AnonymBruker Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Jeg likte den benken nederst på siden her, for å ha slitne treningssko o.l. i Vasker du også treningssko i vaskemaskina? Jeg synes at jeg må, og det går fint. http://www.klikk.no/bolig/rom123/article836070.ece Hvilket skoskap er du mest fornøyd med, om du har prøvd et eller flere? Jeg har for mange sko Anonymous poster hash: ab7e5...aa5 0 Siter
stromme Skrevet 3. juni 2013 Skrevet 3. juni 2013 Vi kjøpte ordinære skohyller med to rader. Men vi kjøpte flere av disse, og plasserte dem oppå hverandre slik at de ble en høy hylle, med plass til maaange sko 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Jeg vasker sko, men ikke skinnsko i vaskemaskinen. Anonymous poster hash: 92b47...4d1 0 Siter
Madelenemie Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Hei! Jeg har vanlig skoskap, det er plass til ca 6 pr i hver hylle og vi har 8 stk hyller. Det begrenser ant sko, men man trenger ikke mer enn et par sko, joggesko og støvler, pensko setter jeg et annet sted. Hvert barn har sin egen hylle ,det er plass til innegymsko, joggesko, småsko 2 stk , sandaler. Støvler har jeg laget en egen hylle til, da de er for høye. 0 Siter
org Skrevet 4. juni 2013 Skrevet 4. juni 2013 Her er det rett og slett kaos. Har for mange hyller som raskt fylles opp... Ikke bra. Får ta det etterhvert, tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.