Gå til innhold

Lei av å barbere legga...trenger tips...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

He... :)  Bananflua er lei av å barbere leggene...

Jeg syns hårene vokser ut så fort igjen...

Blir også lite pent med sånn raking av pels... :o

Noen tips for en mer effektiv og bedre måte å fjerne hår fra leggene?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

9

• Togli

8

• GodHatesUsAll

8

• Madelenemie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Epilator er jeg veldig fornøyd med, og det holder lenge.

Skrevet

Epilator er jeg veldig fornøyd med, og det holder lenge.

.

Hva er epilator...og hvor får en kjøpt dette? :rolleyes:

Skrevet

.

Hva er epilator...og hvor får en kjøpt dette? :rolleyes:

Får kjøpt de på elektriske forretninger.  De ligner barbermaskin, men de napper hårene ut.  Kan være vondt første gang, men det går bedre senere.  Jeg synes det går bedre enn voksing.

AnonymBruker
Skrevet

Får kjøpt de på elektriske forretninger.  De ligner barbermaskin, men de napper hårene ut.  Kan være vondt første gang, men det går bedre senere.  Jeg synes det går bedre enn voksing.

Man bør ikke vokse dersom man har åreknuter.

Er det de sammeforholdsregler ved bruk av epilatior som ved voksing?

Anonymous poster hash: 4fb6c...da5

Skrevet

Man bør ikke vokse dersom man har åreknuter.

Er det de sammeforholdsregler ved bruk av epilatior som ved voksing?

Jeg har aldri hørt før at du ikke skal vokse når du har åreknuter, så jeg vet ikke om det er samme forholdsregler. Det er jo det samme som skjer ved voksing og epilator, men ved epilator kan du ta det litt forsiktig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt før at du ikke skal vokse når du har åreknuter, så jeg vet ikke om det er samme forholdsregler. Det er jo det samme som skjer ved voksing og epilator, men ved epilator kan du ta det litt forsiktig.

Takk for svar

Om forholdsregler, voksing av legger

"Forholdsregler: Unngå å bruke voksing på åreknuter, vorter, arr, rifter, irritert hud eller solbrent hud. Før hver bruk, bør du teste hudens reaksjon ved å påføre voksen og bruke en våtserviett på et lite område som du ønsker å behandle, og følge produktets veiledning for bruk. Hvis det ikke forekommer noen negativ reaksjon etter 24 timer, kan du begynne voksingen."

http://www.tv2.no/underholdning/happyday/guider/haarfjerning-finn-metoden-som-passer-for-deg-3526943.html

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ikke noen forholdsregler ved bruk av epilator, så det er nok mer skånsom behandling enn voksing, ja :)

Skrevet

Jeg fant ikke noen forholdsregler ved bruk av epilator, så det er nok mer skånsom behandling enn voksing, ja :)

Håper du blir fornøyd med det hvis du kjøper.  Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte.  Kunne sitte med barberhøvelen alltid før hvis jeg skulle ha glatte legger.

AnonymBruker
Skrevet

Håper du blir fornøyd med det hvis du kjøper.  Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte.  Kunne sitte med barberhøvelen alltid før hvis jeg skulle ha glatte legger.

Takk! :)

Jeg fikk lyst til å kjøpe epilator nå :)

Hvor mange dager (ca) tar det før behandlingen med epilator må gjentas?

Skrevet

Jeg fikk lyst til å kjøpe epilator nå :)

Hvor mange dager (ca) tar det før behandlingen med epilator må gjentas?

Jeg vet ikke helt. Kan tenke meg det er likt som med voksing. Kan nok gå noen uker. Alt etter hårvekst. Jeg har ventet over en måned.  

Når jeg er lei av å ligge i solen, så tar jeg ofte epilatoren frem og tar en omgang.  Det er mer behagelig å gjøre det hvis du ikke venter til det blir for mye hår.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Kan tenke meg det er likt som med voksing. Kan nok gå noen uker. Alt etter hårvekst. Jeg har ventet over en måned.  

Når jeg er lei av å ligge i solen, så tar jeg ofte epilatoren frem og tar en omgang.  Det er mer behagelig å gjøre det hvis du ikke venter til det blir for mye hår.  

Det høres veldig bra ut! :)

Takk for gode råd!

Kan du også anbefale merke/modell?

Skrevet

Det høres veldig bra ut! :)

Takk for gode råd!

Kan du også anbefale merke/modell?

Jeg har panasonic.  Men jeg vet ikke om det er så stor forskjell på merkene.  Hør hva de mener på butikken.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har panasonic.  Men jeg vet ikke om det er så stor forskjell på merkene.  Hør hva de mener på butikken.

GodHatesUsAll
Skrevet

Skikkelig kvinnfolk har hår, så la håret gro!

Dette hårhysteriet som utvises i dagens samfunn er skremmende.

AnonymBruker
Skrevet

Barberer du deg ikke selv, heller?

GodHatesUsAll
Skrevet

Bare ansiktet og kølla og noen ganger under armene.

Skrevet

Jeg vokser bare og selv om jeg har mye hår er de helt lyse så jeg behøver ikke vokse ofte.  Før måtte jeg barbere hver dag, men betaler heller 280 kr mnd for å vokse dem.  Dessuten blir de mindre stive og virker tynnere etter noen år med voksing.

Nicklusheletida
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...