nick Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Ca 15 meter tørkepapir og en liter snørr. Dag 2 og 3: Urven og tett i trynet. Ingen energi. Dag 4: Feber i tillegg. Dag 5: Vondt i muskler i tillegg. Svettetokter. Vondt i huden, dvs selv det å ta på håret gjorde vondt. Dag 6: Ingen feber og noe bedre. Sviende bihuler. Dag 7: Nå ser jeg en ende på det hele, men hva f dette har vært for noe aner jeg ikke. Det ligner ikke på noen forkjølelse jeg har hatt før. Virus? Infuensa har man ikke om sommeren så vidt jeg vet. Godt å bli ferdig med det før ferien starter. 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Hørtes veldig ut som en virusinfeksjon, syns jeg. Selv om det ikke er tid for sesonginfluensa, finnes det vel et utall av varianter i spekteret "forkjølelse og influensa". Fortsatt god bedring, Nick! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Det er fullt mulig å ha influensa utenom sesong. Den skal jo overleve til neste sesong... Anonymous poster hash: 01424...4bf 0 Siter
nick Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Skrevet 13. juni 2013 Hørtes veldig ut som en virusinfeksjon, syns jeg. Selv om det ikke er tid for sesonginfluensa, finnes det vel et utall av varianter i spekteret "forkjølelse og influensa". Fortsatt god bedring, Nick! Takk! Jeg har egentlig kost meg siden jeg er syk nok til at det ikke er tvil om at jeg ikke kan gå på jobb. Jeg på dag 8 og enda ikke 100%. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.