AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Det ser rett og slett latterlig ut! Anonymous poster hash: 5f804...bdc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Det ser rett og slett latterlig ut! Anonymous poster hash: 5f804...bdc Jeg synes at det ser fint ut Anonymous poster hash: 26ae9...b9b 0 Siter
laban Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Det ser rett og slett latterlig ut! Anonymous poster hash: 5f804...bdc Det staves "perlehvite". Hvorfor går det et skille akkurat ved 50 år? Har alle over 50 misfargede tenner? Jeg synes ekstremt blekede tenner (sånne blåhvite som ikke ser ekte ut i det hele tatt) ser latterlig ut, uansett alder. Alle har ikke den samme tannfargen fra naturens side, og det ser fort rart ut hvis man legger inn "Hollywood-standard" på en veldig begrenset del av utseendet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Det ser rett og slett latterlig ut! Anonymous poster hash: 5f804...bdc Så det finnes en aldersgrense på dette altså? Det visste jeg virkelig ikke... Ellers synes jeg perlehvite tenner ser bra ut jeg, uansett alder. 0 Siter
Miss Piggy Skrevet 24. mai 2013 Skrevet 24. mai 2013 Hvis de er skikkelige kvite og unatulige, så ser det absolutt ikke bra ut. (det er kanskje det du mener med perlehvite?) Men ellers så er det pent med hvite tenner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.