Gå til innhold

Poenget med dype utringninger og vise frem kløfta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liker du selv å gå kledt på den måten til hverdags eller til fest?

Hva er hensikten?

Liker du den oppmerksomheten som du får fra (alle?) menn når du er kledt på denne måten?

Jeg liker det selv ikke.

Anonymous poster hash: 6ec3e...699

Fortsetter under...

Jeg liker å pynte meg til fest, og kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å troppe opp på fest i fotformsko og klær som skjuler mest mulig av kroppen :P

Jeg kan godt gå i kort kjole, men da velger jeg en med ermer og som ikke er for utringa. Velger jeg en lang kjole, kan den godt være ermeløs og/eller utringa - å vise for mye hud begge steder ligger ikke helt for min smak (dessuten synes jeg at jeg er for gammel ;))

Jeg liker å bruke varierte klær, og noen ganger er overdelen utringa. Jeg kan ikke beskyldes for å ønske å vise kløft, for det har jeg omtrent ikke :P Det handler om at jeg synes klærne er fine :)

Og ja - jeg liker selvsagt godt oppmerksomhet fra kjekke menn ;) Men jeg opplever ikke at det utgjør noen forskjell om jeg kler meg dristigere enn normalt eller ikke... Det jeg dog kan merke, er at jeg får langt flere lange mannfolkblikk etter meg hvis jeg går i høyhælte sko :P Tror det betyr mer enn dype utringninger - iallefall når mennene er rundt 40 ;)

Endret av Togli

Jeg forstår heller ikke poenget med å vise hud, og anbefaler derfor flere å være sitt ansvar bevisst mot dette evinnelige fokuset på kropp, og gjerne kle seg i plagg som går helt opp til halsen. F.eks. sånn.

tomb-raider-angelina-jolie-ddgyd9pq.jpg

Ska tru om ho har kjøpt den habitten på H&M? *iler til H&M*

Annonse

GodHatesUsAll

Tror ikke det er så nøye hvor man kjøper sånt, men det er kanskje greit å være bevisst størrelsen - som bør være minst tre størrelser mindre enn det du vanligvis bruker. 

Eller mente du pistolen? Jeg tror de selger den på H&M i USA, men ikke her.

AnonymBruker

Tror ikke det er så nøye hvor man kjøper sånt, men det er kanskje greit å være bevisst størrelsen - som bør være minst tre størrelser mindre enn det du vanligvis bruker. 

Synes du at alle kvinner kan gå kledt slik, eller er det aldersgrense?

To, tre str mindre? Jeg skjønner du er mann siden du ikke vet at flesket lett tyter ut ved lårene hvis man kjøper for små shortser!! :P    Pistoler snakker vi ikke om - jeg er tross alt en uskyldig landsens jente!

GodHatesUsAll

togli: Mann og mann. Jo, takk. Jeg er vel noe i nærheten, i hvert fall. :)

Anonym: Jeg bare tuller litt, sorry. Jeg skjønner faktisk at det voldsomme utseendehysteriet i dagens samfunn diskuteres.

Jeg tror årsaken til at mange kvinner fremhever sine bryster med mye bar hud, eller som Jolie gjør det over, er fordi de liker å ta seg bra ut - og hvem gjør ikke det? Jeg vil tro de aller fleste av oss forsøker å vise oss fra våre beste sider, enten vi fikser på håret, bruker sminke eller kler oss på en måte som gjør at vi tror vi tar oss bra ut.

Vi liker alle å se noe vakkert - og det gjelder helt sikkert deg også. Sexy klær kan være ganske stilig. :)

AnonymBruker

togli: Mann og mann. Jo, takk. Jeg er vel noe i nærheten, i hvert fall. :)

Anonym: Jeg bare tuller litt, sorry. Jeg skjønner faktisk at det voldsomme utseendehysteriet i dagens samfunn diskuteres.

Jeg tror årsaken til at mange kvinner fremhever sine bryster med mye bar hud, eller som Jolie gjør det over, er fordi de liker å ta seg bra ut - og hvem gjør ikke det? Jeg vil tro de aller fleste av oss forsøker å vise oss fra våre beste sider, enten vi fikser på håret, bruker sminke eller kler oss på en måte som gjør at vi tror vi tar oss bra ut.

Vi liker alle å se noe vakkert - og det gjelder helt sikkert deg også. Sexy klær kan være ganske stilig. :)

Hei!

:) Alt i orden

Takk for innspill!

Og det er bare greit og fint med litt spøk :)

Håper at du får en fin natt :)

AnonymBruker

Og ja - jeg liker selvsagt godt oppmerksomhet fra kjekke menn ;) Men jeg opplever ikke at det utgjør noen forskjell om jeg kler meg dristigere enn normalt eller ikke... Det jeg dog kan merke, er at jeg får langt flere lange mannfolkblikk etter meg hvis jeg går i høyhælte sko :P Tror det betyr mer enn dype utringninger - iallefall når mennene er rundt 40 ;)

Takk for svar!

Jo, har hørt at mange menn synes at det er sexy med høye heler.

Spørsmål til deg og andre:

Er det greit med oppmerksomhet også fra menn som du ikke synes er kjekke?

Hvordan takler du uønsket oppmerksomhet?

Takk for svar!

Jo, har hørt at mange menn synes at det er sexy med høye heler.

Spørsmål til deg og andre:

Er det greit med oppmerksomhet også fra menn som du ikke synes er kjekke?

Hvordan takler du uønsket oppmerksomhet?

Det er alltid hyggelig med oppmerksomhet, så lenge mannfolka oppfører seg fint (og det gjør de fleste) :)  Det hender jeg får noen SMS fra menn jeg ikke føler for å ha kontakt med.. har også opplevd at en tok kontakt etter å ha sett bilnr mitt og dermed funnet ut hvem jeg var... Jeg svarer alltid hyggelig, men har blitt flinkere til å være klar på at jeg nok ikke er interessert. Menn skjønner som regel best klar tale ;) Fortsetter han å "mase", så lar jeg være å svare... 

Nå høres det ut som jeg er DEN råflotte dama, men jeg ser nok ganske alminnelig ut :)

Annonse

AnonymBruker

Det er alltid hyggelig med oppmerksomhet, så lenge mannfolka oppfører seg fint (og det gjør de fleste) :)  Det hender jeg får noen SMS fra menn jeg ikke føler for å ha kontakt med.. har også opplevd at en tok kontakt etter å ha sett bilnr mitt og dermed funnet ut hvem jeg var... Jeg svarer alltid hyggelig, men har blitt flinkere til å være klar på at jeg nok ikke er interessert. Menn skjønner som regel best klar tale ;) Fortsetter han å "mase", så lar jeg være å svare... 

Nå høres det ut som jeg er DEN råflotte dama, men jeg ser nok ganske alminnelig ut :)

Tusen takk for gode råd!

Du er omtenksom, hyggelig og hjelpsom, og du er flott! :)

Jeg har inntrykk av at du har mye humor, og menn (har jeg lest) liker damer som er i godt humør.

Det er kanskje derfor de faller for deg :)

Klem :)

Helt enig med deg!

Tusen takk for gode råd!

Du er omtenksom, hyggelig og hjelpsom, og du er flott! :)

Jeg har inntrykk av at du har mye humor, og menn (har jeg lest) liker damer som er i godt humør.

Det er kanskje derfor de faller for deg :)

Klem :)

Oj, tusen takk :) :)  Ja, jeg er nok ikke den som surmuler for mye, og humor er bra ;) Du har sikkert rett i noe av det du sier, for jeg får ofte positive kommentarer fra menn som lærer meg å kjenne. Hyggelig det :)

AnonymBruker

Helt enig med deg!

Takk for svar :)

Jeg er enig i at de fleste pynter seg eller kler seg slik de gjør for å føle seg vel.

Bl.a. dype utringninger er ikke noe for meg. Vi er jo alle forskjellige :)

AnonymBruker

Oj, tusen takk :) :)  Ja, jeg er nok ikke den som surmuler for mye, og humor er bra ;) Du har sikkert rett i noe av det du sier, for jeg får ofte positive kommentarer fra menn som lærer meg å kjenne. Hyggelig det :)

:) De er heldige de som kjenner deg. Et smil betyr mye.

Fin dag til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...