Gå til innhold

Hvordan huske hvor man har medlemsrabatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I flere firma har jeg et medlemskort (bl.a Coop) og jeg har fått info om hvor jeg får rabatter gjennom dem. Men det er vanskelig å huske.

Hvordan gjør dere det?

Skriver dere en oversiktsliste over alle firma som dere får rabatter hos gjennom forskjellige medlemsskap?

Anonymous poster hash: c2f05...472
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392477-hvordan-huske-hvor-man-har-medlemsrabatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tillegg:

Jeg tror at det jeg trenger, er å bruke et elektronisk hjelpemiddel til å lage en oversiktsliste over medlemsrabatter, og lister over andre ting.

Jeg sliter veldig mye med konsentrasjon og hukommelse.

Bella Dotte

Det må da finnes en app? Tror Madelenemie har nevnt det.

Jeg synes også det er skrekkelig vanskelig å holde styr på. Jeg er medlem i OBOS og har MasterCard, og de fleste rabattene er uaktuelle for meg, men noen få er midt i blinken, det gjelder bare å huske/se/sjekke.

AnonymBruker

Det må da finnes en app? Tror Madelenemie har nevnt det.

Jeg synes også det er skrekkelig vanskelig å holde styr på. Jeg er medlem i OBOS og har MasterCard, og de fleste rabattene er uaktuelle for meg, men noen få er midt i blinken, det gjelder bare å huske/se/sjekke.

Takk for tips! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...