AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Stikkpiller med østrogen i skjeden - har jeg spurt om før her og har fremdeles litt problemer med. Trenger å spørre rutinerte brukere om en ting: østrogenet er jo blandet med en eller annen slags voks eller salve for å være fast nok til å stikke inn. Jeg regner med at ikke dette også skal opptas i slimhinnene? Morgenen etter (eller om natta når jeg på toalettet sklir det ut i strie strømmer, det hvite som stikkpillen er lagd av. Av og til om natta i sengen også. Typisk natt for trusebruk. Man skal ikke oppta alt, skal man? Medisinen/østrogenet har trukket inn i kroppen etter et par timer?Anonymous poster hash: f6ffe...8b1 Anonymous poster hash: f6ffe...8b1 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2013 Skrevet 7. juni 2013 Stikkpiller med østrogen i skjeden - har jeg spurt om før her og har fremdeles litt problemer med. Trenger å spørre rutinerte brukere om en ting: østrogenet er jo blandet med en eller annen slags voks eller salve for å være fast nok til å stikke inn. Jeg regner med at ikke dette også skal opptas i slimhinnene? Morgenen etter (eller om natta når jeg på toalettet sklir det ut i strie strømmer, det hvite som stikkpillen er lagd av. Av og til om natta i sengen også. Typisk natt for trusebruk. Man skal ikke oppta alt, skal man? Medisinen/østrogenet har trukket inn i kroppen etter et par timer?Anonymous poster hash: f6ffe...8b1 Anonymous poster hash: f6ffe...8b1 Nå er det vel rundt 12 år siden jeg brukte slike stikkpiller og såvidt jeg husker skulle jeg ligge i et visst tidsrom etter at pillen var satt inn, jeg antar at da er østrogenet tatt opp i kroppen og det som evt. kommer ut etterpå er bare overflødige avfallsstoffer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.