Gå til innhold

Når skal man gi seg med terapi?


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, faktisk.

Hvorfor spør du om det...?

Kanskje pga. svaret du skrev til nhd kl 06:45, hvor du takker høflig for råd, men samtidig sier at du slett ikke vil følge det? Og at det var langt fra første gangen det skjer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • TulleKoppen

    24

  • Caylee

    20

  • stjernestøv

    10

Ja, hvorfor tror du jeg spør :) 

Jeg kan ikke se det ut av trådene på viktige temaer. Du kan jo følge råd selv om jeg ikke ser det ut fra det du svarer.

Hva var "feil" med svaret mitt denne gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var "feil" med svaret mitt denne gang?

Jeg har ikke sagt noe er "feil" og ønsker ikke å diskutere dine svar. De må du stå for selv. Jeg sier:

Om målet ikke er å følge råd, så skal skal ikke be om så mange råd. 

Hva du velger å gjøre, det bestemmer jo du. Jeg diskuterer ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe er "feil" og ønsker ikke å diskutere dine svar. De må du stå for selv. Jeg sier:

Om målet ikke er å følge råd, så skal skal ikke be om så mange råd. 

Hva du velger å gjøre, det bestemmer jo du. Jeg diskuterer ikke det.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe er "feil" og ønsker ikke å diskutere dine svar. De må du stå for selv. Jeg sier:

Om målet ikke er å følge råd, så skal skal ikke be om så mange råd. 

Hva du velger å gjøre, det bestemmer jo du. Jeg diskuterer ikke det. 

 

Hei igjen

 

jeg skjønner bare ikke hvordan dere kan si at jeg ikke følger råd, på bakgrunn av mine svar?

 

Hva er det jeg gjør feil? Jeg arbeider kontinuerlig med meg selv, noen ganger tryner jeg, kommer meg opp igjen, husker og mener jeg følger råd, faller og reiser meg osv osv. Jeg selv merker fremskritt, selv om det går sakte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig er at du reiser deg etter at du faller. Noen faller ofte og noen sjelden. Det er bare å komme deg videre. Jeg synes det er bra gjort av deg å jobbe deg videre, selv om det er vanskelig og fall underveis. Vær stolt av deg selv for det du har klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er viktig er at du reiser deg etter at du faller. Noen faller ofte og noen sjelden. Det er bare å komme deg videre. Jeg synes det er bra gjort av deg å jobbe deg videre, selv om det er vanskelig og fall underveis. Vær stolt av deg selv for det du har klart.

Det er slik jeg opplever det også. Ett skritt bak, to frem osv. Men jeg blir usikker når flere, inkl nhd, sier jeg ikke følger råd. Men forhåpentligvis så misforstår jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje pga. svaret du skrev til nhd kl 06:45, hvor du takker høflig for råd, men samtidig sier at du slett ikke vil følge det? Og at det var langt fra første gangen det skjer?

Hvor i all verden har jeg skrevet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er slik jeg opplever det også. Ett skritt bak, to frem osv. Men jeg blir usikker når flere, inkl nhd, sier jeg ikke følger råd. Men forhåpentligvis så misforstår jeg

Han mente nok dette med timeout blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør mitt beste. Og jeg har et spørsmål.. har du vært borti pasienter i din psykiaterkarriere som har hatt store problemer med å snakke med noen om sin mens? Jeg vet at det er totalt irrasjonelt og at det er så naturlig som det går an å bli. Men nei, det hjelper så lite.. jeg blir uvel bare av å skrive og lese om det her på dol (dog i mine trpder), og jeg blir uvel når noen snakker med meg om seg/sin mens i RL. Er dette normalt?

Du er den som snakker mest om mens her på dol, så dette kan ikke stemme.

Anonymous poster hash: d17ef...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den som snakker mest om mens her på dol, så dette kan ikke stemme. Anonymous poster hash: d17ef...7ec

Bare glem det.

Endret av hww
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...