Gå til innhold

Maskulin gaveinnpakking :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor får man kjøpt gavepapir, bånd og lapper med maskulint preg?

Hvordan pakker du inn gaven til din mann?

Hvordan foretrekker dere menn at gaven er pakket inn?

I dag handlet jeg en gave til en venn, og en herlig ekspeditør :-) pakket gaven veldig omtenksomt inn papir med bånd og lapp i farger som ikke var glorete.

Det ble veldig fint :-)

Anonymous poster hash: f8806...e12
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392918-maskulin-gaveinnpakking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får man kjøpt gavepapir, bånd og lapper med maskulint preg?

Hvordan pakker du inn gaven til din mann?

Hvordan foretrekker dere menn at gaven er pakket inn?

I dag handlet jeg en gave til en venn, og en herlig ekspeditør :-) pakket gaven veldig omtenksomt inn papir med bånd og lapp i farger som ikke var glorete.

Det ble veldig fint :-)

Om det er spesielt tiltenkt en mann kjøper jeg gjerne sølvfarget papir og blått bånd. Kjæresten får gjerne noe med hjerter på. :D  Men den dagen han klager på at innpakningen er for feminin, ja da er det slutt på gaver gitt! ;)

AnonymBruker

Er mann, og bryr meg ikke så mye om gaven er pakket inn i fint gavepapir eller gråpapir. Faktisk er det unødvendig ressursbruk og lite miljøvennlig å pakke inn gaver i det hele tatt. Det er gaven som teller. 

Anonymous poster hash: b8f9b...45d
AnonymBruker

Er mann, og bryr meg ikke så mye om gaven er pakket inn i fint gavepapir eller gråpapir. Faktisk er det unødvendig ressursbruk og lite miljøvennlig å pakke inn gaver i det hele tatt. Det er gaven som teller. 

Anonymous poster hash: b8f9b...45d

Takk for gode svar begge 2! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...