AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 http://www.youthink....ke&quiz_id=6066 Jeg fikk dette resuktatet: Outcome C - The Scientist. Based on the descriptions you chose, you have quite a unique mind. You are creative, introverted, and find it hard to meet new people. You are constantly looking for new methods and ideas, and find excitement in learning. Anonymous poster hash: e9dd6...a4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Er slike tester fremdeles i bruk hos fagfolk? Anonymous poster hash: e9dd6...a4f 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia. *hahahaha* Skivebom. Noe stemte, men mye stemte ikke gitt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia. *hahahaha* Skivebom. Noe stemte, men mye stemte ikke gitt. Samme hos meg; noe stemte ikke og annet stemte Anonymous poster hash: e9dd6...a4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia. Stemte bortsett fra at jeg er introvert. Uten å være for påståelig - antar at psykologene nå bruker tester som er mer omfattende. Anonymous poster hash: fa321...58d 0 Siter
homuncula Skrevet 31. mai 2013 Skrevet 31. mai 2013 Outcome A - The Human. Based on the descriptions you chose, you are practical, reliable, friendly, and fit in with people quite nicely. You probably have a regular family and do well in acedemia. Stemte bortsett fra at jeg er introvert. Uten å være for påståelig - antar at psykologene nå bruker tester som er mer omfattende. Anonymous poster hash: fa321...58d Samme her. Føler det stemte med unntak av vanlig familie. Er også ekstremt introvert, og ser ikke at det er i konflikt med beskrivelsen av Outcome A. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.