Gå til innhold

Lalandia - et spørsmål til dere som har vært der :)

Anbefalte innlegg

Vi lurer veldig på å ta turen innom Lalandia i sommer, Legoland er bankers, men har lyst til å prøve Lalandia og.... Hvordan er det med badeland der, passer det også for oss med vannskrekk? Dvs - liker ikke dypt vann.... :)

Og små barn... .

Og - hva har man på seg på dette badelandet, det er jo som et sydenområde har jeg forstått med butikker og greier.... Jeg liker ikke så godt å sprade rundt i bikini men... Hva med badedrakt og en slags sarong eller lang tunika jeg kan gå med når jeg vil gå litt rundt og ikke føle meg så avkledd?
Og barna... De har badedrakter, det er vel greit.... Men hva med badehette? På vanlige svømmehaller er det ofte påbudt med badehette, men det trenger man vel ikke på Lalandia? Og kan man ta med egne badeleker der eller har de utstyr man kan  låne? Barna kan ikke svømme, så de trenger svømmeringer og sånt...

Og man må vel ha med seg badehåndkler og. Som dere skjønner er jeg helt fersk det gamet her... 

Tips mottas med stor takk 

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Eller andre badeland. Man går jo litt rundt da tenkte jeg.... HVa er praktisk å ha med seg inn på badelandet? Bør vi alle ha badesko f.eks. i tilfelle det er glatt? Bør vi ha med badekåpe eller noe i tillegg til badedrakt? Hva med badeleker, er det lov? Og har man med egne håndkler eller er det noe man låner der? Dumme spørsmål sikkert, men vi har aldri vært på noe badeland før, så greit å være litt forberedt. 
Håper noen gidder å svare, nærmer seg avreise her. 

Madelenemie

Hei!

Jeg har vært der :-) Det er ikke så stort som det ser ut på bildene.

Det er veldig fint og trygt  for små barn :-)

Du kan ha bikini, badedrakt og skjerf rundt livet. Jeg brukte bare bikini, mange gjør det, ingen bruker badehette. Noen bruker badesko, men de fleste ikke, men til små barn er det kjekt med sokker, det får man kjøpt der om man ser at man trenger. 

Du må ha med håndklær selv, og mat kjøper man i kafeene, det er ulike, heldigvis, så heldigvis noe annet enn pølse og burger :-) Vi spiste sushi. Jeg husker ikke om man kan spise medbrakt, jeg har en følelse av at man kan det. feks snacks.

Det er virkelig hyggelig der, godt med sitteplasser, og når vi var der var køen til legoland forferdelig lang, men på lalandia var det relativt rolig, vi var glad vi skulle dit og ikke til Legoland. Legoland er best å ta i høstferien eller når åpner på våren, da lite mennesker.

Siden jeg er lydsensitiv, veldig, hadde jeg med ørepropper, men siden de ikke tåler vann burde jeg hatt med meg engangs og ikke de dyre med filter. Støyen kan bli litt intens, men hvis man ikke har autisme/eller er sensitiv for støy sikkert man merker det ikke.

Barna koste seg der, alle sammen, fra 4 år til 12 :-) Tar dere med armringer, så slipper dere kjøpe der, det er billigere å ha med seg sånt, samt dykkerbriller.

Det blir nok en fin opplevelse.

Madelenemie

Eller andre badeland. Man går jo litt rundt da tenkte jeg.... HVa er praktisk å ha med seg inn på badelandet? Bør vi alle ha badesko f.eks. i tilfelle det er glatt? Bør vi ha med badekåpe eller noe i tillegg til badedrakt? Hva med badeleker, er det lov? Og har man med egne håndkler eller er det noe man låner der? Dumme spørsmål sikkert, men vi har aldri vært på noe badeland før, så greit å være litt forberedt. 

Håper noen gidder å svare, nærmer seg avreise her. 

Hei!

Gulvet er ikke glatt og det var lov med badeleker, men det er mye der da, sklier for babyer, sklier for små barn, og vannsprøyter m.m. vi hadde med armeringer og badering bare for gøy.

Hei!

Gulvet er ikke glatt og det var lov med badeleker, men det er mye der da, sklier for babyer, sklier for små barn, og vannsprøyter m.m. vi hadde med armeringer og badering bare for gøy.

Takk for svar Madelenemie, du er en knupp :-) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...