Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjempefint, jeg tror det vil bli hyggelig i hagen i sommer med en gjeit, til vinteren kan jeg vaske den godt å ha den inne, hvis man vasker gjeiter ukentlig, da skrubber dem, får de ikke den karakteristiske gjeitelukten, så må jeg få den renslig. Men både marsvin og kanin er renslige så det tror jeg går greit.

Uansett hvor tolerant og storsinnet mannen din er så tror jeg du vil få problemer med å overbevise ham om at det er noen god ide å ha geita inne! Geiter hører til i et fjøs, ikke ei stue.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• Madelenemie

10

• mariaflyfly

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Min mann ville ikke ha dyr, men de er over alt :-)

han er lykkelig, det tror jeg, når han bare venner seg og finner seg til rette.

Jeg møter han på halvveien dvs 0 lukt og rene dyr, og har tar ingen del av min dyrehage annet enn at han får ufrivillig besøk om natten :-)

Hvordan gikk det med geita? Har tenkt på deg/dere :). Du behøver (selvsagt) ikke svare om du ikke ønsker.

Madelenemie

Hvordan gikk det med geita? Har tenkt på deg/dere :). Du behøver (selvsagt) ikke svare om du ikke ønsker.

Hei!

Jeg fikk svar om at jeg måtte ta tre eller ingen da de hørte sammen.

3 kan jeg ikke ha jeg tar altså hensyn til min mann :-) dessuten har jeg ikke plass til 3 geiter slik det er nå.

:)

Og jeg ville da føle og tenke på naboskapet, mine naboer er søte alle sammen, ingen klager på hanegal. slik at hensyn må man ta i tettbebygd strøk.

Madelenemie

Du har jo tidligere skrevet om at din mann til tider kan være oppgitt over deg, så jeg synes absolutt dette er en ting du bør ta opp med din mann før du går til handling.

Hei!

Ja han er oppgitt og slår seg i hodet, ikke så ofte lenger, men det skjer, men mindre og mindre, da jeg driver og lærer meg kunsten å samarbeide, det går kjempebra. 

Jeg går ikke lenger bare min vei, jeg sier hvor jeg går. Det er pga av min psykiaters forklaring. Jeg tenkte rett og slett ikke på at det er hyggelig å si at man går på biblioteket. feks.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...