Gå til innhold

De nye bindene fra always

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De som er parfymerte. Er det virkelig noen som vil ha noe med så sterk lukt i underlivet?

Jeg kjøpte dem uten å vite at de fantes på markedet, jeg trodde jeg hadde kjøpt de vanlige. Når jeg kom hjem hadde lukten smittet over på matvarene i handleposen. Det var bare å kaste boller og brød, er det virkelig mulig...

Anonymous poster hash: c81f7...3ec
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392510-de-nye-bindene-fra-always/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De som er parfymerte. Er det virkelig noen som vil ha noe med så sterk lukt i underlivet?

Jeg kjøpte dem uten å vite at de fantes på markedet, jeg trodde jeg hadde kjøpt de vanlige. Når jeg kom hjem hadde lukten smittet over på matvarene i handleposen. Det var bare å kaste boller og brød, er det virkelig mulig...

Det forresten ikke bind, men truse innlegg.

Bella Dotte

Æsj, hørtes ikke ålreit ut. Hva er vitsen, liksom? Parfyme reagerer jo bare med naturlige lukter og får det til å stinke jævligere enn noensinne. Håper det aldri blir noen "trend" i Norge... men i USA er det visst helt vanlig!

stjernestøv

Nei, det forstår jeg ikke vitsen med :o

Annonse

Madelenemie

Hei!

Det kan jeg skjønne.

Men den gode absorende evnen til bind og den antibakterielle kjernen er viktig,

man har brukt år på å utvinne og forbedre bind, de er supertynne og man merker ikke at man har de på seg, og de er både tørre, hygeniske og kastbare (man slipper gå rundt med en veske med blodige bind)

Noen ganger tror man tilbakesrkitt er så bra, det er sjelden sånn, fremskritt er den en god grunn for.

Jeg brukte selv tøybleier på barna, men ikke lenge, de blir våte og tunge fortere, selv med rispapir så er det lite populært i barnehager, og det er forståelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...