AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 I flere firma har jeg et medlemskort (bl.a Coop) og jeg har fått info om hvor jeg får rabatter gjennom dem. Men det er vanskelig å huske. Hvordan gjør dere det? Skriver dere en oversiktsliste over alle firma som dere får rabatter hos gjennom forskjellige medlemsskap? Anonymous poster hash: c2f05...472 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Tillegg: Jeg tror at det jeg trenger, er å bruke et elektronisk hjelpemiddel til å lage en oversiktsliste over medlemsrabatter, og lister over andre ting. Jeg sliter veldig mye med konsentrasjon og hukommelse. Anonymous poster hash: c2f05...472 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Det må da finnes en app? Tror Madelenemie har nevnt det. Jeg synes også det er skrekkelig vanskelig å holde styr på. Jeg er medlem i OBOS og har MasterCard, og de fleste rabattene er uaktuelle for meg, men noen få er midt i blinken, det gjelder bare å huske/se/sjekke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Det må da finnes en app? Tror Madelenemie har nevnt det. Jeg synes også det er skrekkelig vanskelig å holde styr på. Jeg er medlem i OBOS og har MasterCard, og de fleste rabattene er uaktuelle for meg, men noen få er midt i blinken, det gjelder bare å huske/se/sjekke. Takk for tips! Anonymous poster hash: c2f05...472 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.