Gå til innhold

Mindre aktivitet i nye DOL

Anbefalte innlegg

Merker aktiviteten her på DOL har fallt merkbart. Før var det nesten alltid en selvfølge å få svar på innlegg, nesten uansett hva en spurte om. Nå skjer det veldig ofte at innlegg ikke blir svart på og som regel langt færre svar enn tidligere.

Tror det er mange som er misfornøyde med nye DOL eller ikkje skjønner det helt. Jeg brukte selv litt tiid på å sette meg inn i forandringene.

Det blir jo en ond sirkel dette, for folk sluttet jo også å bruke DOL om de ikke får svar...

Hva mener dere? Er dere enige i at det kan se ut som at DOL har mistet mange brukere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392585-mindre-aktivitet-i-nye-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok mindre aktivitet enn før.  Men når vi så på de 100 siste i gamle dol, da så vi alle innleggene som var skrevet, selv om de var av samme tema.  Nå forsvinner de når en annen svarer i samme tema.  Akkurat det savner jeg fra gamle dol.  Ellers liker jeg bedre slik det er nå.  Anonyme brukere burde de finne en bedre løsning på.   Håper gamle brukere kan komme igjen, og nye komme til, så det blir mer liv igjen.

Det er nok mindre aktivitet enn før.  Men når vi så på de 100 siste i gamle dol, da så vi alle innleggene som var skrevet, selv om de var av samme tema.  Nå forsvinner de når en annen svarer i samme tema.  Akkurat det savner jeg fra gamle dol.  Ellers liker jeg bedre slik det er nå.  Anonyme brukere burde de finne en bedre løsning på.   Håper gamle brukere kan komme igjen, og nye komme til, så det blir mer liv igjen.

Synes du sier noe som er vel verd å merke seg - at vi på gamle dol så alle innleggene :)

Annonse

Jeg er ikke her så mye for tiden, men har fått med meg at noen brukere er utestengt. Tror kanskje at det kan ha like mye å si som den nye formen på dol. Det har vært uholdbar drittslenging og kverulering i tråder i det siste, og jeg har flagret ut igjen når jeg har sett det siden jeg som så mange andre er drittlei slikt.

Håper at aktiviteten tar seg opp igjen.

AnonymBruker

Jeg er her også mye mindre. Er for tungvint med all scrollingen og lite oversiktlig.

Velger du "endre forumutseende" nederst til venstre på siden her:

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

og velger IP Board mobil, slipper du å scrolle så mye og reklamen blir borte :D

Jeg har prøvd IP Board mobil med Pc og det var veldig greit :)

Anonymous poster hash: 57bf2...9db

Merker aktiviteten her på DOL har fallt merkbart. Før var det nesten alltid en selvfølge å få svar på innlegg, nesten uansett hva en spurte om. Nå skjer det veldig ofte at innlegg ikke blir svart på og som regel langt færre svar enn tidligere.

Tror det er mange som er misfornøyde med nye DOL eller ikkje skjønner det helt. Jeg brukte selv litt tiid på å sette meg inn i forandringene.

Det blir jo en ond sirkel dette, for folk sluttet jo også å bruke DOL om de ikke får svar...

Hva mener dere? Er dere enige i at det kan se ut som at DOL har mistet mange brukere?

Hvor mange ganger er det nødvendig å diskutere dette da?

Velger du "endre forumutseende" nederst til venstre på siden her:

http://forum.doktoronline.no/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums

og velger IP Board mobil, slipper du å scrolle så mye og reklamen blir borte :D

Jeg har prøvd IP Board mobil med Pc og det var veldig greit :)

Anonymous poster hash: 57bf2...9db

.

Takker for tipset... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...