AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 Skrevet 9. juni 2013 Forfatter: Johan Grip, fra samlingen Enkle dikt Hentet Barn har en egen måte å bruke språket på. I barnehagen der sønnen min går, blir de for eksempel "henta". Sunniva, du er henta! roper de, når for eksempel Sunniva blir hentet, og Sunniva slipper det hun har i hendene løper hvinende nedover skråningen rett i armene på den som står i porten og er kommet for å hente. Når også jeg en gang får øye på at noen står i porten og skal hente meg da håper jeg at det vil skje nøyaktig slik. Anonymous poster hash: 5e6ec...ea7 0 Siter
laban Skrevet 10. juni 2013 Skrevet 10. juni 2013 (endret) Jeg liker også det diktet veldig godt. Forfatterens fornavn har dobbel n, han heter altså Johann Grip. Endret 10. juni 2013 av laban 0 Siter
påskelilje Skrevet 10. juni 2013 Skrevet 10. juni 2013 Det diktet er kjempefint! Det var faktisk Laban som viste meg det en gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.