Gå til innhold

"Hypnotisert" av pene damer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt at en voksen mann kan bli "hypnotisert" av pene damer 16-46 år?

 

Føler meg både dum og barnslig,omtrent som han som går rett på stolpen etter å ha snudd seg mot en vakker kropp.

 

Spesiet nå som varmen har kommet og mange unge tar på seg shorts,t-skjorte med eller uten bh,og du kan ane stive vorter under.Heldigvis har de med C og D cup vett til å bruke bh.

 

Å da ha mental sykdom,gjør jo bare vondt verre,og man hamstrer da mat når det er kaldt og /eller regn.

 

Frustrasjonen blir ikke mindre med alderen,bare litt skjeldnere.

 

Solbriller? Ledige bukser med god plass? En 16-18 årig yppig mørk skjønnhet smilte til meg og reddet den uka.

Helt normalt å bli våryr, men det er jo stiligst når man - dame eller mann - greier å unngå å slippe haka på brystet, miste munn å mæle når man ser noe vakkert rundt seg ;-) Men, kikk i veg du, skamløst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madelenemie

Jeg kan også kikke på andre - både kvinner og menn og ta meg selv i å tenke at han/hun var flott, stilig, tiltrekkende osv. Men jeg går ikke og tenker på det hele tiden og lar meg forstyrre av det...

 

Morsomt at du forbinder muskuløse menn med lite utdanning. Jeg skrev "sterke menn", og med det mente jeg veltrente menn. Når jeg møter en veltrent mann i skiløypa, eller på joggetur i skogen - eller en som stuper eller svømmer - så har jeg ingen tanker om at dette er en med lite utdanning. Egentlig tvert i mot, fordi der jeg bor har veldig mange høy utdanning, og veldig mange er fysisk aktive og holder seg i form.

Hei!

 

 

Jeg liker også veltrente mennesker, men det går en grense, blir man for trent, føler jeg stress og det er ikke tiltrekkende. Skulle ut og løpe hver dag,..syklister blir jeg sliten av noen ganger, sånn som de holder på å mase i trafikken, plutselig er de der foran bilen, eller på siden, og trafikkreglene følger ikke de supersyklistene (de har sykkelutstyr og ser stressa ut). Noe annet er det å leve sunt, ta en joggetur av og til, gå turer, spille tennis, ikke bare for at man må trene, men for gleden.

 

Jeg trodde du mente menn med pumpemuskler(som jeg kaller dem), noen liker slike, for meg blir slikt forstyrrende, jeg forstår ikke hvorfor man skal se slik ut som en gorilla, når man er et menneske. Jeg trodde det du tenkte, når skrev sterke menn :-)

 

Men alt det ytre er heldigvis underordnet ærlighet og omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel nokså forskjellige også på det området. For meg er tekker slikt nokså lite oppmerksomhet. Derimot undrer jeg meg stadig vekk over hva som foregår i hodet på kvinner som kler seg ekstra utfordrende, hva er deres motivasjon til å kle seg slik. Det forblir vel alltid stort sett ubesvart. Det er visst ikke greit å spørre heller, for det blir sikkert oppfattet som utidig.

 

 

Kvinner snakker ofte mye grovere om menn uten at noen reagerer.

Det er mitt inntrykk også. For noen år siden jobbet jeg på en arbeidsplass der alle mine kollegaer unntatt sjefen, var kvinner. Og da fikk jeg erfare det der til fulle, særlig i matpauser. Det var ikke alle som var slik, men noen gikk sjokkerende langt. Det var samtaler som jeg ikke ville ta del i, men anstrengte meg for å holde maska av ren høflighet.

 

 

Ekkelt. :wacko:  Din beskrivelse var rett og slett ekkel.

Menn flest i Norge tror jeg legger veldige begrensninger på seg selv. For det er jo lett å få sånne reaksjoner som dette. Særlig i menns unge år kan sexdriften være plagsomt sterk. Overdreven stirring kan alle la være, men det er nok verre for unge menn å unngå forvirringen som trådstarter beskriver.

Antar at Bella Dolttes reaksjon gjelder mange kvinner og gjenspeiler egentlig et syn på menns seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Jeg har ikke noe imot seksuell tenning eller menns seksualitet, jeg tenker ofte koffert selv og liker en god grovis, men språkbruken til TS reagerte jeg på. Den detaljerte beskrivelsen med "vorter" (herregud) og antydningen til at han fikk reisning (må bruke løstsittende bukser) er fullstendig TMI for min del. "Objektene" har også "datostempling" (dette gjelder kun kvinner mellom 16 og 46 år, jeg synes 16-åringer er for ungt for alle som har entret 20-årene å "sikle" på). Samtidig blir jeg oppgitt over den tilsynelatende ambivalensen - han er glad for at kvinner bruker BH, slik at han ikke blir så tent, men en 18-åring tenner ham, og han liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sur kjerring

Jeg har ikke noe imot seksuell tenning eller menns seksualitet, jeg tenker ofte koffert selv og liker en god grovis, men  "Objektene" har også "datostempling" (dette gjelder kun kvinner mellom 16 og 46 år, 

 

Kvisleis vet man alderen så nøyaktig? Spør man om legitimasjon før man sikler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Kvisleis vet man alderen så nøyaktig? Spør man om legitimasjon før man sikler?

 

Ja, det er også et godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe imot seksuell tenning eller menns seksualitet, jeg tenker ofte koffert selv og liker en god grovis, men språkbruken til TS reagerte jeg på. Den detaljerte beskrivelsen med "vorter" (herregud) og antydningen til at han fikk reisning (må bruke løstsittende bukser) er fullstendig TMI for min del. "Objektene" har også "datostempling" (dette gjelder kun kvinner mellom 16 og 46 år, jeg synes 16-åringer er for ungt for alle som har entret 20-årene å "sikle" på). Samtidig blir jeg oppgitt over den tilsynelatende ambivalensen - han er glad for at kvinner bruker BH, slik at han ikke blir så tent, men en 18-åring tenner ham, og han liker det.

 

Det jeg stusset mest på var "46 år". Hvorfor ikke 45 eller 47? Men antok at det kunne være fordi de på 18-46 var yngre enn ham selv. Så er det i det minste bra at han kan holde tankene unna de under seksuell lavalder. Dessuten gjør han en del for å kontrollere ytre tegn til seksuell tenning. Likevel tenker jeg at han kunne kanskje styrt oppmerksomhet mer mot aktivitet som ikke kan dra oppmerksomhet fra utenforstående (altså de som han likevel ikke kommer til å ha sex med).

 

Menns sexdrift avtar med alderen. Derfor var det litt rart om en som kanskje nærmet seg 50 skulle ha problem med høy sexdrift. For alt vi vet kan noe av det skyldes bieffekt fra medisinbruk.

 

TS sine beskrivelser er en som har et ambivalent forhold til egen sex - noen ganger plagsomt sterk og delvis at han kan like noe av situasjonen. Ambivalensen er vel mest et uttrykk for at han sliter veldig i forhold til sterk sexdrive.

 

Og det tror jeg faktisk nokså mange menn sliter med, særlig unge menn. Mitt inntrykk er at mange kvinner ikke aner hvor intenst slitsomt og plagsomt det kan være. De aner ikke i det hele tatt at de øker noen menns daglige slit med å kle seg og te seg seksuelt utfordrende. Jeg har faktisk hørt kvinner bli irriterte over reaksjoner på at de har kledd seg i nær gjennomskinnelig bluse uten noe under. Menn er faktisk ikke emosjonsløse; emosjonstypene er bare annerledes og varierende av intensitet. Og på dette området er kvinner og menn temmelig ulike.

Endret av ecbole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper at ingen hadde reagert om en kvinne på 55+ hadde sagt det samme om gutter 16-46! Dessuten finnes det slanke kvinner over 50 som pleier sin kropp og fremdeles ser pene ut.Dorte Skapell er jo blitt 51 men ser mye yngre ut da!



Anonymous poster hash: da519...b75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvisleis vet man alderen så nøyaktig? Spør man om legitimasjon før man sikler?

He he :) Er jo stor forskjell på folk! En på fx 50 kan være mye mer snasen en en annen på 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at ingen hadde reagert om en kvinne på 55+ hadde sagt det samme om gutter 16-46! Dessuten finnes det slanke kvinner over 50 som pleier sin kropp og fremdeles ser pene ut.Dorte Skapell er jo blitt 51 men ser mye yngre ut da!

Anonymous poster hash: da519...b75

Vet om mange menn som foretrekker damer som ikke er så slanke, så sex appeal er ikke bare knyttet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet om mange menn som foretrekker damer som ikke er så slanke, så sex appeal er ikke bare knyttet til det.

Jeg har hørt det samme fra flere menn :)

 

 

 

Mvh Eple

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har ikke noe imot seksuell tenning eller menns seksualitet, jeg tenker ofte koffert selv og liker en god grovis, men språkbruken til TS reagerte jeg på. Den detaljerte beskrivelsen med "vorter" (herregud) og antydningen til at han fikk reisning (må bruke løstsittende bukser) er fullstendig TMI for min del. "Objektene" har også "datostempling" (dette gjelder kun kvinner mellom 16 og 46 år, jeg synes 16-åringer er for ungt for alle som har entret 20-årene å "sikle" på). Samtidig blir jeg oppgitt over den tilsynelatende ambivalensen - han er glad for at kvinner bruker BH, slik at han ikke blir så tent, men en 18-åring tenner ham, og han liker det.

Er helt enig med deg her!

 

Æsj - synes denne mannen høre ut som en gammel gris :-(

Og det er faktisk måten han formulerer seg på, ikke at han synes at kvinner er flotte i sommertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS sine beskrivelser er en som har et ambivalent forhold til egen sex - noen ganger plagsomt sterk og delvis at han kan like noe av situasjonen. Ambivalensen er vel mest et uttrykk for at han sliter veldig i forhold til sterk sexdrive.

 

Og det tror jeg faktisk nokså mange menn sliter med, særlig unge menn. Mitt inntrykk er at mange kvinner ikke aner hvor intenst slitsomt og plagsomt det kan være. De aner ikke i det hele tatt at de øker noen menns daglige slit med å kle seg og te seg seksuelt utfordrende. Jeg har faktisk hørt kvinner bli irriterte over reaksjoner på at de har kledd seg i nær gjennomskinnelig bluse uten noe under. Menn er faktisk ikke emosjonsløse; emosjonstypene er bare annerledes og varierende av intensitet. Og på dette området er kvinner og menn temmelig ulike.

Det er mulig at du har rett i at det er mange kvinner som ikke aner hvor intenst slitsomt og plagsomt det kan være. Jeg synes at det bør komme mer info ut om dette, og jeg håper at kvinner tar mer hensyn i fremtiden.

Jeg er også kvinne.

 

Mvh Eple

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig at du har rett i at det er mange kvinner som ikke aner hvor intenst slitsomt og plagsomt det kan være. Jeg synes at det bør komme mer info ut om dette, og jeg håper at kvinner tar mer hensyn i fremtiden.

Jeg er også kvinne.

Mvh Eple

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

Ja til burka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja til burka! ;)

:)

Jeg tenkte at dette kom. :) Men det må da finnes en mellomting?

 

Mvh Eple

Anonymous poster hash: 7ffb5...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Jeg syns ikke det er noe galt med at menn eller kvinner ser på det motsatte kjønn...

Men sikling syns jeg er unødvendig og ekkelt...

Det er også sikkert helt vemmelig for unge jenter og gutter å bli siklet på av eldre menn og kvinner...

Blæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...