Miss Piggy Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Sikkert spurt før, men kan man skifte profilnavn? Det var jo så enkelt å skifte det før.. Dette navnet var bare noe jeg tok i "full fart" og liker det ikke! Jeg er forøverig veldig fornøyd med grisen min da! 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 22. mai 2013 Skrevet 22. mai 2013 Hei, dette kan vi hjelpe dere med. Grunnen til at dere ikke kan gjøre dette selv, er hovedsakelig for å unngå at dere får en overraskelse når alle innlegg skrevet etter omlegging blir gjort om til dette nye visningsnavnet. Endring av visningsnavn har tilbakevirkende kraft, hvilket vil si at det ikke er slik at dere bare skifter identitet underveis ved å endre visningsnavnet deres, men alle innlegg skrevet av samme bruker får det samme visningsnavnet. Dersom en bruker ønsker å skifte nick for å få en ny identitet, må brukeren i stedet opprette ny bruker. Så dersom dere ønsker å skifte nick, gi beskjed til oss. Sendt deg en pm. Nøff, nøff! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.