Gå til innhold

Til lege i morgen- ta med en lapp med det som skal taes opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en del smerter i skuldre/nakke,fingre,knær og tær. Skal til lege i morgen og er litt redd for at jeg ikke skal klare å nevne alle plager jeg har. Er det lurt å skrive dem ned på en lappe og ta den med til legen? Eller ser det dumt ut?

Anonymous poster hash: 09230...d11

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en del smerter i skuldre/nakke,fingre,knær og tær. Skal til lege i morgen og er litt redd for at jeg ikke skal klare å nevne alle plager jeg har. Er det lurt å skrive dem ned på en lappe og ta den med til legen? Eller ser det dumt ut?

Selvfølgelig kan du gjøre det!

Anonymous poster hash: fc465...474

Hvis jeg var lege ville jeg nok heller tenkt hypokondri hvis en person kom til mitt kontor mange ganger i året med en ting hver gang, enn hvis vedkommende samla opp flere ting og kom en eller to ganger i året;) Helt normalt å skrive opp for å huske det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...