Gå til innhold

Lei av å barbere legga...trenger tips...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

9

• Togli

8

• GodHatesUsAll

8

• Madelenemie

6

Mest aktive i denne tråden

GodHatesUsAll

Noe sier meg at du kjeder deg litt i ettermiddag/kveld? :P

Jeg tror jeg har en annen personlighet som vil fram i lyset, og dette må ha vært ham. Han kan få seg til å skrive vanvidd som det over. Men jeg har ham noenlunde i sjakk! :)

Madelenemie

Jeg shaver leggene i dusjen hver morgen, og det er gjort like kjapt som det er å ha shampoo i håret.... Gjør du det ofte nok, så er det null styr....

Hei!

Da må du jammen ha mye hårvekst.

Selv er jeg full av testosteron i følge min mann, men jeg har lite hårvekst.

Men en bbc dokumentar viste at det er menn med mye testosteron som mister håret, slik at kanskje derfor jeg har lite kroppshår. Men på hodet har jeg mye hår.

Barberer derfor så sjelden at lett å glemme, flaut da jeg var på sykehuset så oppdaget jeg at jeg hadde små hår på leggene :-( jeg fikk en sånn kjempekort bluse på meg, vid og stor og rar, rett under baken rakk den, den måtte jeg gå på toalettet i, ja jeg var i narkose mesteparten av tiden, men likevel, jeg oppdaget det da jeg kom hjem.

Spiller jo ingen rolle, men bare jeg som er litt forfengelig.

.

He... :-) Ser at det ikke frister med voksing her i gården... :-) Jeg får se om jeg bare lar hårene gro...eller går til innkjøp av en vibrator...ehh...epilator... :-) He...

Jeg kjøpte en for leeenge siden, men den har vært lite i bruk... Torturinstrument, er det! Nå er du advart! ;-)

Annonse

Hei!

Da må du jammen ha mye hårvekst.

Selv er jeg full av testosteron i følge min mann, men jeg har lite hårvekst.

Men en bbc dokumentar viste at det er menn med mye testosteron som mister håret, slik at kanskje derfor jeg har lite kroppshår. Men på hodet har jeg mye hår.

Barberer derfor så sjelden at lett å glemme, flaut da jeg var på sykehuset så oppdaget jeg at jeg hadde små hår på leggene :-( jeg fikk en sånn kjempekort bluse på meg, vid og stor og rar, rett under baken rakk den, den måtte jeg gå på toalettet i, ja jeg var i narkose mesteparten av tiden, men likevel, jeg oppdaget det da jeg kom hjem.

Spiller jo ingen rolle, men bare jeg som er litt forfengelig.

Hehe, nei jeg har nok ikke mye hårvekst, men jeg vil helst at leggene skal være silkemyke hver eneste dag - og hopper jeg over en dag uten shaving av leggene, så kjenner jeg at det er noen "smånupper" der... Det koster meg jo et halvt minutt å shave leggene hver morgen, så why not ;) Er så vant til det at jeg ikke tenker over at jeg gjør det :)

Jeg kjøpte en for leeenge siden, men den har vært lite i bruk... Torturinstrument, er det! Nå er du advart! ;-)

Det er bare vondt første gang hvis du er flink å holde det ved like.  Av alle ting jeg har prøvd er det den jeg er mest fornøyd med.  

Det er bare vondt første gang hvis du er flink å holde det ved like.  Av alle ting jeg har prøvd er det den jeg er mest fornøyd med.

Jeg syntes det ble LITT bedre etterhvert, men supervondt igjen hvis jeg tok en pause fra det. Og det tok veldig lang tid, seigpining!

Jeg syntes det ble LITT bedre etterhvert, men supervondt igjen hvis jeg tok en pause fra det. Og det tok veldig lang tid, seigpining!

Det er ikke lurt å ta seg for lang pause.  Det har jeg gjort nå, så det ble som første gang igjen.  Når jeg bruker den til vedlikehold så synes jeg det kan være litt behagelig også. For meg er det den beste løsning, men det er jo ikke sikkert det er det for alle.  

Madelenemie

Hehe, nei jeg har nok ikke mye hårvekst, men jeg vil helst at leggene skal være silkemyke hver eneste dag - og hopper jeg over en dag uten shaving av leggene, så kjenner jeg at det er noen "smånupper" der... Det koster meg jo et halvt minutt å shave leggene hver morgen, så why not ;) Er så vant til det at jeg ikke tenker over at jeg gjør det :)

Hei!

Okey, men jeg får ikke noe hår jeg etter selv flere dager.

Heldig for meg, men derfor kan jeg glemme meg, ikke nå når jeg går i korte bukser, men på vinteren er det lett å glemme, men jeg liker heller ikke stikking på leggene. 

Hei!

Heldig for meg, men derfor kan jeg glemme meg, ikke nå når jeg går i korte bukser, men på vinteren er det lett å glemme, men jeg liker heller ikke stikking på leggene. 

Er huden silkemyk etter noen dager da? Hår tar det jo tid å få, men det begynner kanskje å stikke litt etter ca 4-5 dager...

Annonse

Hei!

På vinteren isolerer det  :)  Jeg er ikke alltid like flink på vinteren, så jeg har noen ganger fått det litt travelt hvis jeg skal ha på meg kjole og tynn strømpebukse  :)

Endret av toyan
Madelenemie

Er huden silkemyk etter noen dager da? Hår tar det jo tid å få, men det begynner kanskje å stikke litt etter ca 4-5 dager...

Hei!

Ja det gjør det :-)

Så da tar jeg det ofte i helgen, også i dusjen, jeg har grei rutine på dette og hårvask :-)

Liker heller ikke pigger, men jeg barberer alt samtidig, kan ikke fordra hår noe sted. Syns det er uhygenisk også.

Madelenemie

På vinteren isolerer det  :)  Jeg er ikke alltid like flink på vinteren, så jeg har noen ganger fått det litt travelt hvis jeg skal ha på meg kjole og tynn strømpebukse  :)

Hei!

:) Ja men hår er stygt, jeg kan ikke fordra å se det, noe sted annet enn på hodet :-) bare jeg kjenner det får jeg uvelfølelse.

Hei!

Ja det gjør det :-)

Så da tar jeg det ofte i helgen, også i dusjen, jeg har grei rutine på dette og hårvask :-)

Liker heller ikke pigger, men jeg barberer alt samtidig, kan ikke fordra hår noe sted. Syns det er uhygenisk også.

Hysj, du må ikke si her inne at du shaver alt..... enkelte kan føle seg støtt av det (been there done that :P:P   *ironi* ;)

Hei!

:) Ja men hår er stygt, jeg kan ikke fordra å se det, noe sted annet enn på hodet :-) bare jeg kjenner det får jeg uvelfølelse.

Jeg ser at du skrev at du syns det er uhygienisk med hår, men det er jo det som er naturlig, så det tror jeg ikke det er.  Men jeg er enig at det ikke ser så fint ut.

Får du uvelfølelse når du ser hår på en mann også?

GodHatesUsAll

Jeg ser at du skrev at du syns det er uhygienisk med hår, men det er jo det som er naturlig

Som en kompis alltid sa tidligere når han fant nye, ekle ting på kroppen sin: Alt som kommer fra kroppen er naturlig. 

Det er på sett og vis sant, men jeg synes ikke det er særlig til argument. 

Som en kompis alltid sa tidligere når han fant nye, ekle ting på kroppen sin: Alt som kommer fra kroppen er naturlig. 

Det er på sett og vis sant, men jeg synes ikke det er særlig til argument. 

Er det mer uhygienisk med hår på en kvinne enn det er på en mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...