Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de er litt ekle på en måte og ville definitivt ikke hatt en.

Skrevet

Jeg synes de er litt ekle på en måte og ville definitivt ikke hatt en.

Helt enig Lillemus. Jeg zappet meg inn på en amerikansk dokumentar som omhandlet fenomenet for en tid tilbake, og ble sittende med øyebrynene ved hårfestet og gåsehud gjennom hele programmet. Dette forstår jeg ingenting av gitt!  :unsure:

Skrevet

Helt enig Lillemus. Jeg zappet meg inn på en amerikansk dokumentar som omhandlet fenomenet for en tid tilbake, og ble sittende med øyebrynene ved hårfestet og gåsehud gjennom hele programmet. Dette forstår jeg ingenting av gitt!  :unsure:

Enig med dere, de dukkene er creepy, syns jeg. 

mariaflyfly
Skrevet

Enig med dere, de dukkene er creepy, syns jeg. 

Helt enig. De ser jo morbide ut.

påskelilje
Skrevet

De er grusomme. Jeg så et program for et år eller to siden, om mennesker som var sykelig opphengte i slike dokker.

Skikkelig ekkelt, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

De er grusomme. Jeg så et program for et år eller to siden, om mennesker som var sykelig opphengte i slike dokker.

Skikkelig ekkelt, synes jeg.

Var det voksne mennesker som lekte at dukkene var barna deres?

Anonymous poster hash: 64a14...eb3

Skrevet

Det har jeg sett noe om en gang ja, skikkelig ekkelt. De hadde dem i en barnevogn og gikk tur med dem og sånt. Psykt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått mareritt bare av å ha en sånn dukke i huset. Creepy!

Anonymous poster hash: fd803...d08
påskelilje
Skrevet

Ja, de var voksne. Voksne som enten hadde mistet et barn, eller som aldri hadde fått barn - og som det hadde tippet helt for. De stelte dem som ordentlige babyer, kledde på dem, byttet bleie og tøy på dem, og gikk turer med dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...