så nøye på 34 eller 36 alltid, men på bukser og klær som skal sitte er det jo viktig. 

Ha en fin kveld, jeg har en spesiell kveld :-)

Egentlig rimelig for en slik kjole, men lommeboka mi tillater ikke slike utskeielser akkurat nå :P  Kos deg :)

Hei!

Forresten kjøpte jeg akkurat en sort bukse med glidlås i siden på H/M, str 36 fordi de hadde ikke 34 og jeg måtte ha en bukse fort. Den er for stor og hvis du vil kan jeg sende den til deg. Det er ikke hemper til belte heller.

Tusen takk, men du trenger ikke det :) Kanskje du legger på deg etterhvert? :P

Hei!

Ja :-) men jeg orker ikke ha mye klær i skapet, for jeg blir bare forvirret så jeg gir bort.:-)

Hvis du trenger kjoler til fest kan du jo spørre, jeg kan jo låne deg, bare sender jeg i posten feks. :-)

Men vi er jo på samme alder :-) du kunne selv hatt på deg den hvite ?

Hei!

Det er gøy for meg! :-) Jeg føler meg så vanlig, skriver/snakker om kjoler og baking, jeg er nå ganske så kvinnelig, selv om jeg har mine prosjekter av teknisk art og av og til blir ertet.

Jeg sparer til to ting for tiden, saltvannsakvarie og egen gentestermaskin :-)

skal ha mitt eget laboratorium, og kartlegge genvariasjoner hos salamandere.

Men nå fikk jeg en ide :-) jeg skal jo møte et menneske som... er så rik... og liker salamandere...

Jeg kan jo spørre han om han vil sponse meg? Fantastisk!

Det er jammen bra å skrive man kommer på ting :-)

Annonse

Hei!

Ja :-) men jeg orker ikke ha mye klær i skapet, for jeg blir bare forvirret så jeg gir bort.:-)

Hvis du trenger kjoler til fest kan du jo spørre, jeg kan jo låne deg, bare sender jeg i posten feks. :-)

Men vi er jo på samme alder :-) du kunne selv hatt på deg den hvite ?

Du er jammen snill :) Jeg er veldig heldig som har en søster med et velfylt klesskap - og aller best er det at vi bruker omtrent samme størrelse i klær ;) Ja, jeg kunne hatt på den hvite, men da skulle det vært et meget fint selskap eller mitt eget bryllup ;) Jeg tror kanskje ikke jeg har vært i et selskap der jeg kunne brukt en slik kjole, men jeg skulle gjerne ha opplevd det :)

Nicklusheletida

Hei!

Det er gøy for meg! :-) Jeg føler meg så vanlig, skriver/snakker om kjoler og baking, jeg er nå ganske så kvinnelig, selv om jeg har mine prosjekter av teknisk art og av og til blir ertet.

Men nå fikk jeg en ide :-) jeg skal jo møte et menneske som... er så rik... og liker salamandere...

Hei!

Tror du gjør lurt i å spare selv jeg :-) Det er ikke helt vanlig å spørre om slikt.

"Du har fått beskjed om..." Hvem er det som bestemmer hva du skal ha på deg? Er det ikke bare en anbefaling? Når det gjelder prisen, så ser det ut som den er nedsatt nå, "førpris 398 dollar". Det kan f.eks. være fordi skoleballsesongen er over, eller at det er fjorårets modell. Jeg vil tro at det tar minst en uke å få kjolen fra USA, kanskje mer enn to uker; men jeg har bare bestilt småting derfra, ikke klær. Har du en lang kjole hjemme, som passer og som du føler deg fin i? I så fall er det det viktigste, man ser finest ut hvis man føler seg fin. Så blir du ferdig med saken, ikke mer å lure på og tid og penger igjen til andre nyttigere ting.

Hei!

Takk da skjønner jeg.

Jeg bestiller den også kan jeg velge, jeg misliker det da jeg ikke er interessert i kjoler, men vil føle meg ok., men viktigere ha en kjole som gjør festen til en stor dag for de det gjelder, det har jeg fått høre.

Helst om jeg fikk bestemme ville jeg hatt på meg smoking, men det går ikke.

Likevel VIL jeg HA på meg smoking, da kan jeg gå normalt, og jeg liker ikke sko med heler, det gjør vondt, og jeg går likevel der andre ikke går, jeg vil garantert befinne meg der det er noe grønt, på søk og utkikk etter feks insekter eller lav, det er det jeg alltid ser etter, også midt i byen, jeg finner alltid noe andre ikke ser. Jeg stikker fingrene i jorden og griser meg til, derfor kommer jeg nå på at jeg må ha våtservietter i vesken. Jeg liker meg i skogen og ikke i selskaper.

Jeg liker bedre bukser, fordi det er så mye i veien, mellom bena, men hvis kjolen er kort er det greit.

Jeg har ikke gallakjoler, er aldri i sånne selskaper, /veldig sjelden,  den ene jeg har er alt for galla, og stikker i ribbenene. Den hvite har den fordelen at jeg kan løpe i den, hvis jeg blir lei. 

Hei!

Det er et gallaselskap :-)

Jeg kan ha hvit kjole, men jeg vil kle meg passende for min alder, er ingen ungdom, selv om jeg føler meg som det, men henger litt etter i utvikling.

Er rundt 40 år, men i miljøet jeg skal i, er damene utfordrende har jeg fått høre nå, og at jeg bør og kan ha en slik kjole pga av at jeg er slank. 

Jeg har uansett bestemt meg for hva jeg skal ha i vesken, for det er en sommerfugl i de områder som jeg ser etter, jeg ser dessuten alltid etter insekter, så jeg har et lite glas med forstørrelse, en liten lommekniv og et stikk, og våtservietter, fordi jeg ikke skal se grisete ut på hendene, men kan jeg forsvinne... gjør jeg det ut i buskene/skogen. 

På den måten er det kanskje enklere med en dyp rød kjole, når jeg nå tenker meg om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...