Gå til innhold

Spådom for sommerværet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GodHatesUsAll

Tror det er sjelden seriøse aktører tør å si noe særlig om denne typen prognoser, mens de som bruker kvisten, kjenner det på gikta eller ser det på skummet i ølet, har vært ute med sine spådommer i lang tid allerede. De fleste av disse synes enige om at årets sommer blir en grei, om enn ikke noe uvanlig, kanskje, sommer, og flere er helt sikre på at det også blir regn og sol.

Hvordan tror du sommerværet kommer til å bli? Masse regn, som vanlig?

Noen som har hørt om noen langtidsutsikter foretatt av seriøse aktører?

Jeg tar været som det kommer - dag for dag. Jeg ser sjelden på værmeldinger :) Men det overrasker meg ikke om det blir som årene forut..

AnonymBruker

Noen som har hørt om noen langtidsutsikter foretatt av seriøse aktører?

I følge fargen på Hvittingen blir det mye regn, men også sol. 

Anonymous poster hash: f864c...4c7

Annonse

Hvor er det "vanlig" med "masse regn", da?  En typisk norsk sommer (men selvsagt ikke alle, det ville være rart i et land som ligger såpass langt nord) er "fin" i noen deler av landet og litt "dårligere" i andre.  F.eks. kan noen landsdeler få tørke, men andre får mer nedbør enn normalt.     

Jeg tror mange østlendinger kommer til å synes at sommeren er dårlig, slik de vanligvis gjør når de ikke får stabilt, varmt vær med sol mesteparten av juli.  Andre steder tror jeg man kan bli positivt overrasket, spesielt hvis man er villig til å definere "sommeren" som litt lenger enn bare sine egne ferieuker :P Eksempelvis er det sikkert mange fra Midt-Norge og nordover som gleder seg over været i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...