Gå til innhold

Hva tror du er lurt? ekamen..

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)

Jeg skal ha en muntlig eksamen neste uke, jeg studerer via nettet og det er håpløst å få tak i /svar på mail fra lærer om dagen...i informasjonsskrivet om muntlig eksamen står det at vi kan ha med lysark/PowerPoint som hjelpemiddel, vi skal legge frem en presentasjon i begynnelsen av eksamen...

Jeg er håpløs med data og vet ikke hvordan jeg lager en PowerPoint engang...tror dere det er negativt om jeg ikke har med dette, men bare ark som jeg "leser" fra?

Det står jo bare at vi KAN bruke det som hjelpemiddel...noen med erfaring her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392641-hva-tror-du-er-lurt-ekamen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha en muntlig eksamen neste uke, jeg studerer via nettet og det er håpløst å få tak i /svar på mail fra lærer om dagen...i informasjonsskrivet om muntlig eksamen står det at vi kan ha med lysark/PowerPoint som hjelpemiddel, vi skal legge frem en presentasjon i begynnelsen av eksamen...

Jeg er håpløs med data og vet ikke hvordan jeg lager en PowerPoint engang...tror dere det er negativt om jeg ikke har med dette, men bare ark som jeg "leser" fra?

Så lenge det står kan er det et fritt valg, men siden det er bedt om å legge fram en presentasjon ville jeg iallefall lage en oversikt over de mest vesentlige punktene i presentasjonen. Ta en print av ark(ene) og gi oversikten til sensorene før du starter sånn at de kan følge med og merke seg det viktigste i presentasjonen din.

Er du forresten helt sikker på at du ikke greier å lage en powerpoint (PP)-presentasjon?