Gå til innhold

De er stolte av sin egen kropp

Anbefalte innlegg

Dette er da en gjeng med sunne, flotte kvinner som har brukt store deler av livene sine på å bygge seg opp til de atletene de har blitt. 

Det burde ikke være spesielt vanskelig å finne tvilsomme eksempler på kvinnelige rollemodeller der ute, det florerer nærmest av lettere anorektiske brødhuer som har tatt på seg jobben med å oppdra dagens unge, men du presterer faktisk å bli fysisk uvel av kvinner som framstår sunne og med gode verdier.

*liker*

Fortsetter under...

Hva er de stolte av? Føler de seg penere enn andre

? Alle er vi like unike og flotte og ingen behøver å være noe mer stolte enn andre. 

Anonymous poster hash: f7f30...061

At de er stolte av sin kropp betyr ikke at de mener (eller andre) skal mene at ikke andre skal kunne være stolte av sine... dette blir bare dumt og jeg ser du skriver at dette ikke dreier seg om misunnelse - men det har jeg litt vanskelig for å tro. 

De er vel ikke i første omgang stole at hvordan kroppen ser ut, men hvordan den fungerer - når de nå tross alt lever av å prestere på høyt sportslig nivå...

Slutter meg til vedkommende som spør om du sverger til Janteloven...

Hva er de stolte av? Føler de seg penere enn andre

? Alle er vi like unike og flotte og ingen behøver å være noe mer stolte enn andre. 

Anonymous poster hash: f7f30...061

Har du i det hele tatt lest artikkelen? Det er en artikkel om noen flotte idrettsjenter som fronter en sunn og veltrent kropp, et bra kosthold og sunne verdier. De har neppe løpt til avisa og bedt om å få komme på trykk i undertøyet... Jeg synes artikkelen var flott og jentene er kjempeflotte!

Annonse

Dette er da en gjeng med sunne, flotte kvinner som har brukt store deler av livene sine på å bygge seg opp til de atletene de har blitt. 

Det burde ikke være spesielt vanskelig å finne tvilsomme eksempler på kvinnelige rollemodeller der ute, det florerer nærmest av lettere anorektiske brødhuer som har tatt på seg jobben med å oppdra dagens unge, men du presterer faktisk å bli fysisk uvel av kvinner som framstår sunne og med gode verdier.

Applaus!!

Nicklusheletida

GodHatesUsAll

Hvor er det det flommer over av anorektiske mødre? Hvor i Norge bor du? Bare lurer siden jeg ikke ser så mange slike.

Ikke mødre. Jeg tror jeg skrev "brødhuer på nettet".

Jeg refererer da til alle disse bloggene av typen fotballfrue, dama som vil bli barbidukke, og hauger av andre unge kvinner som tjener seg rike på å legge ut snasne bilder av seg selv på nettet. Dette er i og for seg helt greit - problemet oppstår når de tusenvis av unge jentene (og sikkert noen gutter) som leser bloggene deres oppfatter dem som autoriteter på f.eks. kosthold - noe mange av dem fremstiller seg som, samtidig som de markedsfører omstridte dietter.

Endret av GodHatesUsAll
Nicklusheletida

Ikke mødre. Jeg tror jeg skrev "brødhuer på nettet".

Jeg refererer da til alle disse bloggene av typen fotballfrue, dama som vil bli barbidukke, og hauger av andre unge kvinner som tjener seg rike på å legge ut snasne bilder av seg selv på nettet. Dette er i og for seg helt greit - problemet oppstår når de tusenvis av unge jentene (og sikkert noen gutter) som leser bloggene deres oppfatter dem som autoriteter på f.eks. kosthold - noe mange av dem fremstiller seg som, samtidig som de markedsfører omstridte dietter.

Annonse

AnonymBruker

At de er stolte av sin kropp betyr ikke at de mener (eller andre) skal mene at ikke andre skal kunne være stolte av sine... dette blir bare dumt og jeg ser du skriver at dette ikke dreier seg om misunnelse - men det har jeg litt vanskelig for å tro. 

De er vel ikke i første omgang stole at hvordan kroppen ser ut, men hvordan den fungerer - når de nå tross alt lever av å prestere på høyt sportslig nivå...

Slutter meg til vedkommende som spør om du sverger til Janteloven...

Jeg synes at det er veldig fint, hvis de inspirerer andre til å trene kroppen sin sunn og sterk :)

Anonymous poster hash: 81851...8df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...