Gå til innhold

Hva skjedde med middagsretten??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fjordland kjøttkaker med kålstuing og poteter

Jeg varmet maten i mikrobølgeovn i 4 minutter, fra dypfryst tilstand

Jeg tok maten ut av pakningen og over på en tallerken før jeg satte det i mikroovnen

Når jeg tar maten ut av mikroovnen finner jeg ikke kjøttkaker (som jeg trodde skulle befinne seg i sausen). Sausen ser grumsete ut. Har kjøttkakene gått i oppløsning?

.Hva skjedde?

Anonymous poster hash: bca23...cf5
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392562-hva-skjedde-med-middagsretten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hahahaha :))) Sorry.... jeg må bare le :))) Ser for meg at du leter etter kjøttkakene som ikke er der :))) Jada, jeg vet jeg har teit humor :ph34r:

Jeg lette også oppe i "taket" inne i mikroovnen, for å se om de var der... :D :D :D

Annonse

Fjordland kjøttkaker med kålstuing og poteter

Jeg varmet maten i mikrobølgeovn i 4 minutter, fra dypfryst tilstand

Jeg tok maten ut av pakningen og over på en tallerken før jeg satte det i mikroovnen

Når jeg tar maten ut av mikroovnen finner jeg ikke kjøttkaker (som jeg trodde skulle befinne seg i sausen). Sausen ser grumsete ut. Har kjøttkakene gått i oppløsning?

.Hva skjedde?

Det tar noen minutter lenger å koke disse plastposene, og da er du garantert et godt måltid :-)

Det finnes vel knapt nok en Fjordland rett jeg ikke har prøvd.

Idag? Svinefilet med fløtegratinerte poteter :-)

Det skal sies at jeg pleier å legge til brokkoliblanding til det meste :-)

Ps. Ingen bruker Fjordland, men går du på Spar på formiddagen, så er hylla full.

Mens på ettermiddagen derimot....*ler*

AnonymBruker

Det tar noen minutter lenger å koke disse plastposene, og da er du garantert et godt måltid :-)

Det finnes vel knapt nok en Fjordland rett jeg ikke har prøvd.

Idag? Svinefilet med fløtegratinerte poteter :-)

Det skal sies at jeg pleier å legge til brokkoliblanding til det meste :-)

Ps. Ingen bruker Fjordland, men går du på Spar på formiddagen, så er hylla full.

Mens på ettermiddagen derimot....*ler*

Takk for råd! :)

AnonymBruker

Jeg skjønner jeg bør være stolt når jeg sier at jeg aldri noensinne har blitt frista til å kjøpe Fjordlands? :P

Ja, og du er nok en både flink på kjøkkenet og glad i å lage mat :)

Jeg kan også bli flinkere :)

Annonse

Ja, og du er nok en både flink på kjøkkenet og glad i å lage mat :)

Jeg kan også bli flinkere :)

*host* :P

Jeg er verken glad i å lage mat eller spesielt flink på kjøkkenet, men jeg synes det er veldig enkelt å lage enkle middagsretter - så bruker sjelden lang tid på det:)

AnonymBruker

*host* :P

Jeg er verken glad i å lage mat eller spesielt flink på kjøkkenet, men jeg synes det er veldig enkelt å lage enkle middagsretter - så bruker sjelden lang tid på det:)

:) Jeg var sikker på at du var den superkokka!

Fint at du lager hjemmelagd mat :)

:) Jeg var sikker på at du var den superkokka!

Fint at du lager hjemmelagd mat :)

Kan ikke skryte på meg det ;) Er nok ganske gjennomsnittlig vil jeg tro :) Jeg er dog av den oppfatning at jeg ikke skjønner vitsen med å f.eks. kjøpe ferdigposer med pannekakerøre etc når det er SÅ enkelt å smette sammen ei røre på 1-2-3...

AnonymBruker

Kan ikke skryte på meg det ;) Er nok ganske gjennomsnittlig vil jeg tro :) Jeg er dog av den oppfatning at jeg ikke skjønner vitsen med å f.eks. kjøpe ferdigposer med pannekakerøre etc når det er SÅ enkelt å smette sammen ei røre på 1-2-3...

Enig :)

Jeg bruker heller ikke ferdigposer med røre o.l.

Nå fikk jeg lyst på pannekake, men det får vente...

Ovnspannekake skal jeg lage når jeg får besøk, hvis jeg finner en god oppskrift :)

Bacon og blåbærsyltetøy hører med synes jeg

I sverige fikk jeg den servert med is og jordbær

Hva er din favoritt?

Enig :)

Jeg bruker heller ikke ferdigposer med røre o.l.

Nå fikk jeg lyst på pannekake, men det får vente...

Ovnspannekake skal jeg lage når jeg får besøk, hvis jeg finner en god oppskrift :)

Bacon og blåbærsyltetøy hører med synes jeg

I sverige fikk jeg den servert med is og jordbær

Hva er din favoritt?

Bacon og blåbærsylte her også :)

AnonymBruker

Jeg fant oppskrift på Ovnspannekake med bacon (lavkarbo), men det kan umulig være sunt?

http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=1402

3 pk bakon i følge oppskriften...Blodet størkner i årene bare ved tanken *grøss*

Men man kan kanskje bruke grovt mel i røra for å få den sunnere? :)  Har du prøvd?

Jeg fant oppskrift på Ovnspannekake med bacon (lavkarbo), men det kan umulig være sunt?

http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=1402

3 pk bakon i følge oppskriften...Blodet størkner i årene bare ved tanken *grøss*

Men man kan kanskje bruke grovt mel i røra for å få den sunnere? :)  Har du prøvd?

Jeg har alltid grovt mel i røra. Bruker mest vanlig hvetemel, men også en god del Kruska Kli:) Baconet deles i biter og stekes, og legges oppå pannekaka rett før den skal spises:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...