AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Er det ok å jogge noen timer etter å ha tatt en øl til middagen? Jeg trener ganske mye siden det har en positiv effekt på psyken, vil helst ikke ta treningsfri i dag. Anonymous poster hash: 2fed5...718 0 Siter
Nord og ned Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Selvsagt er det helt OK. En øl er da ingen ting. 0 Siter
la cerveza mas fina Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Er det egentlig skadelig i det hele tatt å bruke kroppen uansett hvor mye alkohol man har drukket? Ikke vet jeg. Men jeg vet jo at man blir ganske sløv av alkohol. Skal ikke mer enn én øl til før du presterer merkbart dårligere i løypa. Alkohol bryter ned muskler og reduserer effekten av trening. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Tenker for psyken sin del, er ikke så opptatt av den fysiske treningseffekten (siden jeg er i god form ellers). Anonymous poster hash: 2fed5...718 0 Siter
la cerveza mas fina Skrevet 23. mai 2013 Skrevet 23. mai 2013 Syns det virker som at alkohol er mer "gledesrus" jo mer "gira" man er... når folk "tar av" på fest er det vel en kombinasjon av alkohol og det å være aktiv/ivrig. Jeg sier ikke at målet er å ta av på fest, snarere tvert imot spør du meg, men det kan jo underbygge det at det ikke gjør noe å trene etter øldrikking for humøret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.