Gå til innhold

Poenget med dype utringninger og vise frem kløfta?

Anbefalte innlegg

Liker du selv å gå kledt på den måten til hverdags eller til fest?

Hva er hensikten?

Liker du den oppmerksomheten som du får fra (alle?) menn når du er kledt på denne måten?

Jeg liker det selv ikke.

Anonymous poster hash: 6ec3e...699

Veldig dype utringninger har aldri vært min greie. Det gir oppmerksomhet fra feil type menn, synes jeg. Tullingmagneter! Jeg synes også ofte det ser litt vulgært ut, men noen gjør det selvsagt med stil. Hvis brystene ikke er veldig store kan det se elegant ut, men det kommer an på resten av antrekket og dama selv.

Hensikten må vel nesten være å få oppmerksomhet fra menn? Vise fram det man har? Jeg vet ikke hva det ellers skulle være.

Fortsetter under...

Liker du selv å gå kledt på den måten til hverdags eller til fest?

Hva er hensikten?

Liker du den oppmerksomheten som du får fra (alle?) menn når du er kledt på denne måten?

Jeg liker det selv ikke.

Jeg vil tro at tett opp til alle som "viser fram kløfta" egentlig liker oppmerksomheten det fører med seg, selv om de gjerne omskriver det til at de "pynter seg for seg selv" hehe... Selv liker jeg også å pynte meg  og bruker både hæler og korte kjoler innimellom, men skulle jeg av en eller annen grunn ønske å sitte mer usynlig ville jeg ikke valgt den korteste kjolen, den dypeste utringingen eller de høyeste hælene, dét har jo de fleste kvinner rukket å erfare før fylte 15 ;)

Til hverdags er jeg heller ikke særlig pyntet, men mange vil kanskje mene at mine trange jeans og halvhøye hæler er for utfordrende også. Selv begrenser jeg meg til aldri å ha utringing eller korte kjoler på jobb.

Endret av Kayia
Madelenemie

Jeg liker å pynte meg til fest, og kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å troppe opp på fest i fotformsko og klær som skjuler mest mulig av kroppen :P

Jeg kan godt gå i kort kjole, men da velger jeg en med ermer og som ikke er for utringa. Velger jeg en lang kjole, kan den godt være ermeløs og/eller utringa - å vise for mye hud begge steder ligger ikke helt for min smak (dessuten synes jeg at jeg er for gammel ;))

Jeg liker å bruke varierte klær, og noen ganger er overdelen utringa. Jeg kan ikke beskyldes for å ønske å vise kløft, for det har jeg omtrent ikke :P Det handler om at jeg synes klærne er fine :)

Og ja - jeg liker selvsagt godt oppmerksomhet fra kjekke menn ;) Men jeg opplever ikke at det utgjør noen forskjell om jeg kler meg dristigere enn normalt eller ikke... Det jeg dog kan merke, er at jeg får langt flere lange mannfolkblikk etter meg hvis jeg går i høyhælte sko :P Tror det betyr mer enn dype utringninger - iallefall når mennene er rundt 40 ;)

Hei!

Jeg merker ikke om menn ser på meg. Jeg tror ikke de gjør det, jeg ser sjelden på menn, det hender hvis jeg ser en voksen mann på over 50-60 år, av en eller annen grunn kan jeg bli tiltrukket hvis de er pent kledd og har helt grått hår. Kanskje er det en type fetish, tror det er det man kaller sånt.

Altså menn 20 år eldre kan jeg bli tiltrukket av, alltid vært slik.

Jeg tror ikke menn ser på meg for ikke bruker jeg høyhelte sko da vrikker jeg foten og ikke har jeg kløft (for jeg vet hva dere mener med det) så det har vi felles. Og glad er jeg for det, jeg er glad i å løpe i skogen og da er det bare en fordel uten hengebryster. Jeg er så glad jeg slipper sånne- 

Hvordan oppdager du at menn ser på deg, snur du deg og ser deg rundt?

Min mann liker høye heler, har han sagt til meg, men han forstår ikke at de orker gå på slike en hel arbeidsdag. Jeg skal på fest snart, og du vet jo kjolen :-) så tror må ha litt hel, men jeg orker ikke snuble rundt på stylter man ikke kan løpe i. Jeg har alltid saker jeg oppdager litt bortenfor alle andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...