Gå til innhold

Klassiske kjoler gode websider

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Hmmm...

Jeg ser at noen av mine innlegg kom i kursiv, og jeg har ikke valgt det.

Jeg lurer på om det er noe som skjer hvis man siterer noen som skriver i kursiv?

Hm, jeg opplever ikke dette selv når jeg skriver innlegg i kursiv og deretter siterer dette. Si gjerne i fra i denne tråden dersom dere skulle oppleve det igjen! ;)

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

36

• Togli

14

• Sør

7

• Mirabell

7

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Det er et gallaselskap :-)

...

men i miljøet jeg skal i, er damene utfordrende har jeg fått høre nå, og at jeg bør og kan ha en slik kjole pga av at jeg er slank. 

...,

men kan jeg forsvinne... gjør jeg det ut i buskene/skogen. 

På den måten er det kanskje enklere med en dyp rød kjole, når jeg nå tenker meg om.

Du trenger da ikke gå utfordrende kledd selv om mange andre gjør det! Og lang hvit kjole er veldig upraktisk når man planlegger sommerfugljakt i buskene.  :) God fest, håper du får det fint og finner noen sommerfugler!

Hei!

Takk.

Men str er rare, jeg er 34 og har i amerikansk str kommet opp i 6 ??

Det starter på 00, så 0, så 1 osv... jeg har aldri kommet så høyt opp i str!

Redd jeg har bestilt for stor?

Jeg er ca 90-60-90, det betydde str 8 i hofter str 6 i liv, str 90 i bryst og på den måten passet ingen!!

Jeg bestilte derfor 6, men i Norge bruker jeg 34. og under 34 finner man av og til og sjelden str 32.

Derfor bekymrer det meg at under str 6 fins: 00, 0, 1, 2, 3, 4, 5 

Jeg er ikke en stor dame.

Hei!

Takk.

Men str er rare, jeg er 34 og har i amerikansk str kommet opp i 6 ??

Det starter på 00, så 0, så 1 osv... jeg har aldri kommet så høyt opp i str!

Redd jeg har bestilt for stor?

Jeg er ca 90-60-90, det betydde str 8 i hofter str 6 i liv, str 90 i bryst og på den måten passet ingen!!

Jeg bestilte derfor 6, men i Norge bruker jeg 34. og under 34 finner man av og til og sjelden str 32.

Derfor bekymrer det meg at under str 6 fins: 00, 0, 1, 2, 3, 4, 5 

Jeg er ikke en stor dame.

Jeg gikk inn på størrelses-guiden i linken din og kom fram til andre størrelser enn du:

Hofter 90 cm=35 inch= str. 0

Midje 60 cm=23 in = str. 00

Byste 90 cm= 35 in = str. 6

Kjolen i str. 6 kan nok bli stor, ja. Nettkjøp av kjole er ikke lett...

Annonse

Hei!

PUH :-)

Str 6 i USA er 34 i Norge

Min mann snakket med en venn, nå er alt i orden.

Godt.

Så bra, godt du fikk sjekket det! Den var litt vanskelig den tabellen, håper ikke jeg stresset deg. Du får skrive inn her når du har fått kjolen, om den passer eller må syes inn. (Kan du sy?)

Så bra, godt du fikk sjekket det! Den var litt vanskelig den tabellen, håper ikke jeg stresset deg. Du får skrive inn her når du har fått kjolen, om den passer eller må syes inn. (Kan du sy?)

Hei!

Jeg kan så vidt tre en symaskin, min mann erter meg med finmotorikken, jeg får ikke opp knuter...:-)

Teknisk sett klarer jeg det, hvordan tråden går gjennom maskinen, men der stopper det, det blir skjevt og fælt når jeg syr, så fælt at min mann tar sømmen selv. 

Så jeg må få noen til å hjelpe meg :-)

Jeg stikker meg også alltid på nåler, fingeren min sitter så feil på stoffer at jeg stikker meg til blods selv bare hvis jeg skal sy en knapp, det er forferdelig og jeg er derfor redd for nåler.

Hei!

Jo du stresset meg. Men fikk jo spurt :-) så det går greit nå :-)

Hei!

Jeg hentet kjolen i dag, og den passet perfekt i str 34 :-)

Jeg er så glad for den :)

Men jeg skal ha lett oppsatt hår med lokker, så det blir finere.

Jeg er også imponert over at ingenting må gjøres med den, den ser skreddersydd ut sier min mann, så da er jeg nok akkurat en 34, jeg kan også spise masse mat, for den strammer ikke noe sted :-)

Jeg er glad!

Takk for hjelpen.

Hei!

Jeg hentet kjolen i dag, og den passet perfekt i str 34 :-)

Jeg er så glad for den :)

Men jeg skal ha lett oppsatt hår med lokker, så det blir finere.

Jeg er også imponert over at ingenting må gjøres med den, den ser skreddersydd ut sier min mann, så da er jeg nok akkurat en 34, jeg kan også spise masse mat, for den strammer ikke noe sted :-)

Jeg er glad!

Takk for hjelpen.

Så bra!!

Annonse

Madelenemie

Hei

Jeg fikk nå levert denne kjolen på døren

http://www.promgirl.com/shop/dresses/viewitem-PD742964

Barna sier jeg MÅ ha denne den er enda vakrere.

Den er mer krem/champagnefarget i virkeligheten, stoffet er så mykt at man føler ikke at man har på klær :-)

og overdelen er også myk :-) Den er rett og slett fantastisk ...............

Men så er den bittelitt for vid, litt.. trenger noen justreinger for selv om 34 må være en stor 34 :-(

Jeg har på en måte ikke lyst til å bruke mer penger på kjoler nå og sydame, men ble nå så usikker.

Jeg føler meg enda mer eksklusiv i denne, vanskelig å forklare, man ser vagt magen og nedover er den helt tildekt av et mykt vakkert stoff, jeg syns den ser eventyraktig og spesiell ut, jeg liker både det spesielle, eventyraktige og eksklusive.

Og den er så myk... til og med livet er mykt, man føler seg fri i den.

• 4 uker senere...
Madelenemie

Hei!

Det er denne kjolen jeg leter etter et gullsjal til

Om noen kan hjelpe meg?

Trenger det fort.

Nå er kjolen sydd inn og alt er i orden, men må ha et sjal, det hvite som følger med blir for brudete.

Takk for hjekp, om noen har tips kan ha annen farge også, men noe som passer?

Madelenemie

Hei!

Min mann sa jeg er så vakker i den :-) At mange vil tenke på meg.

Det siste var rart sagt, jeg forstår ikke hva han mener med det, vil de tenke på meg? Tuller han? eller vil de tenke tanker jeg ikke vil andre skal tenke?

Vi skal ha en langhelg sammen, barnefri og jeg skal ha med meg nøkler til både det ene og det andre, samt rive og håv. Det er det jeg gleder meg mest til. Bryllupet har jeg fått oppgaver i :-) så da har jeg i det minste noe å gjøre, det er vennlig av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...