Gå til innhold

Når skal man gi seg med terapi?


Gjest

Anbefalte innlegg

Leste du det lange innlegget jeg skrev i dag? Og tror du meg når jeg nå forteller at det var skrevet med fornuften?

 

Hum. Hvis det er du som har rett, og alle andre som tar feil, hvorfor spør du om råd?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • TulleKoppen

    24

  • Caylee

    20

  • stjernestøv

    10

Det er jo akuratt det dere gjør. Det er så mange mot en person. Ganske ekkelt spør du meg.

 

Du har et poeng, det oppleves nok veldig ekkelt for vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng, det oppleves nok veldig ekkelt for vedkommende.

Så hvorfor i huleste gjør dere dette om dere VET det er ekkelt mot den personen?? Jeg klarer ikke fatte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri ment at det er sånn.

 

Du bruker mye ressurser på argumentasjon som støtter opp om ditt eget syn på deg selv, som avviker noe fra det endel her inne skisserer.

 

Hvorfor? Hvorfor er det så viktig for deg hvordan de oppfatter deg, når du uansett er klinkende klart uenig?

 

Dra på butikken og kjøp øl og peanøtter, sett på noe god musikk. Eller hva som helst du ville satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor i huleste gjør dere dette om dere VET det er ekkelt mot den personen?? Jeg klarer ikke fatte dette.

 

Det er ofte det ikke er uriktig å gjøre ting mot andre de vil oppleve som ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hennes valg hva hun bruker tiden sin på. Dere kan ikke bestemme hva hun skal gjøre. Det minner meg om hva avdelingen gjorde mot meg. De lot meg ikke bruke internett på 2 uker. Og vet du hva som skjedde? Jeg hadde ingen å dele følelsene med og ble gal. Kanskje hun føler det samme om hun slutter å være her.

Jeg er ganske sikker på at hww er klar over at det er best for henne å begrense bruken, men har vanskelig for å klare det. Og det trenger hun oppmuntring til å klare for å komme videre. Men hun er her selv og kan si hvis det ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at hww er klar over at det er best for henne å begrense bruken, men har vanskelig for å klare det. Og det trenger hun oppmuntring til å klare for å komme videre. Men hun er her selv og kan si hvis det ikke stemmer.

Oppmuntring? haha. ved å mobbe henne?? Dårlig oppmuntring haha. dagens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uriktig? hva i huleste betyr det?

 

Det betyr "ikke riktig". "U" er et tegn man setter foran beskrivende ord for å symbolisere det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr "ikke riktig". "U" er et tegn man setter foran beskrivende ord for å symbolisere det motsatte.

Så hvorfor syns du det er uriktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor syns du det er uriktig?

 

Jeg sa at det ikke var uriktig. Men det mener jeg ikke det motsatte, at det er riktig. Setningen utelukker at jeg mener det er feil, men ikke at jeg bekrefter at det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at det ikke var uriktig. Men det mener jeg ikke det motsatte, at det er riktig. Setningen utelukker at jeg mener det er feil, men ikke at jeg bekrefter at det er riktig.

 .

Detaliert O__o klarer ikke henge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at hww er klar over at det er best for henne å begrense bruken, men har vanskelig for å klare det. Og det trenger hun oppmuntring til å klare for å komme videre. Men hun er her selv og kan si hvis det ikke stemmer.

Jeg vet at jeg må begrense bruken. Det er helt greit.

Det som sårer meg sterkt er at også nhd viser at han er lei av meg i likhet med flere her inn, støtter dem og kkke evner å se de fremskritt jeg faktisk har gjort. Det er mye jeg har endret på men som folk ikke ser. Særlig nhd skal jo være "nøytal" - ikke dømme noen osv. Han skremmer meg på denne måten og gir meg nok en gang tanker om at det ikke lønner seg å være ærlig. Det er dessuten vondt å bli oppfattet som umoden når jeg prø er å formidle noe på en konstruktiv måte de få ganger jeg faktisk har gjort det.

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaliert O__o klarer ikke henge med

 

Betyr bare at jeg ikke vet om det er riktig, selv om jeg ikke mener det er feil.  :)

 

Det er klart alle har evnen til å oppfatte det som godt å heve seg over andre, i større eller mindre grad. Jeg tror ikke det er tilfellet her, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg vet at jeg må begrense bruken. Det er helt greit.

Det som sårer meg sterkt er at også nhd viser at han er lei av meg i likhet med flere her inn, støtter dem og kkke evner å se de fremskritt jeg faktisk har gjort. Det er mye jeg har endret på men som folk ikke ser. Særlig nhd skal jo være "nøytal" - ikke dømme noen osv. Han skremmer meg på denne måten og gir meg nok en gang tanker om at det ikke lønner seg å være ærlig. Det er dessuten vondt å bli oppfattet som umoden når jeg prø er å formidle noe på en konstruktiv måte de få ganger jeg faktisk har gjort det.

 

Kanskje ingen er lei av deg? De skriver at DU ikke har godt av dette, det høres ut som de vil DEG vel. Å bry seg om deg er ikke å være lei av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmuntring? haha. ved å mobbe henne?? Dårlig oppmuntring haha. dagens..

Jeg er enig at det er mange som mobber, og det irriterer meg, og de mener jeg m passe på seg selv og sin bruk. Men det er også veldig mange som gir henne gode og konstruktive tilbakemeldinger. Det er ikke alltid den beste tilbakemeldingen er den du ønsker å høre. Disse som gir de konstruktive tilbakemeldingene bryr seg om henne og ønsker henne det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...