Gå til innhold

Allergi og eksem - NAAF?

Anbefalte innlegg

Egentlig har vi litt allergi alle i familien, men det er eldstejenta mi som sliter mest da,

med eksem, har fått påvist allergi og. Nå lurer jeg på å melde oss inn i astma og allergiforbundet, ser på medlemssidene at man melder inn et hovedmedlem, så kan man evnt melde inn andre i fam for 50 kr ekstra.
Det jeg lurer på er hovedmedlemmet, skal det være det syke barnet eller en av foreldrene? OM jeg f.eks. bare vil at hun skal være medlem? Skal jeg melde på henne - eller melde inn meg?

Og ang kremer, er det så at man kan få dette på frikortordningen om man samler opp kvitteringer? Dvs at kortisonpreparater kan skrives på blå resept - og gratis for barn, og det vi har av kremer kan samles sammen og søkes opp frikort for?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392661-allergi-og-eksem-naaf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For å konkretisere litt hva jeg egentlig spør etter:

Er det min datter jeg skal melde inn i forbundet siden det er hun som er plaget,

eller er det jeg som foresatt som skal stå som hovedmedlem?

I slike forbund kan man vel også være medlem som støtte-medlem uten de eksakte plagene, så jeg mener ar du kan stå som hovedmedlem.

Er det aldersgrense for medlemsskap der?

Er det en praktisk betydning til at din datter evt skal meldes inn i tillegg til deg?

Jeg synes at barn kan bli medlem når de er gamle nok til å bestemme selv om de ønsker å være medlem.

Anonymous poster hash: e9750...c72

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...