AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Hvilket sengetøy bruker du? Jeg har hittil brukt mest sengetøy i 100% bomull. Jeg skal kjøpe silkeputetrekk, etter å ha lest om at det er mest skånsomt mot huden. http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article838057.ece?adapt_wid=eg_klno_w4&adapt_group=2&adapt_ma=2&adapt_mp=1 Er silke behagelig å sove i? Ettersom silke er et naturmateriale, er jeg veldig positiv til det. Anonymous poster hash: 302fa...fc1 0 Siter
Black and pink Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Liker flanell jeg, sommer som vinter :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 (endret) Jeg kan si så mye som at sateng kjøper jeg aldri igjen. Ble "lurt" til å kjøpe et satenglaken en gang, det var sinnsykt dyrt (ift det jeg pleide/pleier å kjøpe), det skled rundt på madrassen, og ble dessuten nuppete. Silkeputevar kan dog være en ide, har lest at man ikke får så mye soverynker av det som av bomull Edit: Haha, jeg ble så giret av overskriften at jeg ikke leste innlegget ditt. Det er den samme saken, ja Jeg bruker bomull, og merker at det er forskjell på mykere og grovere kvaliteter. Endret 2. juni 2013 av Bella Dotte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Jeg kan si så mye som at sateng kjøper jeg aldri igjen. Ble "lurt" til å kjøpe et satenglaken en gang, det var sinnsykt dyrt (ift det jeg pleide/pleier å kjøpe), det skled rundt på madrassen, og ble dessuten nuppete. Silkeputevar kan dog være en ide, har lest at man ikke får så mye soverynker av det som av bomull Edit: Haha, jeg ble så giret av overskriften at jeg ikke leste innlegget ditt. Det er den samme saken, ja Jeg bruker bomull, og merker at det er forskjell på mykere og grovere kvaliteter. Takk for svar! Er silke like glatt som sateng, og vil man oppleve å skli på samme måten med silkelaken/dynetrekk som med sateng? Det får kanskje holde med putetrekk i silke hvis det er slik Anonymous poster hash: 302fa...fc1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.