Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier leilighet i et hus som har blitt solgt. Nå driver de nye huseierne å pusser opp mens jeg bor i leiligheten i oppsigelsestiden. Nå har de bare fjernet navnet mitt fra postkassen enda det står to postkasser her. På den største og peneste postkassen står fortsatt navnet på de gamle huseierne. Jeg syns dette var veldig egoistisk gjort og jeg ble litt satt ut. Har ikke så lyst å hilse på dem nå. Jeg har ikke lagt merke til at lappen var borte før nå, men syns det var rart at jeg ikke har fått post på lang tid...

Skrevet

Jeg leier leilighet i et hus som har blitt solgt. Nå driver de nye huseierne å pusser opp mens jeg bor i leiligheten i oppsigelsestiden. Nå har de bare fjernet navnet mitt fra postkassen enda det står to postkasser her. På den største og peneste postkassen står fortsatt navnet på de gamle huseierne. Jeg syns dette var veldig egoistisk gjort og jeg ble litt satt ut. Har ikke så lyst å hilse på dem nå. Jeg har ikke lagt merke til at lappen var borte før nå, men syns det var rart at jeg ikke har fått post på lang tid...

Er du sikker på at det er de nye huseierne som har fjernet navnet ditt da? Hos oss har vi vært litt plaget med at pøbelunger stikker av med postkasse-skiltene. Og om de pusser opp i resten av huset mens du bor i din leilighet er da ikke noe du har noe med? Hvis du ikke mener at de vil pusse opp i din leilighet da? Det blir noe annet.

Skrevet

Det er selvfølgelig greit at de pusser opp, det er deres hus. Jeg skrev det bare for å formidle at de er her om dagene, men har ikke flyttet inn. Jeg har bodd her lenge, så tviler på at pøbelunger har fjernet navnelappen akkurat når de nye huseierne overtar huset. Men det er jo en mulighet ;)

Skrevet

Jeg ville spurt om det var de som hadde fjernet navnelappen, og hvis ja-hvorfor. Det kan være en enkel og logisk forklaring. Jeg kan nesten ikke tenke meg at de ikke vil at du skal få posten din. Det er rett og slett for dumt. Fortsett å hils på huseierne og tro godt om dem, ihvertfall til det motsatte er bevist.

Skrevet

Høres rart ut. Sett opp et skilt til da, og se om det blir borte

Skrevet

Det har jeg gjort, så får vi se hva som skjer..

Skrevet

Jeg vil tro det har en helt plausibel forklaring, antakelig har de fjernet navneskiltet ditt i vanvare. Å alltid tenke det verste og kalle det usannsynlig frekt kommer det ingen ting godt ut av.

Bare spør dem om de vet hvor navneskiltet har blitt av. Antakelig blir de flaue og inrømmer fadesen,

Skrevet

Kan de ha tatt feil navneskilt rett og slett? At de forvekslett deg og de gamle huseierene?

Skrevet

Jeg har satt opp et nytt og det står der fortsatt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...