Madelenemie Skrevet 12. juni 2013 Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg liker nettet,. det er min sosiale og min arena for kommunikasjon. Her på dol eller i brevsform til mennesker og etater. Men det er mennesker man kommuniserer med og der oppstår jo vanskene. Det jeg ikke liker med nettet, med hurtigheten, med systemene, er at det også innebærer en sånn grad av overfladisk og ansvarsfraskrivelse at jeg finner det vanskelig. Det er lærerikt og gir grunn til ettertanke. Det er det positive, men uansvarligheten som jeg syns ikke følger naturlig det upersonlige finner jeg svært ubehagelig. Om jeg kjenner eller ikke kjenner mennesker syns jeg at mitt ansvar om å holde avtaler, ta meg av, ha et ansvar, følger med, uansett. Hva mener andre om dette? Føler meg alene om det, av og til, og usikker på om mennesker er slik, eller så er det igjen et at min romvesentrekk..For jeg har helt klart mange av dem. Jeg bryr meg ikke om hvilken galakse jeg måtte føle meg fra, jeg er ikke skrudd sammen helt som andre, jeg føler sterkt ansvar og forpliktelse for de jeg gjør avtaler med enten det er på nettet eller i RL, og der avviker jeg fra flertallet, igjen., 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.